- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
se zatím vždy projevila jako zhoršení a ztížení provozu i orientace.ROPID je parazitní organizace která jen nesmyslně kontroluje/buzeruje/řidiče a snad dělá vše pro zastavení celého DP.DP má svoje dostatečně výkonné oddělení jízdních řádů.ROPID je zbytečný,drahý a utvořený lidmi dříve z DP odejitými/vyhozenými/.
Vidéš to jen z jedné strany. DP vůbec neřeší organizaci příměstské dopravy, to dělá Ropid, a dopravci Ropid chválí, že ze všech regionálních organizátorů dopravy je nejférovější a jejich výběrová řízení mají jasná pravidla.
Zatímco kraje často požadují nesmyslné klimatizované autobusy na dojíždění od vesnice k vesnici a hrozí tím, že budou kontrolovat teplotu (mimochodem kouzelný způsob, jak zmanipulovat výberové řízení: oficiálně se napíše, že autobusy musí být klimatizované, ale neoficiálně se spřátelenému dopravci řekne, že k němu žádné kontroly chodit nebudou, nebo budou předem neoficálně oznámené, takže klimatizovat nemusí a může dát nižší cenu). A samozřejmě můžu zmínit to nešťastné výběrové řízení na regionální tratě, které je vypsané jako netto (riziko ztráty nese dopravce), ale smlouva není exkluzivní (tzn. že jiný dopravce může postavit vlak o 15 minut dřív a tím škodit) a informace o tržbách na dané trati mají pouze České dráhy a nemají povinnost je zadavateli sdělit.
Problém je, že moci na všech úrovních se tu všeobecně ujali jacísi magoři, kteří rozhodují o věcech, kterým nerozumějí, např nyní rozhodují o MHD, aniž by ji zřejmě sami v praxi používali.
Vidím např, jak autobusy, co mají v určitých částech stejnou trasu, jedou např 3 za sebou po minutě a pak třeba půl hodiny nejede nic. Nechápu, kdo toto vymýšlí a mám obavu, že pokud stejný mozek vymýšlí i ty nové změny, tak to pořád bude horší a horší.
Všechny tyto věci vymýšlejí lidé, co z toho soukromě mají rejži a vejvar...
Většinou to není záměr, ty autobusy prostě zkonvergujou. Nicméně připravit jízdní řád, aby byl optimální v okrajových částech i na přestupech, to není vůbec snadné. Řešili jsme podobné úkoli ve škole (jen akademicky jako cvičení) a napsat algoritmy, které dokážou něco takového aspoň navrhnout, fakt není sranda.
Neustále se mění linky. Měly by zůstat alespoň základní linky jako 17, 15, 11, 10, 9,21 a pod. Bydlím na sídlišti v Ďáblicích a nikdy nevím, která tramvaj přijede. Naposledy 4, která tu nikdy nejezdila. O autobusech ani nemluvím.
už jen z toho principu, že to je změna. Prostě spousta lidí (a evidentně i zdejších přispěvatelů) si myslí, že nejlepší je nic neměnit a jen pořád odsypávat peníze.
Problém je, že kromě tří lidí ve městě s těmi změnami nesouhlasí z dopraváků NIKDO. Ale ti zmínění mají politickou podporu... Je prokázáno, že změny nešetří, mění se s jiným cílem. A řada lidí má připraveny návrhy daleko efektivnějších změn jak z hlediska ekonomiky, tak z hlediska daleko mírnějšího dopadu na cestující.
za chvíli nebude fungovat vůbec nic. Jen aby se neobjevil další záškodník.
už nyní probíhají rozsáhlé rekonstrukce, je omezena doprava a různé spoje zrušeny, výsledek? - tramvaje nejedou v odstupech, ale dvě jsou situovány na stejný čas a potom jedou napráskané za 10 minut... , v září to bude vypadat tak, že bude páteřní tramvaj která bude jezdit v menších časových odstupech za sebou, když se jedna zpozdí co se stane? deset minut nepojede žádná a pak 3 za sebou..., pokud by jely 2 tramvaje z různých směrů - tak se dokážou vykrýt, apod..., tak mě napadá že ten ropid má za cíl naprosto zničit dopravní podnik úplně
Jenom mě deptá ta 19
už tedka jezdí naprosto narvané tramvaje a metro- a rozhodně to není turistama, naposledy takto našláplé mhd bylo vidět za komoušů , no hlavně že intervaly kvůli prázdnin prodloužili
jedou v každý pracovní den, pokud tento den není mezi dnem pracovního volna a dnem pracovního klidu, nebo státem uznaným svátkem
Po potížích s výplatou dávek, nyní hledání záškodníka co způsobil nefunkčnost rejstříku vozidel (toho chlapa-pokud exiszuje - by si měly ihned začít předcházet všechny světové rozvědky, když umí TOHLE) se přidá i ROPID! Ono stačí co předvádí pražská MHD během letních měsíců /historicky poprvé nepojede metro, opravují se /po kouskách/ tramvajové tratě tak, aby příští rok ty kousky mezi těmi opravenými se opět opravovaly...a na výpomoc se najímají autobusy, jejichž řidiči si pletou pedály brzyd a plynu s těmi u el. autíček na pouti (aneb cestující hubou do skla)/. Super, to vše jenom a jenom za naše peníze!
o návrzích ROPIDu, tak jsem si myslel, že je to nevydařený vtip.
Proč proboha chtějí zkracovat linky 246 a 248 k Filmovým ateliérům a zavést novou linku 105 ze Smíchova k F.A.?
Je vůbec možné, že jsou tam takový nemyslící jedinci.
...že neustále hledá, co změnit, přestože to celkem slušně funguje. Tím, že neustále ve všem děláme malé revoluce, neustále generujeme nové chyby, které logicky z každého nového systému plynou a tyto chyby pak celé roky pilujeme, abychom ve finále opět celý systém změnili. Nechápu...
No, neco mne napada - kdyby rekli "o moc vic uz se to vylepsit neda, spis pouze zhorsit" tak je vyhazej pro nepotrebnost.