- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Co se to tady píše za nesmysly, že bylo v poledne vše již v pohodě? Jel jsem kolem 18 z práce na domluvenou schůzku a nejezdila 9 ani v jednom směru. Lidi na Žižkově postávali na zastávkách, nikde žádná informace, občas to nabrala nevím jaká tramvaj... Dříve tady jezdila 26 a 5. 5 to brala na Floru. Dnes tady jezdí snad jedním směrem 26 a druhým 5. Netuším. Na zastávkách je 26 škrtlá, přesto někdy jezdí. Fakt nemám čas tyhle zhůvěřilosti ROPIDU řešit.
Když už jsem tramvaj vzdal, že jdu po 15 minutách honem chytat autobus na Florenc (pokud ještě bus existuje). Tak jely dvě 5 za sebou. Jak jsem tak koukal, lidi potřebovali 9 a doufali, že pojede. Nenapadlo je využít jedinou příležitost svézt se 5 do centra. Chyba.
Počítám, že to inteligentní řidiči DP prostě zabalili a vybírali si večer přestávky, co neměli v poledne. Asi. Jinak nechápu kolaps v 18:00. DP opět zabodoval.
Mě ale na videu a fotkách zajímá to potrubí a ne doprava na Smícháči :-D
toho prasklýho potrubí tam asi v budoucnu ještě bude,ty překrásný betonový květináče jsou asi moc těžký
Bývalé vedení Prahy 5 umožnilo na Andělu nesmyslnou, nevhodnou a do okolí naprosto nezapadající výstavbu, čímž celou oblast zdevastovalo jak architektonicky, tak z hlediska kvality žití. Této výstavbě se následně musela podřídit doprava zaváděním jednosměrek, objezdů, klikatic, vytyčením tras, apod., takže dnes je situace tak nepřehledná, že člověk z jiné čtvrti, nebo nedej Bože z vesnice, který tu chce najít konkrétní adresu, bloudí jak Holanďan. A když se pak stane jeden takový malý problém, je nemožné tu zřídit jakoukoli objízdnou trasu a celá oblast stojí. Děkujeme městskému úřadu .
a) Jančík a ODS parta
b) prasklá voda na dost vytížené křižovatce, tvořící mj. radiálu od městského okruhu není malý problém. Klidně bych to srovnal s SJM.
Ráno v půl osmý tam byl běžný provoz.....
Ale prohlášení, že po tak velké havárii bylo bez vody padesát lidí, asi vysvětluje ty podivné informace
Jenže tos tam byl ješě před tím, než managéři a journalisté vyrazili do zaměstnání ve zdejších kancelářích...
Komunisti onehdá říkali, že to tak bude v celý Praze.
Ty toho nakecaj - třeba že budou podporovat živnostníky, ale jak se dostanou k moči, tak všechno zaříznou....
lidi stáli na původní zastávce a čekali furt na tramvaj. Málokoho napadlo jít za roh, zastávka totiž měla přeškrtnutý tramvaje a to bylo celý, že to nejezdilo.
Aby MHD mohlo volne projizdet?
a proc by MHD mela volne projizdet?
proc se v oblasti evropske, kde se stavi nove MHD nyni po dobu vystavby nezrusi tramvaje a pasy pro busy, ktere zabiraji omezeny ulicni prostor z duvodu vystavby metra?
Anděl a okolí je veledůležitý uzel MHD a podle toho se mělo postupovat. Prvně zkusit zajistit propustnost kolejí i s auty a pokud se to přesto zacpe kvůli buranství řidičů, tak nemilosrdná uzávěra oblasti pro osobní automobilovou dopravu. Když jde zkolabovat půl centra Prahy kvůli candrbálu se vzpomínkou na parašutisty - těm chlapům čest, ale ouřady nakopat do zadele - tak by to tady mělo jít tuplem. Kolega tam procházel někdy po ránu a v 90% těch poskakujících popelnic sedí jeden důležitě se tvářící člověk. V takovémto případě prostě smolík. Chceš si dovézt zadel, tak si holt počkáš a nebo pojedeš o něco víc okolo.
"Když jde zkolabovat půl centra Prahy kvůli candrbálu se vzpomínkou na parašutisty - těm chlapům čest, ale ouřady nakopat do zadele - tak by to tady mělo jít tuplem"
jak se vám opravovalo mezi těma betonovejma truhlikama? Nepřekáží malinko?