Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pražský dopravce nakoupí za půl miliardy nové kloubové autobusy

Pražský Dopravní podnik nakoupí nové kloubové autobusy. V ulicích hlavního města by se tak měly objevit další desítky autobusů značky SOR, které již jezdí například na expresní lince 125. Podnik za autobusy zaplatí 470 milionů korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O26n70d26r82e88j 79L83i85p10t13a20k 7121480150559

jj dobra volba, zda se poporodni bolesti s kvalitou podvozku SORek jsou pryc, vozidlo je pohodlne, svizne a ekologicke /hybrid je rekneme trosku vykrik do tmy ale nebranim se mu/.

Takze shrnuto, podtrzeno, good choice :-) jen tak dal!

musim podotknout nebo spis doplnit ze CityBus je lehce za zenitem, a vozidlo toho typu presne odpovida tomu kdo jej navrhl - Renaut - auto s ku*dou. Musim rict bohuzel; pohodli, odpruzeni, vykon - vse spatne!

+1/0
27.11.2012 10:57

V17á80c17l23a31v 31P29ř93e54u50č48i61l 4674376709389

Ono SOR také není nic moc, je prakticky neprůchozí a pokud nemáte náladu si sednout do blešárny, není kromě kloubu a místa pro kočárky kde v klidu stát

0/0
27.11.2012 13:42

O71n62d68r48e54j 18L94i70p32t71a82k 7181650850429

co by jste tedy navrhoval?

0/0
27.11.2012 13:44

V10á65c33l91a84v 64P23ř51e71u95č75i70l 4414506279269

Jiné vnitřní uspořádání ve voze. Je tam sedaček jak na zájezd a ne vůz do města, kde lidi vozí tašky s nákupy na pár zastávek. Chybí plošina ve vleku jako je třeba v Karose nebo v Citybusu. Ale je pravda, že SOR dobře jezdí, slušně brzdí a i topí, zatím. Třeba to tak i bude za pár let

0/0
27.11.2012 21:10

K58a38r73e48l 49D79r66d10a 6984842457

SOR NA 125 

Když 125 startovala z Jižního Města a končila na Smíchově, zářily SORy čistotou a novotou. Nyní již připomínají kůlničku na dříví ve stylu vždy omšelé 271. Podle mě, obsloužit Horní Měcholupy - Petrovice, 18.500 lidí, je prostě jiný oříšek, než vozit zájemce za prací na Smíchov. Spojení 125 a 271 byla další chyba ROPIDu. Cesta přes Hostivař a Horní Měcholupy je samý retardér střídaný dírami ve vozovce a je to jak jezdit kamenolomem. ROPID SORy určené pro 125 prostě odepsal a zničil. Kolik našich peněz tak vyházel oknem se dá z článku pěkně odvodit.

Jinak SORy NB 18 považuji za vcelku vydařené. Pěkné bezbariérové řešení. Perfektní rychlý výstup a nástup cestujících ve městě. Jen mi vadí skleněné přepážky a strojky na jízdenky ubírající místo na tyčích pro držení stojících. Jinak na obrázku je hybrid. Nejen, že se mi nelíbí ta boule na střeše vzhledově, ale takové technologii nevěřím. Přijde mi, že to, co se údajně ušetří, končí v přepravě váhy elektrovýbavy.

+2/−1
27.11.2012 8:27

R90e58n48é 21C38v68r17k47a94l 9436459856736

Naprostý souhlas. Jen bych dodal k Vašemu postřehu o hybridu, že ještě navíc je daní za změnu motoru odstranění tří zadních sedaček - a tedy navíc nižší kapacita busu:-(

0/−1
27.11.2012 10:39

M58a20r95e51k 77D46e62m30č14á54k 9345784916475

Všem odpůrcům modernizace vozového parku DPP vřele doporučuji návštěvu Budapešti. Zažijete skanzen, který v Praze naštěstí díky nezanedbaným investicím nemáme.R^

+5/−1
27.11.2012 2:56

P91e30t98r 33Š91k98o28d31a 5927330834470

Přesně tak. Zíral jsem, že tam jezdí (relativní pojem) ještě to, co se v Praze vyřadilo z provozu před 15 - 20 lety.

+1/0
27.11.2012 7:37

P55e36t27r 72Č67e40c44h 6380280815

proč jsou tyto noname autobusy stejně drahé jako mercedesy ?8-o

+1/−2
27.11.2012 0:40

P19e52t12r 79Š19k84o36d71a 5687660524620

Jaký noname, je to značka SOR, což je docela známé.

0/−1
27.11.2012 7:38

M22a20r56t90i27n 92Z96u13b40a12t15ý 5526733613793

To jako že nebylo výběrové řízení? 8-o

+1/−2
26.11.2012 23:13

J20o18s23e19f 53K89o38l63á24ř 7373638285428

DPP je z 80% placen z daní... je to vlastně typický státní moloch... tam počítáte s výběrovým řízením? ;-D

0/−4
26.11.2012 23:18

M10a51r68t49i93n 50Z36u38b20a21t82ý 5146413573173

I já najiva. ;-)

0/0
27.11.2012 8:25

A46n58d16r57e14j 25S63o55c56h98a71r 9821562415625

Na lince 125 nejezdí jen nízkopodlažní kloubové SORy. Často na jižní spojce potkávám klasické staré kloubové Karosy.

+1/−4
26.11.2012 21:54

S63t73e63p57a39n 59T46o13t78h 8208529815968

a proc asi nakupujji nove??

0/−1
27.11.2012 6:57

P12e36t48r 58Š80k55o77d78a 5577700384390

To přece nikdo netvrdí. DP nemá tolik nízkopodlažních autobusů, aby pokryl kompletně takovou linku.

0/0
27.11.2012 7:39

R46e95n22é 49C31v66r79k96a57l 9576189496826

Klasické Karosy ještě nejsou nejhorší - děsím se vždy příjezdu kloubového Citibusu v provedení sedaček pro skrčence:-/

0/0
27.11.2012 10:36

T56o10m55á36š 46M61á43l65e52k 9291593230122

V cenách autobusů se neorientuju, ale cena 6.4 mil za jeden mi nepřijde zas tak moc...

+9/−2
26.11.2012 21:10

J10o62s83e15f 13K35o27l92á62ř 7333628575528

Tři slova: Chce to konkurenci!!

+1/−13
26.11.2012 20:59

R71o84b48e54r28t 97P74r62a97ž77á32k 4318336755950

Kupte si pár autobusů a položte DPP na záda.

+10/−3
26.11.2012 21:06
Foto

J80a53n 92J89i18r64á79s43e73k 7512148248655

myslíte Veolii nebo nějakého dalšího reg. dopravce? No to jste teda přestřelil kolegoRv

+3/−2
26.11.2012 22:05

J34o92s75e91f 77K92o88l58á26ř 7973108605478

Ne, já nemám na mysli okolí Prahy, ale Prahu. Přestřelili jste vy oba... doprava v Praze je regulována, nelze konkurovat DPP nebo si snad myslíte, že tomu molochovi DPP by už dávno někdo nekonkuroval? Samozřejmě, že ano, i přes ty 12 mld. dotace, které jdou do DPP každý rok z našich daní!!

0/−9
26.11.2012 23:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.