Diskuze

Štafl v Praze získá taxikář, který zaplatí víc. Doposud se losovalo

Hlavní město změnilo systém, jakým přiděluje taxikářům stanoviště. Místo získá ten, kdo zaplatí nejvíc. Doposud byl poplatek pro všechny stejný, činil 1 000 korun ročně. O tom, kdo bude stanoviště využívat, se rozhodovalo losováním.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
K

Keni

9. 10. 2012 23:11
Co s tim ma spolecneho taxikar?

Nejak jsem toto nepochopul. Takze stafl dostane jeden taxikar? Stafl by bud melo dostat x taxikaru, kteri budou povinni zajistit jeho obsluznost. Naopak by tam pres nejakou zavoru nemel vjet nikdo jiny.

Nebo povolit vjezd vsem vozum splnujici nejaka kriteria.

Nebo stafl nabidnou dispecinku, co zajisti jeho obsluhu.

0 0
možnosti
RP

Rixard79

9. 10. 2012 23:25
Re: Co s tim ma spolecneho taxikar?

Stafl se nabizi firmam nebo podnikatelum, kterym je potom povoleno stat na uzemi mesta na oznacenem miste TAXI. At uz to je firma , nebo podnikatel, tak se plati cena rozpocitana na pocet vozidel.

0 0
možnosti
RP

Rixard79

9. 10. 2012 22:23
Peníze, peníze ...

Zase vyhraje, kdo nejvíc nakrade.

0 0
možnosti
L

Leinad

9. 10. 2012 21:31
Z bláta do louže

Rozhodovat se bude podobným postupem, jako dosud, ale peníze dostane magistrát a ne konkrétní úředník.

Jaká bude výhoda pro zákazníka, když firma stejně musí peníze na štafl někde získat, akorát to bude oficiálně?

0 0
možnosti
PB

oracle29

9. 10. 2012 18:45
konec zlodějině

R^!!

0 0
možnosti
JN

tom-2718281828459

9. 10. 2012 18:38
taxi pro turisty

pražské taxi je luxus za který by si zahraniční turisté měli pěkně připlatit :D

0 0
možnosti
PB

choppergang

9. 10. 2012 18:11
NECHÁPU

NECHÁPU

jak může někdo utáhnout platit 6000 týdně za renault fluence.Vezl mě řidič od firmy nej taxi a tvrdil že musí platit firmě 6000 týdně.To znamená denně 857 kč ,když vynásobíme 30 dní dá to 25 700 za měsíc.Mimochodem řikal že platit musí i když nejezdí a má volno.K tomu si hradí ze svého palivo,socialní zdravotní...No panečku a to vše při 18 kč za kilometr.A do těchto cen ho nutí majitelé dispečinku.Takže mi z toho plyne budto musí k tomu okrádat a anebo v autě sedí imrvere,což by se mi jevilo jako realnější protože smrad jakej v tý luxusní káře byl to byla katastrofa.Frajer evidentně což mi sám potvrdil jezdi už 22 hodin v kuse.To že se nekoupal ani nepřiznal.... ale cejtit to bylo.Takže ve finále jsem jel z dlouhý na prosek za hezkých 150 kč ale bohužel se smradlavym ,utahanym a nepřijemnym řidičem.Příšte se vrátim k firmě s kterou jsem jezdil doposud i když cena byla o kilo dražší.Takže NEJLEVNEJŠÍ TAXI již nikdy.

0 0
možnosti
PB

choppergang

9. 10. 2012 18:13
Re: NECHÁPU

raději dám tři kila než jet s existencí jejíž byt je v autě ,toaleta na benzině ,koupelna v podolskym bazenu............................

0 0
možnosti
K

kali-gandaki

9. 10. 2012 17:54
Aha, takže taxíkář,

který účtuje zlodějské jízdné, bude zvýhodněn tím, že bude moct nabídnou víc peněz za místo ? [>-]

1 0
možnosti
R

radnice

9. 10. 2012 17:46
Stačilo by se zaměřit na pár firem

Třeba firma Wotawa Crystal s.r.o. zaměstnává už na pohled samé grázly (zkuste se na ně někdy podívat - pravidelně parkují např. na rohu ulice Na Zábradlí u Karlových Lázní). A zkuste si je někdy oslovit česky, zda by vás někam odvezli. Místo neustálého vymýšlení blbostí by magistrát měl zpřísnít kontroly a hlavně upravit legislativu aby zlatokopvé nemohli v taxislužbě podnikat. Je to největší ostuda Prahy.

0 0
možnosti
JN

quagaar

9. 10. 2012 17:29
si zas akorát

nafackujou ...

0 0
možnosti