Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Platíte málo, tvrdí Praha firmě prodávající reklamu na zastávkách MHD

Praha by ráda změnila smlouvy s firmou JCDecaux, která jako jediná v metropoli umisťuje reklamu na zastávkách a městském mobiliáři. Město tvrdí, že má výpočty, podle kterých by měla firma platit víc peněz. Jenže JCDecaux smlouvu měnit nechce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M35a11r18t17i66n 28S17o84u95š73e87k 8268513759505

Tenhle typ smlouvy je klasicky penězovod a je to založené na principu "já pro vás něco dělám, mám s tím určité nedohledatelné náklady, z toho co zbyde, vám něco zaplatím".

.

Čím to je, že vždycky skoro nic nezbyde? Viz třeba OSA. Tak usilovně vybírá peníze pro autory a umělce, až z těch peněz nic nezbyde. JCDecaux zase tak usilovně smýčí a buduje, až z peněz nic nezbude. 

.

Není nic jednoduššího, než si založit "spřátelenou" firmu, přes kterou se formou předražených úkonů odlévají peníze pryč. Jistě zbydou i nějaké drobáky pro toho génia, který tuhle krásnou smlouvu za město podepsal!

0/0
23.11.2012 15:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.