- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
dyt je to akorát tak ostuda. Teď budou jednat se starosty městských částí. Teď když to měli udělat předtím než si vymysleli tyhle super změny. Ten Nosek je opravdu takovej d.... až to hezký není. nic jiného než lháři.
stejnak skoro nikdo nejezdil autobusem z anděla do dejvic, nejvíc tam jezdí studenti ze strahova, do dejvic jede trmavaj nevím proč by se to mělo krýt, druhá věc je že ty přestupy jsou docela sranda .
Zkrácená linka 11 je naprosté zlo. Co na tom, že jezdí často, když nikam nedoveze? Ani na autobusy na Želivského, ani do nemocnice, kam spadáme, ani na hřbitovy, nikam. Linka 5, na níž se musí přestupovat, už tak dobré intervaly nemá. Navíc si to zkuste, vézt do nemocnice či na hřbitov naší babičku o berlích s nuceným přestupem tam i zpět. A proč jsou teď ze Strašnic dvě linky (5 a 26) vedoucí shodně na Žižkov, Hl. nádraží, nám. Republiky, Holešovice a Letnou?? Stejný směr, zato k nám na Vinohrady nejede nic!!
A oficiální důvod Ropidu, prý od Flory klesala poptávka po lince 11. Najděte jedinou linku, v níž za centrem směrem ke konečné neklesá poptávka!!! Soupravy na lince 5 jezdí skoro prázdné, protože ji 26 dubluje, zatímco my u linky 11 zcela tratíme!! To nezná mezí!!!
ve trase Šeberov - Budějovická byl neuvěřitelně ráno natřískamý, to že byl nasazen 4dvéřový bus nepomohlo,
i kloubový autobys by byl beznadějně plný, na zastávce IKEM už lidé nemohli nastoupit
Ne jenom ve špičce,ten je natřískanej pořád i přes poledne.Od 14 hod.ho jdu jezdit to se zas mam na co těšit
Prostě to ted musí pobírat i za 114 a ty lidi se tam nevejdou.Ale včera tam se mnou jezdil nějakej špízák 2 kola z konečný na konečnou,tak si to šel možná nějakej Ropiďák okouknout
Další zhovadilostí je zrušení autobusu 271. Tato linka jezdila mezi Skalkou a Hájemi a byla prakticky jediným obslužným spojem na metro pro sídliště Petrovice, Horní Měcholupy a Hostivař. Teď ji nahradili prodlouženou 125 na trase Smíchov - Háje - Skalka. Ze Smíchova vyjede jako expresní linka na Prahu 11, kde se změni na klasický courací autobus. Když bude na Barranďáku nebo Jižní spojce pořádná bouračka, odříznou tuto oblast od MHD na několik hodin. Důvodem je prý souběh linek na trase Háje - točna Jižní město (asi 3 stanice).
Má to logiku Na metro potřebují lidé z Petrovic nebo Měcholup každý den, na Smíchov většina jednou za uherský rok.
Já mám radši než přestupy mezi linkami se stejnou konečnou a intervalem (Stadion Strahov, ale i Horčičkova kde sou parkoviště pár metrů od sebe) zařízení spolehlivosti linek - prioritní pruhy(kde nejde buspruh, tam pruh pro autobusy a auta s dvěma a více lidmi), funkční zelená vlna, splnitelné jízdní doby(v ideálním případě se má zastavit a vyvětrat do času odjezdu i na zastávce na znamení),...
Tohle je jen pokračování arogance ze strany Ropidu, resp. Magistrátu vůči městským částem. Ani mě to nepřekvapuje. Radnice mohou mít třeba tisíce připomínek, ale změny budou jen drobné. Přece Nosek nepřizná, že je stodukát
Přesně tak,i kdyby se ted ukázalo že to je celý naprostá zhovadilost tak se to hlavně nesmí přiznat!!Stálo to plno prachů nesmíme přiznat chybu.Proto se brání něco vrátit zpátky,je moc brzo a vypadalo by to blbě.Teď to budou po drobečkách nenápadně jakoby dolaďovat.Podívejte jak se ztrapnili s tou 217 Tomu už se smáli i děti.
A teď budou diskutovat s MČ ?? To brzo!!
V oblasti, do které zajíždí, bydlí velké % starých lidí. Tímhle je ROPID donutil absolvovat dost nebezpečný přestup z tramvaje na BUS přes dost frekventovanou 4proudou silnici, kde se běžně jezdí mnohem rychleji než předepsaných 50.
Dnes byste v Praze hledali oblast bez přímého spojení na metro jen s velkými problémy. Teď se jimi staly Cibulka+Šmukýřka
Chápu, že všichni, co přišli o možnost jezdit 123 až na Anděl (nebo na Knížecí) jsou naštvaní. Tu linku znám, kdysi jsem se s ní také něco najezdil, vzpomínám si třeba, když mi na Andělu ujela před nosem a další měla jet až za půl hodiny, to potěšilo...
Ale kde jste vzal ten přestup přes 4proudou silnici? To jako na Kavalírce? Vždyť je tam třeba při přestupu přecházet jen přes 2 jízdní pruhy - přijedu 123, ta zastaví, přejdu 2 pruhy na ostrůvek a jdu na tramvaj. Nebo přijedu od Anděla tramvají, vystoupím, přejdu přes 2 pruhy a dojdu na autobusovou zastávku. A v obou případech je na přechodu dokonce semafor, takže mi ten přechod nijak zvlášť nebezpečný nepřijde - snad jen pro někoho, kdo se to snaží přebíhat na červenou...
Samozřejmě přestup hrana-hrana by byl lepší. Ale když budete problémy ještě takhle zveličovat, nebo uvádět nepravdivé informace, jen to tím ulehčíte ROPIĎákům, aby podobné námitky smetly úplně... :-(
"Praha 2: Vadí jí odklon linky 16 z Bělehradské ulice."
Ale linka 16 po Bělehradské ulici nejezdila, její trasa přes Prahu 2 byla Karlovo náměstí-I. P. Pavlova-Náměstí Míru-Korunní ulice-Flora. Jen na část léta jezdila díky nějakým rekonstrukcím v Korunní ulici dále po Vinohradské a pak Bělehradskou dolů na Náměstí bratří Synků. To se Praha 2 chce vracet k výlukovým jízdním řádům?
Tak to nechápu, tam to zůstalo po starém - 214 a 225 a hlavně ty busy jezdí skoro prázdné...
mozna ze mysleli trasu puvodni 130 ? Z Butek dal na Nuslovu a tim smerem... koncilo to tusim na Sidlisti Stodulky. Ted misto toho jezdi 176, co konci na Butkach a cosi, cim uz nejezdim, protoze se to memu useku elegantne vyhnulo..
... zrejme fakt novej detencni ustav pro (arogantni) psychopaty