Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Praha a Středočeský kraj začaly jednat o propojení integrované dopravy

O sloučení středočeské a pražské integrované dopravy v jednu takzvanou metropolitní uvažuje nové vedení Středočeského kraje. Lidé by se pak s jednou jízdenkou dostali ze středních Čech až do centra metropole. Uvažuje se i o zavedení čipové karty podobné pražské Opencard. První jednání proběhlo minulý týden.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J40a61r67o30m29í38r 35K65a32p16l53a25n 1892840724110

Už aby to bylo:

Příklad:

Měsíční dojíždění (cestující vlastní Openkartu)

Praha-Mělník   - dnes s ČSAD StČ. cca 2112 Kč, - PID (348/471, vlak/471) 920 Kč

Je jen málo okresů, kde tak viditelně okrádají vlastní občany.

0/0
3.12.2012 11:45

B50o75h28u39s25l47a53v 84K94r25á30l37í18k 2131270689176

To by mě zajímalo, jak vás okres může okrádat. A o tom, že by existovalo nějaké okresní občanství, také nic nevím.

0/0
3.12.2012 16:16

J65a62r29o70m66í93r 27K95a37p73l93a25n 1632220584810

Nesmysl. Návaznosti fungovaly maximálně u vlaků a to né vždy. Autobusy na vlak čekaly i v minulosti jen ve vyjímečných případech a vzájemně na sebe, jen když to bylo zapsáno v JŘ (což platí i dnes).

+1/−1
3.12.2012 11:43

B29o43h52u33s65l92a18v 81K35r14á17l96í57k 2281870839176

Leckde se návaznosti mezi autobusy dodržují. Řidič autobusu totiž má přímou zpětnou vazbu - pokud by na cestující kašlal, tak mu to dají sežrat.

0/0
3.12.2012 16:18

M72a29t20o81u78š 19B34á21r29t19a 4786900786608

Jen tak na Středočechy, patří jim to, ať si taky užijou

+1/−3
3.12.2012 11:32
Foto

I17g78o35r 83C83h25o83v60a71n53e47c 1443628857298

Hezke ilustracni foto s busem s napisem Bratislava...

+3/0
3.12.2012 11:23

M48a18r84t19i17n 90R92u48z10i49c33k27a 1212468826387

;-D

0/0
3.12.2012 18:28

L90u56b53o98š 28S31e43d14l67á33č21e56k 5652430443568

Pomalu se začínají naší vládci vracet,co před pár lety zničily.Dříve byla doprava pod státem,fungovala návaznost spojů na přestupy atd.Pak vše rozparcelovaly a návaznost spojů byla v háji. Ted zas pomalu objevují výhody jednotného systému v dopravě.;-D

+1/−9
3.12.2012 11:00

B48o91h79u11s93l80a71v 68K24r40á34l44í59k 2971720249886

To za komunistů bylo vše integrované, že? Autobus ČSAD čekal na městský autobus, na železnici platil lístek z MHD i z ČSAD a vyhledávač spojení dokázal zkombinovat všechny druhy dopravy podle potřeby, jak se jistě dobře pamatujete? Máte fakt přehled o "vašich vládcích".

+1/0
3.12.2012 16:14

L25u56b87o19š 85S11e26d73l79á51č82e79k 5452810653158

Nepíšu že byla doprava integrovaná,že lístek z vlaku platil na autobus a opačněm, ale jízdní řády byly sestaveny tak,aby ta návaznost mezi spoji autobusů byla,což dnes ve větší míře není.Vyhledávač spojení nedokázal nic,protože nic takového přecí ještě nebylo.;-D.

0/−3
3.12.2012 16:43

B76o78h28u65s81l44a19v 84K83r84á87l95í98k 2531690609966

Zřejmě pocházíte z jiného kraje, než jaké znám já. Tehdy ještě ani neexistovala v ČSAD, MHD ani na železnici taktová doprava, natož nějaký proklady nebo návaznosti. Pokud nějaké byly, tak spíš ojedinělé a nahodilé. Systémy MHD a příměstské dopravy byly od sebe naprosto oddělené, a to dokonce i tam, když je provozoval stejný závod ČSAD. Teprve když byly rozrušeny dílčí monopoly ČSD, ČSAD a městských DP, začaly být vytvářeny aspoň v mezích regionů nějaké jednotné dopravní systémy.

+4/0
3.12.2012 16:59

M67a50r86t55i47n 61R90u63z36i23c39k87a 1872788576687

Fungovala navaznost vlak-bus, ale jen kdyz vlak nemel zpozdeni, coz bylo temer vzdy, a kdyz zpozdeni nemel bus, coz taky bylo celkem casto. Jizdni rady se sice na zastavku dostali, ovsem vylep dostal takovej zahul, ze casto nebylo nic k precteni, zastavky se nehlasili ani v MHD, a dost casto se stalo, ze spoj "vynechal" velmi bezny vyraz proto, kdyz spoj vubec nejel i kdyz jet mel...

+1/0
3.12.2012 18:33

Z39d82e28n53ě57k 16J79o46n13á34š 9111229296740

Hlavně taky povolte konkurenci a volnou soutěž v dopravě. Zatímco do Kladna jezdí jeden bus za druhým, tak do Berouna jezdí přecpané busy jednoho dopravce. Takže kdo může, utekl do auta.

+8/−1
3.12.2012 10:50

B36o80h32u82s77l41a78v 58K39r26á37l12í55k 2311790959956

Víte snad o někom, komu zamítli licenci na linku do Berouna?

+1/0
3.12.2012 16:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.