- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
O to tady nejde. Když už stavěli takovou mrchu křižovatku, mohli umožnit chodcům a cyklistům, aby tam řeku měli také možnost překonat. Nevím co Vám na tom vadí. Nicméně lávka za 120 M, to je opravdu unikát.
asi hned tak nepříjdou.Dobře to ví pán Nečas i pán Kalousek. Mám takový dojem,že jsou u nás desitky ne-li stovky umělých firem,které tyto dotace z EU učelově rozkradají.Takže tato vláda v zájmu české republiky, by měla okamžitě podat demisi!
- jestli ta lavka bude nekdy hotova - kolik pres ni bude jezdit cyklistu. To zabradli neni moc vysoky, takze bude vhodna pro trenink trojboje - cyklistika, skok do do vody, plavani
to je kapitolka sama pro sebe, někdo z toho má asi slušný zlatý důl, bohužel používat to ani přes astronomické ceny nejde. Super vychytávka jsou ty červené pruhy, které většinou vznikly tak, že na pohodové dvoupruhové komunikaci byl ubrán jeden pruh a z něj byla vytvořena "cyklostezka" a zcela vpravo pruh pro parkování. Kombinace to je vražedná, tam kde se dalo dříve bezpečně na kole projet, provoz byl rozptýlen do dvou pruhů a auta cyklistu většinou míjela v levém pruhu, tak tam je dnes jízda na kole poloviční sebevražda, vlevo hustý provoz (ubrán jeden pruh) vpravo řada zaparkovaných aut z níž může kdykoliv někdo vyjet, nebo otevřít dveře cyklistvi přímo do jízdy. No a pokud se nějaká cyklostezka náhodou povede a byla by použitelná, tak ji zaberou bruslaři...
Kombinace parkovací pruh + cyklopuh + běžný pruh místo klasického dvojpruhu se dělá zejména kvůli autosedům kteří nechtějí platit garáž, nýbrž chtějí parkoviště od města. Takové cyklopruhy ne vždy patří do sítě cyklotras(=nejsou tam "žluté" ukazatele, ani křižovatky s jinými cyklostezkami či polňačkami.)
Druhý účel je dát strážníkům vydělat (jízda v protisměru Ukrajinskou vs cyklopruhem na Vršovické).
Odklonit, tunel, lávka .... Co to má společného ?
Nejdříve se postaví lávka a až pak se začnou starat o vykoupení příjezdových pozemků. A kdyby se majitelé rozhodli, že je neprodají za žádnou cenu, tak budou dělat co? Nechají lávku viset jako mohylu kapitalismu, nebo si půjdou do filmových ateliérů vypůjčit teleport?
Co má čistě stání/obecní investice společného s kapitalismem? Kapitalistické by bylo, kdyby se cyklisté sami složili a postavili si tu lávku na vlastní náklady.
to si z nás někdo dělá srandu?
Před nedávnem se mluvilo o "nejdražší cyklostezce v Evropě" za 100 milionů, a tady dají 124 jen za lávku?
124 mega? Na Modřanský straně tomu nechybí skoro nic, na Radotínský je to zaseklý v luftě, ale i když to hodně přeženu, nad 10M to jít nemůže. To je zas investice...
Věděli, že staví v čechách, kdyby na tam nebyla ta díra, češi by nějakou závoru ignorovali.