- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nechápu, proč se to tak řeší. Tak ať to otevřou a těma zábranama uzavřou cestu do Písnice. U šanghaje změní hlavní tak, aby přednost měl směr z Opatov - Kamýk. A aby měli klid, tak ať jim pro jistotu odkloní i veškerou MHD . Těch pár set metrů můžou pěšky.
Nebo ještě lépe, aby měli klid a nerušili svojí potřebou dopravy okolní čtvrti, tak dát ty zátarasy na druhou stranu
Písnice, umožnit jim napojení na okruh a pro jejich klid zneprůjezdnit celou čtvrť. Takže spojení na metro jen před okruh a D1. Tedy pěšky asi rychleji.
Protihlukové stěny se kolem Spořilovské začnou stavět na přelomu září a října 2010, jak se můžete dočíst na str. 7. zde:
http://www.praha4.cz/files/=41335/Tucnak-zari10-pdf
Věřte svému starostovi !!!
Ta silnice je tam již odhadem přes 20let. To si teda ty ekologove pospíšili. Tam již dávno mohla být zelená stěna z nějakých akátů.
dokud si to tyhle dvě čtvrti nevyříkají, nic se dál nepohne...
Znám to tam dobře a potřeba jsou obě věci, otevřít MÚK i dostavět obchvat. Chápu, že místní jedno bez druhého nechtějí, ale zas tak moc se otevřením proti současnému stavu nestane. Mnohem větší problém je neustále oddalování výstavby D3 u Prahy, celá oblast je ochromená neexistencí této stavby a tím, že se ani neví, zda a jak to přesně povede. Stavba D3 k Benešovu je už hodně potřeba, z D1 by to dostalo část aut. Pořád je lepší, když se doprava koncentruje na pár takových tepen a tam se pak i lépe dělají opatření na snížení dopadu provozu než když to řidiči objíždí cestou necestou (doslova).
Postavit nájezdy a hned je zablokovat, to je řešení hodné našeho (post)socialistického Absurdistánu.