- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ten plizivy fasismus se uz ani neobtezuje plizit!
auta pocitam budou fungovat tak 1/2 roku, pak zbydou jen skutry a elektrokola (ty budou asi bez baterek) a budeme se vsichni usmivat, rikat si bratre (nebo sestro, to bude zalezet na pohlavi) a pravidelne uzivat TERAPII. a plni nadeji ocekavat s jakou dalsi genialni myslenkou prijde UNI, ted vlastne EU.
ba právě naopak
jak asi v centru zaparkují, vyhrazené parkoviště bude tedy jen na letišti ruzyně a u masaryčky, vetšina cizinců přijíždí na hlavák. a jak se dostanou peníze na opencard se taky neuvádí
nejdriv jsem myslel, ze nosek se jen definitivne zblaznil, ted vidim, ze je to klaun a cirkusak...
Dalsi tunel, predem pripraveny. Proc by melo mesto suplovat praci soukromych subjektu?
Jinak fajn pocin. Premyslim ale, jestli by soukromnici nevysli levneji.
Tohle by se dalo říct na jakoukoli činnost města, občané by měli být méně paranoidní.
ale pokud bude pronájem auta stát tolik co v zatím jediné půjčovně aut na CNG, tak by to nemuselo být marný
delší trasu, často si ani nesedne, může si sebou vzít jen "malé zavazadlo", protože s velkým jsou jen problémy, musí být na pozoru před změnami jízdního řádu i kapsáři...radši to auto...
Záleží kam jede. Pokud je podstatnou částí vlak nebo metro, je MHD často rychlejší. A nemusí řešit parkování. A může se probudit kafem až v práci, nemusí se brzo ráno soustředit na řízení. Tj. je to i pohodlnější.
CO kdyby byla MHD zdarma? Ha, to vás nenapadlo vůbec soudruzi z magistrátu, že? TAK si to zkuste spočítat, jaké by byly úspory, kdyby neexistovaly náklady na OpenCard, na tištění jízdenek, na provoz prodejen kupónů a jízdenek, na revizory, na.................. TAK co, už jste si to vyhodnotili?
Problém MHD "zdarma" je to, že vše je několikanásobně dražší, enž kdyby byla komerční, tuneluje se, outsourcuje a na to peníze nejsou...