- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud někdo nepochopil to přečíslování linek za jízdy, tak to je přeci proto, aby bylo nutné na "mrzký" peníz upravit programové vybavení autobusů a tramvají a za podobný peníz "někomu do kapsičky" udělat totéž i se SW pro generování jízdních řádů. A že to někde nenavazuje apod.? Vždyť je to podobné jako Drábkovina se sociálními dávkami nebo registr řidičů 3x pomalejší, než ten původní, ale je funkční, že.
Tak spatne to nebude, ale odhaduji ze narust u litacky bude tisic mozna patnactset navic ke stavajicimu stavu a jednotlive jizdenky tak o dvacet procent. To je tak realny odhad. Bude se argumentovat tim, ze se zvysuji vstupy a litacky se nezdrazovali uz nekolik let.
aby se 2 maminky se 2 kočárky mohly vyhnout!
Nezbytné přebíhání vozovkou ke 2 soupravě která zastavila v zastávce je za plného automobilového provozu hazard.
Tady někde nějaká norma naprosto selhala!
a ono jen na pár zastávkách se v nejvěšší špičce vyskytne problém.
To se srovná, ale chce to čas.
Opatrili ostruvky plotem, ale ten stoji pul metru od kraje, takze je silne zuzil. A kdyz tam prijedou dve tramvaje a lidi se zacnou tlacit dopredu a dozadu... to je o zivot. A kdyz setreba vyskytne kocar...
..nebo čokl. Tam se opravdu nedá pohybovat. Je tam frmol, jako na I.P.Pavlova, kde je ale kolem tramvají volnej prostor.
Cekam az tady nejakeho studenta sejme auto! tezce nedomysleny na/vystup pro studenty VSE. Predstavte si plnou tramvaj, ale uplne plnou ktera se vysype ven, tak, ze zustane temer prazdna. na refyz se toto mnozstvi nevejde a tak se deje to co jinde, studentici, stare baby o holi se propletaji mezi sebou a nebo se hazi jako lumici se zkal pod projizdejici auta. zde by mel byt semafor jinak tam potece krev, kdo to zna vi... uznavam, ze toto nema moc spolecneho s se zmenami ale stve mne to! a P3? P3 nic!
prosim te, studenti vystupuji rovnou do vozovky a auta pockaji... uz vidim, jak studenti cekaji, az jim tam naskoci zelena
Už se ale moc nepíše o tom, že na počátku byla nutnost ušetřit pár set milionů, o které DP přišlo, když se zavedlo jízdné zdarma pro důchodce od 65 let!
Takže nakonec se to celé obrátilo proti nim....
na 4 bacha, ať vám to tam nezkoulí jako na šestce. Sice dali nové koše na zastávky, ale rovnou sebrali i ty žluté přímo v označníku a navíc ty nové vyvážejí s daleko menším intervalem. Takže prostě hnus....
mě připadá, že ty žluté sebrali úplně všude. U nás nainstalovali uprostřed zastávky ty kulaté obludy a vyvážejí to tak jednou za půl roku, takže neustále přetékají.
Proč se stále pracuje jen s verzí zjednodušit přestup, proč se nehledá cesta jak vrátit neuváženě zrušené přímé linky? Každému není 20 let. Čím je člověk starší, tím víc přestupy obtěžují. Starší člověk si klidně počká 10-15 minut na přímou linku. Spojení z Prahy 5 na Prahu 6 dostalo hodně na frak. Třeba spojení z Drinopolu k Andělu. Nebo 191. Z Petřin na Smíchov delší cesta než dřív, delší intervaly než dřív. Hlavně že to je metrobus a jsou tam kloubové autobusy. I 123 nebo 218, to vůbec nebyl dobrý nápad dělat přestup na tramvaj a až pak na metro. Starší lidi a maminy s kočárky teď mají hodně bariérovou MHD. Přestup je dost velká bariéra. Vidím, že se Ropid ani městské části moc nenamáhají, aby vrátili dopravu do normálu. Možná ani nechápou, v čem udělali chybu. Všimnul jsem si, že se v novinách často dává za příklad Brno. Tam ale na celé cestě máte tak jeden přestup, vyjímečně dva, a jen hodně vyjímečně tři. V Praze to Ropid na některých místech úplně pokazil.
Jo,jo, s tou 218 souhlasím. Jezdím tou linkou a je to hrozný opruz - o víkendu se cesta z metra na sídliště nepěkně prodlouží (v zimě to bude opravdu "lábuš"). Bohužel tohle vymýšlí lidi od stolu, kteří jeli MHD někdy za totáče. A ROPID, to je organizace úplně na píp.....