- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Michelská se opravuje prakticky pořád. Nejpozději do roka si zase na něco vzpomenou a znovu to rozkopou. Je to taková hladová zeď pro stavební firmy, které mají na výplatních listinách pražské radní. Další takové místo je myší díra za lanovým mostem na Jižní spojce. Ta se také neustále zužuje, rozšiřuje, šoupe z pruhu do pruhu, bagruje se zprava i zleva a hotové to nikdy nebude.
Já nevím, ale mě přijde, že při otevření "narovnání Jižní spojky" za lanovým mostem se povídalo něco o tom, že se protisměr opraví a rozšíří. Zatím tam je jen úplně stejné zúžení, ale navíc šikanující esíčko v úvodu. A žádné stavební práce jsem tam neviděl (ani dělníky opírající se o lopaty)... A zrovna tak slavné "narovnání" - dyť je to esíčko jak prase...
Zajímalo by mě:
1. Kolik to stálo.
2. Proč to trvalo tak děsivě dlouho.
Na západ od nás by se takováhle oprava dělala měsíc - a to jen kvůli stavbě toho nového mostu, jinak 14 dní...
Kdyby to netrvalo tak dlouho, tak by to nemohlo být tak drahé :-)
taky bylo nacase, Strabag je asi nejpomalejsi firma v cechac, vsude kde neco delali tak to trvalo zbytecne dlouho (napr. most v benatkach na R10) ... 400m a pul roku
Hlavně aby to chvilku vydrželo. V té horní části už se jim udělal hrb, museli ho vyfrézovat.