Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vojáci našli černou skříňku bitevníku L-159, objasní příčiny pádu

Vyšetřovatelé našli černou skříňku z kabiny armádního bitevníku L-159, který se ve čtvrtek zřítil u Kolína. Skříňka jim po expertíze pomůže objasnit příčinu tragické nehody. Poté, co vyšetřovatelé skončí svou práci na místě nehody, začne se s vyzvedáváním trosek. To by mohlo trvat i několik dní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J22i45ř64í 13U48n86č35o41v72s11k37ý 8849302793989

Tak doporučuji navštívit výkupny šrotu,možná ji již mají.

0/−1
23.11.2012 14:36

J54a38n 59M70a74t36ú23š 5707790355716

Malé zkušenosti a malá výška, to je smrtelná kombinace. Důvodem toho jsou malé zkušenosti, protože má málo nalétáno.

+2/−5
23.11.2012 12:30

O53n92d33ř91e32j 66B65u24d72i52n23s47k71ý 5130464782345

přes 500 hodin na tomto stroji Vám přijde málo??

0/−1
23.11.2012 12:41

J80a81n 49M12a17t55ú73š 5817720635146

To je opravdu hodně málo. Málo je i 1000 hodin.

+2/−3
23.11.2012 13:06

J54a98r74o83s76l75a42v 41B17r79ü78m69m28e16r 7174553416

1000 hodin je první třída (tedy nevím, jestli ty třídy ještě platí). Při průměrném náletu kolem 100 hodin ročně.

0/−1
23.11.2012 14:05

M90i87r66o37s56l88a89v 97M84r69z46e46n59a 6203583135601

100 hodin ročně není opravdu moc.Byla sice i doba,že se létalo 70 hodin,ale to je jen na udržení znalosti letounu.Roční nálet by měl být od 150 hodin.Z toho něco v noci a něco přechod den noc. Velká škoda mladého člověka.

+3/0
23.11.2012 21:08

J69a72r77o38s69l94a70v 14B70r53ü12m21m30e94r 7104983426

1000 hodin a 500 na typu je slušné, záleží spíš, kolik měl odlétáno v noci. Ale i velmi zkušení piloti se zabili kvůli ztrátě orientace bez přímé neviditelnosti.

+1/−1
23.11.2012 12:50

O90n83d95ř76e96j 20B83u85d90i15n95s94k57ý 5680294662665

Pilot byl skvělý člověk, zkušený, pečlivý a precizní. Nejen co se pilotování týče. Čest jeho památce. R.I.P.

+8/−4
23.11.2012 12:23

P46e43t77r 12Š30l92e95d33e84r 1447863867642

Tak letadlo spadne na pole a oni ještě druhý den nemají černou skříňku? To si z nás zase někdo dělá kozy. :-)

+3/−3
23.11.2012 12:22

P74e45t46r 27K29o73s16i83k 7716625923527

jestli je pod troskama, tak je nejprve musi odstaranit a to se stane, az zdokumentuji ty trosky a misto dopadu..v noci toho asi moc nezdokumentuji

+2/−1
23.11.2012 13:07

M77a88r73c18u22s 83R81u54p62p58e65l31d39t 8697908103526

Už se ptali v okolních sběrnách?

+1/0
23.11.2012 12:17

A21n75n96a 98K36o40l59o57c40o49v55á 9590821733803

Včera jsem asi hodinu (chvilku před setměním)před tou havárií viděla nejspíš právě onu stíhačku nad hlavou... letěl tak nízko nad městem, že jsem viděla detaily letadla... Nevím, co to je zas za výmysly lítat tak nízko... na jaře tu zas letěl nadzvukovej letoun a taky tak nízko. To se pak není co divit, že havaruje...Rv

+5/−8
23.11.2012 11:36

P83e58t51r 13T31y24č72k59a 6155422119262

Těm výmyslům se říká výcvik pilota.

+6/−4
23.11.2012 11:40

M79i25c86h58a82l 16P40a60v86l95á53t 9513583244609

A L-159 neni stihacka.

+5/−1
23.11.2012 11:51

R80o44m36a93n 79K83r84a46t80o27c86h77v38í48l 6256907656354

Třeba si myslel, že letí vysoko - nevěřil přístrojům.

+2/−1
23.11.2012 11:52

P24e79t42r 53Š89l72e53d51e23r 1927873157102

Když lítaj nízko, tak bude pršet.

+1/0
23.11.2012 12:22

O53t17a63k90a25r 77D47e31y41l 2932779165415

Hm, našli,nenašli,našli,nenašli rádcové moji, třeba tam ani žádná nebyla.;-) Hlavně, aby nám ty bitevniky nepopadaly dříve, než je prodáme/rozdáme?/

+2/−5
23.11.2012 11:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.