- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Bilboardy u silnic nestačí, je třeba víc tabulí.
Plynulost? A co takhle v noci vypnou drtivou vetsinu semaforu a nechat jen ty opravdu potrebne? Opravdu musi odhadem 90 % semaforu behat v rezimu 24/7? Nemelo by to byt spis obracene, tj. v noci v provozu tak 10 % semaforu a zbylych 90 % jen pres den?
Ten chlap už je fakt chorý. Vymýšlí takové hovadiny. Jak se dá například za pár korun udělat plynulejší doprava je nájezd na Rozvadovskou spojku od ulice Bucharova za čerpací stanicí. Stačí jen vyasfaltovat těch 20 metrů a nemuselo by se jezdit přes 2 světelné křižovatky. A takových úseků je v Praze dost, včetně zapnutých semaforů o půlnoci do kdejakýho office či shopping parku. Kdo by tam do hada asi v noci jezdil.
V Praze by doprava byla rozhodně plynukejší, kdyby neexistovaly zbytečná rychlostní omezení, "červené" vlny, krátké intervaly zelené na přeplněných tazích, zneprůjezdněné jednosměrkami nebo zákazy vjezdu části Prahy, zůžením kapacitních silnic a nevyřešeným parkováním, ideální příkladem jsou modré zóny, to pak člověk jezdí furt dokola jak debil (hledá místo k parkování) a tím, opět zahlcuje přetížené komunikace. A nesmíme zapomenout taky na nedostatečnou kapacitu pražských mostů. Jedniný průjezdný v centru je Jiráskův most (Palačák je most od nikud nikam) a pak až Barranďák. Na sever o Jiráskáče, který je pilířem středu Prahy to taky není žádná sláva. Tam je akorát Hlávkův most a zbytek je opět od nikud nikam
A proto se montuje nesmyslný semafor na magistrálu, kde není žádná křižovatka ani přechod.
takže další "červené vlny" - zejména na hlavních ulicích, že pane náměstku