- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Včera jsem projížděl křižovatkou Thámova/Pernerova (u tunelu) a nevěřil vlastním očím, kolik tam nasázeli těch žlutých kulatých retardérů. Může mi někdo říct, jestli to může poškodit nápravu auta ? Pokud ano, zvažuji, že budu požadovat úhradu za nutný servis po městské části. Ať s tím jdou do háje .
Existují tři nejjednodušší způsoby: 1. nevolit ty šmejdy, co to dělají, 2. chodit na jednání zastupitelstva a prudit případně jim psát, aby viděli, že obyvatelstvo nesouhlasí (jsou přeci jen naši zaměstnanci, i když to tak vždy necítí) 3. partyzánsky jim ty nesmysly likvidujte - samolepky, spreje, škrábance - vše toto zneplatí dopravní značky a pak se s těmi zónami můžou tak leda *********.
Udělat to mně tam kde bydlím, tak cestou z hospody vždycky zlikviduju všechny značky cestou a už je tam zase 50...
A protiopatření je 1) volit ty zastupitele, kteří to podporují 2) chodit na jednání zastupitelstva a prudit 3) ničit automobily těm, kteří ničí značky
Ale nejsem si jistý, zda je vhodné, aby se znesvářené strany uchýlili k tomu bodu 3) a začaly fyzicky něco protiprávně ničit.
Ja teda vubec v Praze moc cyklistu nevidam...
že by to bylo těmi kopečky? Ono se pak musí šlapat ...
Dokud bude zbývat nějaká svoboda, budou napoleonci z radnice zakazovat - myslete na to, i když třeba nemáte auto. Zaveďte naprosto zbytečnou 30ku a nezapomeňte na radary, aby se rozkradená obecní kasa zase naplnila. Dejte rovnou na jižní spojku 30 a hlavně retardéry, bude to bezpečnější.
Dokud se budu cítit víc ohrožen automobilisty, pro které je problém dát cyklistovi přednost zprava nebo počkat s předjížděním, až bude možnost předjet s bezpečným odstupem, tak budu řešit především nebezpečí od automobilistů. Až budou naši automobilisté jezdit slušně...
Bude-li rychlost omezená i tam, kde k tomu není důvod, tak řidiči přestanou omezení dodržovat i tam, kde důvod je. A výsledek bude, že se u škol atd. bude taky jezdit 50.
Aspoň městská polopolicie víc vydělá.
Jednal jsem neúspěšně o 30 před naším domem s odborem dopravy. Jsme vnitroblok, kde si plno řidičů našlo zkratku a bezohledná jízda je zde pravidlem. Neuspěl jsem. Prý by těch omezení na řidiče bylo moc. Naše radnice dala 30 naopak právě na hlavní tahy, kvůli ochraně přechodů pro chodce.
Ta dáma na radnici mi řekla, že se počítá s tím, že řidiči předpisy nedodržují a že když někam dají 30, tak se tam pak jezdí alespoň 50. Od té doby beru tyhle značky s obrovskou rezervou. Jejich zřizovatelé nepočítají s tím, že je někdo bude respektovat. Kocourkov. Z nedodržování předpisů se udělá v Česku nepsaná norma, místo aby se dbalo na větší respekt ke stanoveným pravidlům a na tomhle zločinu pracují sami úředníci.
30 pro mě jako řidiče dnes znamená nebezpečí. Děti, mateřská školka, základka, nepřehledná zatáčka či křižovatka... Mám zvýšit pozornost. 30 všude se respektovat nebude. Nic neznamená. A policie nemůže měřit na každém rohu. Bude se jezdit bezohledně 50 a doplatí na to děti.
pokud jsou omezení moc přísné, najde se o to víc řidičů, co to nedodržují. To je pak daleko nebezpečnější, než trvale normální (50) rychlost.,
Jak jsem to viděl tak si říkám, že vlhký sen Buzno*Matu je tu! A oni je tam citují. Ještě by mohli ocitovat nějakého řidiče co tam denně jezdí, třeba tou Pergnerkou.....co vyvážené zpravodajství, Lupo?
Cituji: "Při rychlosti 30 km/h vydává auto hluk o 3 až 5 decibelů menší než při rychlosti 50 km/h" - zajímavé, na 30tce mám dvojku vytočenou do solidních otáček a motor řve jak tur, trojka si to ještě nevezme. Na 50tce mám zařazenou 4ku v nízkých otáčkách a auto je tiché.
to je krásný, že u tvýho auta je to tak, ale jsou i jiný auta, kde to může být jinak, víš?
Tak si myslím, že někdo potřeboval dát zakázku výrobci dopravních značek a chystá se to zaplatit z vybraných pokut za překročení téhle šnečí rychlosti.
V zákoně stojí: "Rychlost jízdy musí řidič přizpůsobit zejména svým schopnostem, vlastnostem vozidla a nákladu, předpokládanému stavebnímu a dopravně technickému stavu pozemní komunikace, její kategorii a třídě, povětrnostním podmínkám a jiným okolnostem, které je možno předvídat; smí jet jen takovou rychlostí, aby byl schopen zastavit vozidlo na vzdálenost, na kterou má rozhled." Kdyby tohle dodržovali všichni, dalších omezení netřeba.
jenže městká policie daleko raději rejžuje, než aby trestala nebezpečné řidiče.
Radujte se, třicítka Vám přinese více exhalátů zdarma
Nevím jak Vy, ale budu volit každého, kdo tuto regulaci - buzeraci zruší.