- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jak může někdo utáhnout platit 6000 týdně za renault fluence.Vezl mě řidič od firmy nej taxi a tvrdil že musí platit firmě 6000 týdně.To znamená denně 857 kč ,když vynásobíme 30 dní dá to 25 700 za měsíc.Mimochodem řikal že platit musí i když nejezdí a má volno.K tomu si hradí ze svého palivo,socialní zdravotní...No panečku a to vše při 18 kč za kilometr.A do těchto cen ho nutí majitelé dispečinku.Takže mi z toho plyne budto musí k tomu okrádat a anebo v autě sedí imrvere,což by se mi jevilo jako realnější protože smrad jakej v tý luxusní káře byl to byla katastrofa.Frajer evidentně což mi sám potvrdil jezdi už 22 hodin v kuse.To že se nekoupal ani nepřiznal.... ale cejtit to bylo.Takže ve finále jsem jel z dlouhý na prosek za hezkých 150 kč ale bohužel se smradlavym ,utahanym a nepřijemnym řidičem.Příšte se vrátim k firmě s kterou jsem jezdil doposud i když cena byla o kilo dražší.Takže NEJLEVNEJŠÍ TAXI již nikdy.
je v civilizované Evropě povolání pro gastarbeitery, přištěhovalce apod.....
Jen ti čeští si nějak nemohou zvyknout na, že doby kdy za bolševika byli elita, která měla bony a valuty jsou už jaksi pryč...
co to meleš...?
malý kvíz: když jedu domů z letiště (Václava Havla :-)), tak si
a) vezmu taxi které stojí před východem,
b) zavolám taxi některé z taxislužeb,
c) zavolám pánovi, který dělá smluvní přepravu a kterého znám už léta.
Podívejte se na celou tuhle problematiku z hlediska běžného pasanta - co ten chce? Přepravit z bodu A do bodu B co nejrychleji a za možno nejmenší peníze! A je mu celkem fuk, jestli ho za málo peněz přepraví taxikář takovy, nebo makový (tedy řádně kocesovanýn nebo ten z titulku zvaný "vlčák").
Klausovo - vše vyřeší všemocná a neviditelná ruka trhu, tak je v Praze cca 800 taxíku, které v třísměnném provozu obslouží všechnyny zákazníky. Ale protože tomu tak není a dročkářů je minimálně 5x víc, než trh pobere, tak se okkrádají cestující, válčí se o štafly (atd. atd.) a v budoucnu bude ještě hůř!
Tak asi těch 800 taxíků nestačí :-) Jak jinak by se uživilo minimálně 4000 taxíků tam, kde jsou kšefty jen pro 800?
Nejen že ten článek je o ničem. Ale co teprve ty komentáře Snad kromě jednoho příspěvku zaměřující se na technický stav aut je to tady semej .....
Napsat že taxikář je člověk co nic jinýho neumí... no kde to žijete.
Na co dělat ve fabrice,když si ty stejný prachy jako ten dělník,můžete vydělat za víkend ???
tak nevim,byvaly pritel chvili taxikaril, pravda, ne v praze, ale ve fabrice mival daleko vic. Ta taxikarina nebyla pomalu ani na uziveni myslim.
člověk by nad nimi i brečel, kdyby nevěděl, o co jde...
nemusel bys dělat taxikáře, nemusela by tě s**t nějaká smluvní přeprava.
Já bych to rád na jedno odpoledne zkusil ....moc jsem se neučil (šlo to nějak samo), takže k tomu mám předpoklady.
Naši pravičáci nám jistě ozřejmí, že páni podnikatelé přeci jen podnikají a hlaní (a jediný) účel podnikání je zisk (na cizí úkor). Ať žije demokracie, cinky cink... Takže všechno je v pořádku, kdo nepodniká (=neokrádá) je neschopná socka...
Co to meleš za hovadiny? Takový kraviny může říct jen ten kdo dělá celý život pro někoho a leze mu do zadele.