- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdyby ROPID naplánoval zrušení sám sebe, bylo by to pro pražskou MHD nejlepší! Úspora mnoha milionů a linky by mohly jezdit posílené. To co od září provedli v Kolovratech, Uhříněvsi, Kobylisích, Ďáblicích, apod. je naprosto katastrofální. Linka 267 byla vždycky plná, ale to, jak vypadá nyní je naprostý extrém! Pro lidi pracující od 8h připadá v úvahu jeden spoj, kterým jezdí děti do 3 základních škol! Blanka stojí miliardy, tak do ní pošlou autobusy, aby to vypadalo, jak byla potřebná. To je něco jako stanice Kolbenova, na které dávají akorát lišky dobrou noc. Asi pánové trochu zaspali a nevšimli si, že ČKD už nejede a na druhé straně je např. v Kolovratech za poslední roky ohromný přírůstek obyvatel.
mi nejde do hlavy. Pritom po zmrseni 12ky by vyhledove linka Holesovice - Hradcanska - Andel (-Smich. nadr.) byla velmi dobrou volbou. Pripadne by ji mohli po JS dotahnout treba az na Kacerov/Budejovickou.
Jak čtu, všichni brečíme pro kvalitní spojení okrajových částí Prahy a jen odbornícci na dopravi vědí, že je to blbost a že to nikdo nehce.
S malou úpravou by šlo vést vlak Anděl - Smíchov - Braník - Kačerov - Spořilov - Strašnice - Malešice - Počernice - Hlavní nádraží - Vršovice - Kačerov - Smíchov a předpokládám celou trať maximálně za 30min. A nemluvím o tom, že z Veleslavína na Zličín je to kousek a zde také trať na Smíchov vede. Kdyby se trošku protáhla k metru, jistě by obyvatelé z Řep uvítaly rychlé spojení a P4 a i jinam.
...dočkat té díry, kterou do rozpočtu pražského Dopravního podniku udělá provozování dalšího (v pořadí již třetího) zcela nesmyslného apendixu na síti metra. Osvětlování, větrání, chod eskalátorů a přítomnost dozorčích na zcela nevytížených stanicích - to je to, co jsme potřebovali!
kdyby ho vedli z kulaťáku přímo přes Dědinu na letiště.....
Nějak nechápu ten (jasně kritický) tón článku, že až se otevře nvé metro bude se ZASE NĚCO měnit...
Slečna pisálka asi prostě plní závazek negativních článků proti DPP, resp. MHD v Praze.
Aha. Metro se otevře, spojení bude rychlejší, ale ty v tom článku vidíš hned něco negativního.
Že ty o těch negativech taky víš - místo opravy a elektrifikace trati na Kladno se budou turisti od letiště vozit Chalupoidou s prohlídkou podzemí Prahy 6, stejně jako na Letňany se tam bude ve špičce jezdit podobně jako o víkendu a bude existovat rychlejší spojení(vysočanská estakáda/ulice Ke Klíčovu+B nebo třeba Kbelská+Liberecká budou mít jistou podobnost s rychlou jízdou autem po Evropské,...)
Možná by bylo i zajímavé, kolik más ten nesmyslný úřad stojí. On vlastně jen plánuje dopravu a tu objednává od dopravců. Zastávky mají v režiji také dopravci, takže to zvládne jedna menší kancelář. Zde předpokládám to budou místečka pro stovky až tisíce lidí.
nikdy nedokonci, protoze to neumi. Stopnout / zacit projekt znova s nejakou zahranicni firmou / zavrit vsechny odpovedne lidi do vezeni. To ale bohuze nejde..
Ředitel Ropidu pan Procházka tvrdí, že se má z Prahy 5 do Prahy 6 používat tramvaj číslo 20. A co když lidi potřebují z Břevnova k Andělu? Nebo, jak bývá také uváděno, z Košíř na Dejvickou? To mají kvůli Vám jezdit oklikou nebo s několika přestupy? Zrušení přímé linky 217, to se Vám opravdu povedlo. Pro jistotu jste ještě prodloužili intervaly linky 191 v odpolední špičce, aby nešlo pořádně použít ani linku 191, a nešlo se k Andělu pořádně dostat ani z Petřin, Vypichu a Bílé Hory.
Když neumíte přiznat chybu, tak se jděte se vycpat, pane Procházko. Nebo ještě lépe opustte funkci. Nechte to někomu, kdo nemá patent na rozum jako Vy, a bude vnímat, co cestující opravdu potřebují.
Jsem nucen se jen opakovat:
ani nevíme, kolik by město ušetřilo, kdyby zrušilo Ropid
P.S. a tím myslím skutečné náklady na onu firmu. Prozatím by stačilo porovnání průměrné mzdy ve firmě Ropid a v DPP.