- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
nechápu, který inteligent vymyslel, že se tramvaj polepí černošedou maskovací fólií s reklamou na nějakou uhelnou společnost. Hned po pár dnech ji přehlédl řidič v Hloubětíně a byl z toho dost špatný, protože ji prostě neviděl.
já absolutně nemam problém s tim, že tramvaje maj na sobě reklamu, pokud ta reklama přinese do DP peníze na provozování veřejný služby, kterou já každodenně využívat zatim ke svojí spokojenosti. je fakt jen spekulace, že ten řidič by tu tramvaj neviděl právě kvůli zbarvení a že by jí viděl, kdyby byla v normální červenobílý nebo třeba v zářivě růžový.
který si pamatuje celkem dost věcí, zadání jízdy, brzdy, zvonění, otevření dveří, blinkry, atp. Při nehodě se tento tachograf stahuje. Pokud tam uvidí kontrolor, že místo brzdy řidič použil zvonek a pak byl jen náraz, tak to asi přišije řidiči..jenže když tomu tak není, pak z toho vychází ta statistika, která je v článku...Jen tu v diskuzi blábolíte, protože o tom povolání víte naprostý kulový, ikdyž si myslíte, že jste mistři světa.
Když tak koukám na názory diskutujících, je mi smutno. Hlavně když si představím, kolik z nich získalo řidičský průkaz. Zákon o provozu na pozemních komunikacích jasně stanovuje, že řidič nesmí vjet do křižovatky, když ji na druhé straně nemůže bezpečně opustit. Takže k situaci, že zůstane stát na kolejích, by vůbec nemělo dojít.
Ale to nechme stranou, vraťme se jen k obyčejnému rozumu.
.
Při první hodině v autoškole se nás na úvod zeptali, jak je to s tramvajemi na křižovatkách. Učitel: "Co má tramvaj vždycky?" Studentka: "Přednost." Učitel: "Ne, tramvaj nemá vždycky přednost. Tramvaj má vždycky vepředu velký ocelový hák." Pakliže tohle někomu nedochází, nemá na silnici co dělat. A stejně tak ten, kdo si myslí, že rozjetá tramvaj plná lidí zastaví na 100 metrech (nebo dokonce méně). Co by na to asi říkali cestující, kteří nemají měkkou sedačku a bezpečnostní pás...
To je tim, že tramvajáci používaj obvykle místo brzdy zvonek.
Zajímavý postřeh. Divné, že přitom způsobí jen cca 15 % nehod. :) Důvod asi bude jinde...
a odbočování doprava nebo doleva, zkrátka přes těleso tramvaje.
Možná by stálo u takových míst dát delší prodlevu mezi změnou směrů nejlépe jen tehdy když se blíží tramvaj, aby to řidiči nelámali na poslední chvíli.
Doprava přes těleso tramvaje? Hmm... Nějak nechápu, co chtěl autor říci. :)
Jakoze ridici tramvaji jsou byvali ridici kamionu? No maji pravdu, tramvaj ma prednost pred auty.