Diskuze

Autobusy pražské MHD by mohly jezdit tunelem Blanka, plánuje Ropid

V pražské hromadné dopravě ještě neodezněly vášně kolem změn platných od 1. září a dopravní plánovači už chystají další. Po zprovoznění tunelu Blanka chtějí, aby jím jezdil autobus MHD. Další změny nastanou již v březnu 2013 - Ropid upraví "zářijové" změny a přesunou se i autobusy v Praze 6.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
A

antonin80

20. 9. 2012 18:28
Stop ROPIDu, přeplněná 267

Kdyby ROPID naplánoval zrušení sám sebe, bylo by to pro pražskou MHD nejlepší! Úspora mnoha milionů a linky by mohly jezdit posílené. To co od září provedli v Kolovratech, Uhříněvsi, Kobylisích, Ďáblicích, apod. je naprosto katastrofální. Linka 267 byla vždycky plná, ale to, jak vypadá nyní je naprostý extrém! Pro lidi pracující od 8h připadá v úvahu jeden spoj, kterým jezdí děti do 3 základních škol! Blanka stojí miliardy, tak do ní pošlou autobusy, aby to vypadalo, jak byla potřebná. To je něco jako stanice Kolbenova, na které dávají akorát lišky dobrou noc. Asi pánové trochu zaspali a nevšimli si, že ČKD už nejede a na druhé straně je např. v Kolovratech za poslední roky ohromný přírůstek obyvatel.

0 0
možnosti
TM

tx999

14. 9. 2012 22:35
To nevyuzivani Strahovskeho tunelu

mi nejde do hlavy. Pritom po zmrseni 12ky by vyhledove linka Holesovice - Hradcanska - Andel (-Smich. nadr.) byla velmi dobrou volbou. Pripadne by ji mohli po JS dotahnout treba az na Kacerov/Budejovickou.

2 0
možnosti
K

Keni

19. 9. 2012 21:03
Re: To nevyuzivani Strahovskeho tunelu

Jak čtu, všichni brečíme pro kvalitní spojení okrajových částí Prahy a jen odbornícci na dopravi vědí, že je to blbost a že to nikdo nehce.

S malou úpravou by šlo vést vlak Anděl - Smíchov - Braník - Kačerov - Spořilov - Strašnice - Malešice - Počernice - Hlavní nádraží - Vršovice - Kačerov - Smíchov a předpokládám celou trať maximálně za 30min. A nemluvím o tom, že z Veleslavína na Zličín je to kousek a zde také trať na Smíchov vede. Kdyby se trošku protáhla k metru, jistě by obyvatelé z Řep uvítaly rychlé spojení a P4 a i jinam.

1 0
možnosti
VH

arné knobloch

14. 9. 2012 19:01
Stejně

Blanku nikdy nedostaví. :-(

0 0
možnosti
MN

Relativ

14. 9. 2012 15:26
To je tedy šoutoušovina

To je tedy šoutoušovina

1 0
možnosti
S

SuperTrooper

14. 9. 2012 14:34
Rok 2014! Už se nemohu...

...dočkat té díry, kterou do rozpočtu pražského Dopravního podniku udělá provozování dalšího (v pořadí již třetího) zcela nesmyslného apendixu na síti metra. Osvětlování, větrání, chod eskalátorů a přítomnost dozorčích na zcela nevytížených stanicích - to je to, co jsme potřebovali!

0 0
možnosti
VH

arné knobloch

14. 9. 2012 18:58
Re: Rok 2014! Už se nemohu...

kdyby ho vedli z kulaťáku přímo přes Dědinu na letiště.....

1 0
možnosti
Y

ynot

14. 9. 2012 13:49
Stanice

"Větrací strojovna"  vystupovat!!

3 0
možnosti
RM

Trent_R

14. 9. 2012 13:52
Re: Stanice

;-D

0 0
možnosti
TF

danny47

14. 9. 2012 12:55
Ad: Otevření další části linky metra....

Nějak nechápu ten (jasně kritický) tón článku, že až se otevře nvé metro bude se ZASE NĚCO měnit...

Slečna pisálka asi prostě plní závazek negativních článků proti DPP, resp. MHD v Praze.

1 0
možnosti
L

Leinad

14. 9. 2012 14:00
Re: Ad: Otevření další části linky metra....

Aha. ;-D Metro se otevře, spojení bude rychlejší, ale ty v tom článku vidíš hned něco negativního.

Že ty o těch negativech taky víš - místo opravy a elektrifikace trati na Kladno se budou turisti od letiště vozit Chalupoidou s prohlídkou podzemí Prahy 6, stejně jako na Letňany se tam bude ve špičce jezdit podobně jako o víkendu a bude existovat rychlejší spojení(vysočanská estakáda/ulice Ke Klíčovu+B nebo třeba Kbelská+Liberecká budou mít jistou podobnost s rychlou jízdou autem po Evropské,...)

0 0
možnosti
MB

ctyrykacka

14. 9. 2012 11:40
Ať už ROPID nic neplánuje, už toho zmrvil dost

;-€

7 0
možnosti
K

Keni

19. 9. 2012 21:06
Re: Ať už ROPID nic neplánuje, už toho zmrvil dost

Možná by bylo i zajímavé, kolik más ten nesmyslný úřad stojí. On vlastně jen plánuje dopravu a tu objednává od dopravců. Zastávky mají v režiji také dopravci, takže to zvládne jedna menší kancelář. Zde předpokládám to budou místečka pro stovky až tisíce lidí.

0 0
možnosti
PF

franp9am

14. 9. 2012 11:22
Tunel Blanka

nikdy nedokonci, protoze to neumi. Stopnout / zacit projekt znova s nejakou zahranicni firmou / zavrit vsechny odpovedne lidi do vezeni. To ale bohuze nejde..

0 0
možnosti
B

Bud H

14. 9. 2012 11:05
Z Břevnova k Andělu tramvají? Vždyť je to oklika!

Ředitel Ropidu pan Procházka tvrdí, že se má z Prahy 5 do Prahy 6 používat tramvaj číslo 20. A co když lidi potřebují z Břevnova k Andělu? Nebo, jak bývá také uváděno, z Košíř na Dejvickou? To mají kvůli Vám jezdit oklikou nebo s několika přestupy? Zrušení přímé linky 217, to se Vám opravdu povedlo. Pro jistotu jste ještě prodloužili intervaly linky 191 v odpolední špičce, aby nešlo pořádně použít ani linku 191, a nešlo se k Andělu pořádně dostat ani z Petřin, Vypichu a Bílé Hory.

Když neumíte přiznat chybu, tak se jděte se vycpat, pane Procházko. Nebo ještě lépe opustte funkci. Nechte to někomu, kdo nemá patent na rozum jako Vy, a bude vnímat, co cestující opravdu potřebují.

11 0
možnosti
SS

sigenius

14. 9. 2012 13:25
Re: Z Břevnova k Andělu tramvají? Vždyť je to oklika!

Jsem nucen se jen opakovat:

ani nevíme, kolik by město ušetřilo, kdyby zrušilo Ropid

P.S. a tím myslím skutečné náklady na onu firmu. Prozatím by stačilo porovnání průměrné mzdy ve firmě Ropid a v DPP.

3 0
možnosti