- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jeste pred snizenim rychlosti, ve druhem patre. Plastova dvojita okna tlumily hluk naprosto bez problemu. Jediny problem byl, kdyz se obcas potrebovalo vyvetrat :) Samozrejme, ze predpisy nejsou jen tak, ale na druhou stranu tech obytnych domu tam opravdu neni tolik (odhadem ani ne tretina zmiovaneho useku). Jako lepsi investice by mi prislo zaplatit plastova okna vsem, kdo je jeste nemaji, domluva s radnici na snizeni najmu a hotovo. Kdokoli, kdo se tam stehuje do podnajmu, jako ja s tim musi pocitat a ve druhem planu samozrejme i pronajimatel, co z by se melo odrazit na cene podnajmu.
Jinak pro mimoprazske, tohle opravdu neni bydleni "v centru". neni to daleko, ale centrum to zdaleka neni.
... a výsledek odpovídá ...
a) ti kteří tam v době stavby nebydleli ... tedy se přistěhovali v době když už věděli do čeho jdou. Nemají právo si stěžovat... chtěli bydlet v centru Prahy, tak holt něco za něco.
b) ti kteří tam bydleli již v době výstavby ... tedy se měli ozvat tenkrát. Že tu byl socík a raději ochotně drželi ústa a krok? Tak nechť si nestěžují teď.
ale zvýhodňování automobilové dopravy v Praze je dlouhodobě neudržitelné. Současný trend je takový, že bohatí lidé v produktivním věku milující jízdu automobilem v celé republice ubývají a ti pražští si navíc pořizují volební právo v sídelních kaších v satelitech.
V Praze naopak zůstávají lidé dávající přednost tramvajence, důchodci, študáci, případně hůře placení lidé, kteří mají levnější styl života než automobilismus z finančních důvodů.
Komunální volby jsou sice bohužel z velké části o habaďůře levice versus pravice, "malé referendum o vládě" a podobné hovadiny, ale i tak jsou naši politici dostatečně chápaví na to, aby věděli, že většina Pražanů nijak zvlášť o automobilismus nestojí.
a proc si myslite, ze mluvite hlasem vetsiny?
Kdyz jedu na Prahu, a na Pankraci na kopci mam 70 - 80 a vyhodim rychlost, tak potichounku dojedu az na Nuselak, opacnym smerem pri sedmdesatce na petku v klidu kopec vyjedu. Kdyz me aktivisti donuti k jinemu rezimu jizdy, tak se jim hluk zvysi a jeste budou dychat prach z brzdoveho oblozeni a saze z dieslaku. Je to na nich. ;(
u magistrály a diví se, že je tam hluk , tak by měl spíš absolvovat psychiatrické vyšetření než psát stížnosti
ja bych to rozsoudil. Co tam bylo driv? Magistrala nebo soucasni obyvatele?
proto ze nemaji navigaci a ridi se tachometrem? :)
Jenže je to o jeden a to ještě v jednom směru, v druhém o 0,6.
Za rok je magistrála hlučnější o 365 decibelů, pokud by jsme rozdíl vynásobili počtem hodin za rok, tak je magistrála hlučnější o 8760 decibelů a to už je sakra hluk A vůbec- měření přece nic nedokazuje... aktivistky to přeci slyší nejlépe...
Spravna aktivistka slysi i travu rust .. a reaguje na svetlo.