- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
že Praha bude cyklistům kupovat tachometry.
V Karlíně pracuju a jezdím tam autem. Článek i stanovisko magistrátu je absolutní z prstu vycucaná lež. K žádnému poklesu dopravy ani omylem nedošlo. V ulici kde parkuji na vzniklém retardéru byla hned první týden poměrně velká nehoda. Díky stavbě nového kancelářského kommplexu je naopak dopravní situace mnohem horší, Pernerova je díky tomu permanentně ucpaná a parkovacích míst je míň a zaparkovat je teď naprosté peklo a to i brzo ráno. Už jen proto, že Pernerova je skrz celý Karlín, je naprsto vyloučeno, aby se doprava o 20% zklidnila. Jak k tomu magistrát vůbec dospěl, co to číslo znamená? To je založené na nějakém výpočtu, měření, odhadu? Ve většině ulic už stejně nešlo jezdit rychleji. Celé je to jen hloupé gesto, které= teď někdo bude
Můžu se zeptat odkud tam jezdíte autem a proč tam jezdíte autem?
Do Karlína a z Karlína jezdím téměř denně, protože tam pracuji. Takže mohu, myslím, ze svého pohledu zhodnotit současný dopravní systém. Jak už tu někdo psal, v úzkých uličkách se stejně víc než zhruba 30 km/h nedalo jezdit ani před jeho zavedením. Pokud tam někdo jezdil víc, je to magor, na kterého stejně žádné značky neplatí. V Pernerově ulici, kterou používám při cestě domů, ale pozoruji znatelné zhoršení dopravní situace. Jednak tam přibyl na pravé straně ve směru do centra pruh pro parkující auta, takže došlo k zúžení vozovky. Navíc jsou v křižovatkách podle mého soudu nesmyslné kulaté retardéry, kterým se člověk na motorce musí vyhýbat, jinak si na nich ustele. A k retardérům v Šaldově ulici - to, že silničáři nechali před hotelem Ibis průjezd pro jednostopá vozidla je pěkné, ale každou chvíli tam někdo parkuje ve druhé řadě a na tom přejezdu stojí. Ať se prosím páni radní svezou na kole nebo na motorce za mokra a zkusí ty kulaté kraviny přejet! Takže za mne palec dolů!
Můžu se zeptat odkud tam jezdíte autem a proč tam jezdíte autem?
aktivní paranoidní matky s nevychovanýma parchantama už si to v naší lokalitě vydyndaly.
Pražáci vždycky vymyslí nějakou hovadinu(nebo že by loby MHD)
Jistě. Ono nestačí, že ve dvě hodiny ráno stojíme dlouhé minuty na červenou, když v ulicích není ani noha. Ono nestačí, že dvoupruhové silnice se co chvíli mění na jednopruhové. Ono nestačí, že se ruší linky a prodlužujou intervaly MHD. Nestačí každých 100 metrů umělý hrb, na kterém si urazíš kolo. Ona nestačí padesátka na širokých bezpečnách výpadovkách. Ještě budeme jezdit třicítkou....debilní město, debilní magistrát. Je čas se odstěhovat z tohoto bordelu....
Je čas, aby si o podobě automobilové dopravy rozhodovali přímo ti, kteří v dané lokalitě bydlí a aby se v té souvislosti platila za masový automobilismus TRŽNÍ CENA, nikoli jak je to dnes, že stát násilím vyleje asfalt a řidiči, klidně si vozte zadky, a chodci a obyvatelé, vy držte huby a trpte.
co se dá dělat holt v takové místě musím zařadit jedničku abych snížil emise a hlavně ten hluk.
staci 2ka, ale drzet vyssi otacky...
se odstěhovat z prahy. nebo si aspon přepsat bydliště někam na vesnici, aby peníze z rozpočtu šly tam, a ne k úředníkům magistrátu. čím míň totiž dostanou, tím líp
že je to světová rarita. Proč vždycky my musíme být první?
za účasti státu by mělo platit, že veškerou podobu automobilového provozu určují ti, kteří v dané oblasti bydlí.
To bych moc rad vedel, kudy bychom pak jezdili. On totiz nikdo nechce mit pod okny rusnou silnici, obchvat ci snad dokonce dalnici.
Kam tohle vede je dobre videt uz na prikladu parkovacich zon, ktere se jako mor rozsiruji po Praze. Kdyz si tu vsichni udelame zony "vyhrazeno pro mistni", tak tim autem nikdo nikam nedojede.
V zahranici je obvykle, ze v mistech, kde je treba regulovat parkovani jsou parkovac automaty, kde si KAZDY zapalti parkovani jak potrebuje. At je mistni nebo prespolni.
pukne
D=FENSovi to bude jedno, ten je Thomasdorfu