- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kluci pochlub te se byl jste někdo u toho nebo projížděl a jak víte že jsou přeložení pověste?
1, Není to hlína z Blanky, ale z metra 2, Není to hlína, ale rozdrcená hornina smísená s vodou, takže takové polotekuté bláto 3, Položil to proto, že byl přetížený, a že se ten materiál hýbe (je takový polotekutý), tak mu to rozhodilo vlek a je to 4, není to poprvé, ale na této stavbě snad naposled neb do konce roku je odvezeno 5, a jo vozí to na skládku u Strašecí a musí se 5x otočit a na kartě jen 8hod........
pro lupu je kazda stavba v Praze 'tunel Blanka' ....
za to může Bém. A Janoušek. Kalousek samozřejmě taky.
To se ale zdejší připos... pisálkové bojí napsat!
Tak se jezdí kolem všech velkých staveb, kamenolomů a logistických center. Přetížených sklápěček se i policajti bojí, protože je jednodušší buzerovat řidiče osobáků za gumy nebo lékárničky, než vážit náklaďáky, kontolovat tachografy a tím připravovat o chleba živitele rodin. Že při tom tito takyřidiči svými mnohatunovými kolosy ohrožují zdraví a životy ostatních, to ty pomahače a chrániče zjevně nezajímá...
A kdybyste je viději, jak jedou prázdní zpátky! To je ještě horší...
V tomto případě navíc ještě ten frajer šofér evidentně nebyl připoután bezpečnostními pásy, které mají všechny nové náklaďáky! Ať žije věčná památka pana Darwina!
Jak to děláte, že tak všechno víte? Mate nějaký tip
Jak tak koukám na fotku, tak mu střelila přední guma na levé straně, pak už je to 50:50 buď to na silnici udržíte, nebo ne......
bývá zhusta u povozníků se sklápěčkama, že jezdí jako prasata, patrně jsou placení od otočky. Na padesátce je kde kdo zdržuje.
Jsou placení od najetého kilometru, což v praxi vyjde na stejno. A jelikož mají normu na směnu spočítanou, jako že jedou všude max dovolenou rychlostí a jelikož jim to víc jak 90 nejede, tak jakékoliv zdržení nahání na místech, kde se má jet pomaleji. Aby firma dostala zakázku, tak musí nabídnout levnou cenu s minimálním ziskem. A aby se následně vůbec vyplatilo to odjezdit, tak prostě řidič musí vydat maximum a nejlépe falšovat kolečka a jezdit dvě směny za sebou. A pak se lidé diví, že někde usne za volantem, nebo něco nabourá.
Opravadu zajímavé, kam až se vozí hlína z Prahy! Pak už chápu cenu 30 mld.
Jasne, slozit ji na dva roky na Vaclavaku by bylo jiste levnejsi.
Mysleni boli, ale treba ibuprofen to dokaze dost vylepsit.