Diskuze

Platíte málo, tvrdí Praha firmě prodávající reklamu na zastávkách MHD

Praha by ráda změnila smlouvy s firmou JCDecaux, která jako jediná v metropoli umisťuje reklamu na zastávkách a městském mobiliáři. Město tvrdí, že má výpočty, podle kterých by měla firma platit víc peněz. Jenže JCDecaux smlouvu měnit nechce.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Tenhle typ smlouvy je klasicky penězovod a je to založené na principu "já pro vás něco dělám, mám s tím určité nedohledatelné náklady, z toho co zbyde, vám něco zaplatím".

.

Čím to je, že vždycky skoro nic nezbyde? Viz třeba OSA. Tak usilovně vybírá peníze pro autory a umělce, až z těch peněz nic nezbyde. JCDecaux zase tak usilovně smýčí a buduje, až z peněz nic nezbude. 

.

Není nic jednoduššího, než si založit "spřátelenou" firmu, přes kterou se formou předražených úkonů odlévají peníze pryč. Jistě zbydou i nějaké drobáky pro toho génia, který tuhle krásnou smlouvu za město podepsal!

0 0
možnosti