- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
s více jak třemi pasažéry. Ve velkoměstech vyspělých zemí to normálně funguje, zvláště když je smog emergency jako v těchto dnech. Taky bych se ráda proháněla po centru Prahy na kole, ale bohužel dovážím a odvážím 4 děti ze škol a školek v centru a někdy jde o nervy (často potkávám stejné lidi, kteří se pouze projíždějí a kochají).
třeba zrovna jedou pro ty děti jako vy. nápad je to dobrý , ale málo proveditelný. V případě smogu lidé z aut moc neubudou( na to jsou líní), naopak si seženou někoho koho svezou, takže ubude cestujícich v MHD.
Po nábřeží kolem Karlovek projíždím na kole několikrát týdně cestou do práce a je to opravdu blbý místo, jedno z nejhorších ve městě, které se bohužel nedá rozumně objet (zajížďka po rozbité dlažba na Kampě...).
Dovolím si ale nesouhlasit s tím, že navádět na jízdu mezi kolejemi je bezpečnější - není! Problém je v tom, že musíte nejprve jednu kolej podélně přejet - to je ale jeden z nejnebezpečnějších nutných manévrů, co lze na kole ve městě absolvovat Za sucha hrozí spíš "jen" zapadnutí kola do kolejové drážky, ale za mokra je riziko sklouznutí vysoké i pro trénovaného městského jezdce.
Takže ty cedule i pikťáky zde považuju za špatný vtip.
Já tam projíždim sice jen párkrát do roka, ale v rámci svojí vlastní bezpečnosti tam raději porušuji pravidla a OPATRNĚ a pomalinku jedu po chodníku a pak projedu tou pasáží ke Karlovkám, než abych raýskoval mezi auty a tramvajemi na dlaždičkách...
Ať mi někdo vysvětlí co dělá cyklista v Karmelitský - cyklostezka vede přes Kampu a neexistuje jedinej důvod se motat na kole v Karmelitský. A obdobně to platí i pro Smetanovo nábřeží (dá se jet po druhý straně řeky) a Lidickou (vedlejší ulice). Cyklista na úzky ulici s kolejema je objednávka průseru.
treba tudy jede do prace, do skoly... a pokud vim, neexistuje zadna povinnost jezdit jen po cyklostezkach.
Vzhledem k tomu, že během 2 let dojde k úplnému zavření Smetanova nábřeží pro auta, jsou nářky některých autofašistů úsměvné. Chtěl bych vidět jejich ksichty za 2 roky, až tam pojedou jen MHD, pěšky nebo na kole. Kdo nevěří, ať si to vygooglí, ale Praha má jasný plán co se Smetanovým nábřežím, stejně jako s Václavákem. Berzte tu značku jako dočasné řešení, než tam bude klid od těch kolon.
Po rekonstrukci ulic Kotlářská a Pionýrská namalovali plastické vodící pruhy pro slepce na přechodech. Všechno je krásné, estetické a zarovnané, ale že slepce vedou přímo na sloupy semaforů a osvětlení soudruzi nějak přehlédli. Navíc teď namontovali "klapače" na semafory pro slepce a to je pěkný hluk. I vidící s průměrným sluchem je slyší na 150 metrů, takže bydlení v okolí se posunulo na mnohem vyšší úroveň.
Jestli to není proto, že semafor je pro slepce orientační prvek a tudíž vodící linie na něj navazuje...
splněním vlhkých snů nejrůznějších cyklospolků (zde označovaných jako "odborníci"), skutečnost se podobá stavění dálnic v KLDR - chybí ti, pro které se budovalo. Jel jsem tudy už asi 10x a cyklistu (natož cyklisty) jsem tam nepotkal. Podobné to je třeba na Hořejším nábřeží, kde se idiotsky zúžil pruh piktogramy kvůli cca 20 cyklistům - tolik jsem jich tam během půl roku napočítal, když jsem tudy projížděl téměř každý den.
hele já tam jel minimálně děsetkrát a tebe jsem tam taky nepotkal.... Podle tvé teorie tedy taky neexistuješ, tak prosím přesteň svinit do diskusí :o))
ještě nainstalovat kvalitní kamery a záběry do natočto jsou brzičko hotové