Diskuze

Tragickou nehodu na R7 mohl zavinit pražský politik, připustili znalci

Kladenský soud znovu projednával nehodu ruského podnikatele Igora Bobrova, při které zemřel 26letý řidič jiného vozu. Znalci připustili, že na nehodě může mít podíl i pražský politik Tomáš Vavřinec z ODS, který řídil sportovní auto jedoucí před Bobrovem. Obžaloba dosud viní jen Rusa.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PN

pavel.n

31. 8. 2012 7:11
Jak je v tom ODS , tak to se nic nevyšetří ..........

pokud v tom je zamotaný politik a ještě k tomu z ODS , tak se vsadím , že zvítězí arogance a podvody ....... že pane Janoušek , Vavřinec a další ..........

.

No ještě že jsou rozpočtově odpovědní  !!

0 0
možnosti
TP

InstinkTT

30. 8. 2012 18:29
Janoušek

A co Janoušek? Už ho konečně osvobodili?

0 0
možnosti
AB

H.M.

30. 8. 2012 18:10
PRAŽSKÝ

politik

0 0
možnosti
JB

jurgen

30. 8. 2012 21:01
Re: PRAŽSKÝ

za ODS .............:-/

1 0
možnosti
JK

babacek

30. 8. 2012 16:40
Nehoda

Nebude se zase vymlouvat na imunitu nebo tak něco jak jsme již zvyklí od Ransdorfa ?8-o

0 0
možnosti

furtkecal

30. 8. 2012 17:04
nebude

nemá ji :-P

0 0
možnosti
TP

Blamik

30. 8. 2012 16:22
Co je tohle za ptákovinu?

Dva s prominutím idioti, kteří jedou v rozporu s dopravními předpisy, rychle a předjíždějí přes plnou čáru zkříží cestu jinému autu v protisměru a oni jej neohrozili ale jen omezili? Fojn, budu jezdit taky tak. Jsem zvědavý kdo stočí volant dřív...?

Tohle je jasné ohrožení. Ještě by taky soud mohl rozhodnout že za smrt řidče protijedoucího vozidla si mohl on sám a že oba dva "jezdci" jsou v tom přes porušení zákona naprosto nevinně.

Spravedlnost v této zemi je na úrovni banánistánu. Mozambique hadr..

5 0
možnosti
J

ježo

30. 8. 2012 16:55
Re: Co je tohle za ptákovinu?

Máte pravdu a obávám se,že i s tím rozsudkem.Fakt,že dotčený adekvátně nereagoval,bude hlavním bodem obhajoby.Na druhou stranu,protože to tam dost dobře znám,nemohu se ubránit pocitu že skutečně musel ,,čumět po vejrech".Za prvé je tam vidět poměrně dost daleko před sebe,za druhé je to tam skutečně široké na čtyři Tatry.Takže se potom lekl,následky jsou dány.Což ovšem nic nemění na prvotní příčině.

0 0
možnosti
KN

Pes Jonathan

30. 8. 2012 16:15
Tady je je spousta jezdcu rallye

a super ridicu. Jak muzete toho kluka obvinovat ze spatne reakce? Ne kazdy je zavodnik. Treba mel jeste mokrej ridicak a proste se lekl. Kdyby tam ti dva blazni nejeli, tak by dost pravdepodobne dojel domu i kdyz mel stopy THC. Ja mam za sebou 250 000 km a porad jeste je pro me rizeni auta nejvic stresujici cinnost, kterou znam a delam to jen tehdy, kdyz musim. Jet tam ja, tak nejspis taky letim ze silnice. Uvedomte si laskave, ze ne kazdy miluje rychlou jizdu a rezani zatacek. Ze jsou lide, kteri autem jezdi protoze treba nemaji jinou moznost a chteji jet v klidu sporadane a dodrzovat predpisy a (svete div se) dokonce dojet domu.

3 0
možnosti
J

ježo

30. 8. 2012 17:00
Re: Tady je je spousta jezdcu rallye

Leknout se,když vidím auta na 400m před sebou se mi nezdá.lekl se,když je viděl těsně před sebou.Důvody jsou asi zjevné.To nic nemění na příčině,s tím souhlas.Jinak,pokud vás řízení auta stresuje i po čtvrt milionu,zvážil bych psychologa.

1 0
možnosti
K

kali-gandaki

30. 8. 2012 15:37
Radní Vavřinec

a jeho přátelé, snad se dočkáte spravedlivé odměny.

2 0
možnosti
MB

Fair-Play

30. 8. 2012 15:41
Re: Radní Vavřinec

Za co? Že si řidič Twinga zrovna zapaloval jointa, nečuměl na cestu ani do zrcátek, lekl se a strhl volant? V tomto místě může takto nabourat jen ....!!

1 0
možnosti
MB

Fair-Play

30. 8. 2012 15:32
Na hloupost

a zkratovité jednání zhuleného řidiče Twinga které bylo ve stavu "vraku" doplatí jiní?!! Silnice je v tom místě široká na čtyři Tatry a krajnice na další dvě a "řidič" Twinga to nezvládne?

2 0
možnosti
JN

quagaar

30. 8. 2012 15:48
Re: Na hloupost

To s tím zhulením ti vychází z té zprávy, kterou rychle dostali do novin obhájci krátce po nehodě viď? A pročpak nám to už dál nikde nefiguruje, co myslíš?

1 0
možnosti
HVJR

Hynek Vilém Jarmila reloaded

30. 8. 2012 15:31
mrtvý řidič byl pod vlivem marihuany

Zarážející také je, že u nás nikdo reálně nezkoumá, zda je dotyčný "pod vlivem" alkoholu nebo drog ... měří se jen přítomnost (u marjány dost diskutabilní), ale nezkoumá se, do jaké míry jsou ovlivněny rozhodovací schopnosti a motorika. V USA se chodí po bílé čáře, dělají dřeopy, stojí na jedné noze nebo sahá prstem na nos - bez přístrojů a je to o dost průkaznější.

1 0
možnosti
MN

postoran

30. 8. 2012 15:42
Re: mrtvý řidič byl pod vlivem marihuany

0 0
možnosti
HVJR

Hynek Vilém Jarmila reloaded

30. 8. 2012 15:27
nechci se zastávat těch pitomců v GTRkách

.. ale reakce řidičů v miniautech nebývají zpravidla adekvátní situaci. Leknutí a trhnutí volantem bez rozmyslu je také možnost. Zkoumal někdo variantu, že za nehodu může v podstatě řidič Twinga díky zkratkovité reakci? 8-o

Osobně mám zkušenost, že silniční piráti jsou nejčastěji tyhle silniční motovidla - nevyježdění řidiči, kteří zmatkují, panikaří a koupí si malé auto, protože si myslí, že tohle lépe zvládnou (je to omyl, jen mají stejné auto s menší deformační zónou).

0 0
možnosti