- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Změna tras linek MHD je jako básnička,nejdříve se jí musíte naučit...
Peníze vybrané na jízdném byly už dávno vytunelovány. DPP zneužívá monopolního postavení na trhu a zlodějům na míru šitých zákonů.
Můžeme se těšit, že podvodných firem typu DP Praha a Skylink bude po precedensu přibývat. Vyberou peníze od obelhaných zákazníků a potom razantně omezí služby, které by si zákazníci tak okleštěné nikdy nekoupili.
Pro 45% cestujících se nic nezmění. Navíc v nejvytíženějších trasách bude kratší interval.
Takže minimálně 45% cestujících podle ROPIDu nevyužívá nejvytíženější trasy.
zmeny v oblasti zapadu jsou minimalni, nebot se ceka na dostavbu metra A, navic velka cas cestujicich jezdi pouze metrem, takze tech 45 % bude spravny odhad
linky metrobusů jim umožní strávit noc v teple s minimem přestupů
Na to je nonstop tram, která se v noci přečísluje (22/57). Jenom si bezdomovci zvyknou, že to je M22/57.
na pár dní vynechat MHD a po Praze vyrazit auty a na motorkách?
Auta a motorky si nechte doma a jestli to umíš, vyraž na kole nebo pěšky!
U nas prevazuji negativa. 1 linka zrusena, misto ni protazena jina, ktera ale jezdi mene casto, navic na delsi lince byva castejsi zpozdeni. Druha linka - snizen pocet spoju. Tramvaj, na kterou se mi doted vyplatilo jit dal, protoze byla prima do centra, je zkracena, tudiz z nasi zastavky uz nepojede a bude dalsi prestup. Na blizkem metru zruseny ci predelany linky, ktery pro me znamenaj vic prestupu. Mikrovyhoda je ted bezprestupova cesta do jednoho NC a na vlak, vyuziju to zridka. Abych byla objektivni, ocesane dopo spoje nejsou samozrejme narvane, takze asi proto je snizuji, ale zhorsi to komfort cestovani co se tyce celkoveho casu jizdy, cekani na spoje. Zas ve spickach nebo hodne lidnatych lokalitach i jindy je narvano ted v lete az do blivna, ze.. Navic tady se hodne stavi, pribyvaji obyvatele.
Snad je někomu divné, proč na některých linkách od září budou místo autobusů jezdit metrobusy.
Přidružená organizace DPP, zvaná ROPID provedla náročnou analýzu efektivity jednotlivých součástí pražské MHD a došla k názoru, že vzhledem k nákladům na člověkokilometr je (kupodivu!) ze všech způsobů MHD v Praze nejméně efektivní metro. Bylo proto navrženo metro zrušit, ale ne najednou, nýbrž postupně, aby si pražští Pepíci zvykli. Nejprve musí vejít v podvědomí Pražáků pojem metrobus. To je něco skoro tak dokonalého jako metro. Má to podobně krátké intervaly a podobně dlouhé trasy. Postupně budou jednotlivé linky metra rušeny a nahrazovány metrobusy. Tato změna Pražáky nebude bolet, budou už na metrobusy zvyklí. Poslední fází optimalizace MHD v Paze bude přeměna opětná metrobusů na autobusy. (Kvůli přehlednosti.)
ale autobusy vadí zeleným, proto budou v dalším kroku nahrazeny pěškobusy. A při nákupu jízdenky od roku 2013 bude muset cestující uzavřít smlouvu na 99 let dopředu.
Nejlepší je napsat na dpp (http://www.dpp.cz/kontakty/podnet/)
A ty přestupy z tramvaje na autobus apod...
Třeba linka 218.