- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No včera bylo pozdě. Ten okruh je potřeba, jinak ty lidi v Praze budou trpět dál. Ale více si myslím, že je potřeba ten okruh na severu Prahy. Protože teď například se dostat ze západu na Letňany prakticky v rozumném čase nejde.
Včera bylo pozdě! Už dávno mělo být vyhlášeno za veřejný zájem.
STRAŠIDLO JVK
Když se maloval okruh, tak vedla černá čára Vesteckou spojkou přes D1, kolem Milíčova, Petrovic na Uhříněves a Jižní spojku. Pak se slavně prosadila stávající varianta JVD, jejíž výstavba stojí.
Varianta provizorní "Vysočanská" pustí veškerý provoz přes Spořilov nebo honem honem vybuduje "provizorní" řešení JVK.
Jako obyvatel Jižního Města jsem se opupínkoval při představě dalšího provizorního řešení. To tady posloucháme 40 let a nikdo nikdy pak již žádné provizorní řešení nikdy nenahradil tím řešením odpovídajícím. Naopak, za čas se každé provizorium prohlásí za vyhovující.
Nadáváme na provoz přes centrum po Magistrále a budujeme desítky podobných magistrál přes všechny pražské čtvrti. Jak z nich jednou vytěsníme provoz? Jako řidič vždy budu volit raději přímý směr. A hodlám po Praze jezdit jako ostatní. Nevěřím, že okruh Prahy pomůže zácpám v centru. To je provoz, který zde bude vždy.
Pomůže, ale ne tak jako MO. PO je spíš záchrana pro Spořilov a Chodov.