- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Už aby to bylo:
Příklad:
Měsíční dojíždění (cestující vlastní Openkartu)
Praha-Mělník - dnes s ČSAD StČ. cca 2112 Kč, - PID (348/471, vlak/471) 920 Kč
Je jen málo okresů, kde tak viditelně okrádají vlastní občany.
To by mě zajímalo, jak vás okres může okrádat. A o tom, že by existovalo nějaké okresní občanství, také nic nevím.
Nesmysl. Návaznosti fungovaly maximálně u vlaků a to né vždy. Autobusy na vlak čekaly i v minulosti jen ve vyjímečných případech a vzájemně na sebe, jen když to bylo zapsáno v JŘ (což platí i dnes).
Leckde se návaznosti mezi autobusy dodržují. Řidič autobusu totiž má přímou zpětnou vazbu - pokud by na cestující kašlal, tak mu to dají sežrat.
Jen tak na Středočechy, patří jim to, ať si taky užijou
Hezke ilustracni foto s busem s napisem Bratislava...
Pomalu se začínají naší vládci vracet,co před pár lety zničily.Dříve byla doprava pod státem,fungovala návaznost spojů na přestupy atd.Pak vše rozparcelovaly a návaznost spojů byla v háji. Ted zas pomalu objevují výhody jednotného systému v dopravě.
To za komunistů bylo vše integrované, že? Autobus ČSAD čekal na městský autobus, na železnici platil lístek z MHD i z ČSAD a vyhledávač spojení dokázal zkombinovat všechny druhy dopravy podle potřeby, jak se jistě dobře pamatujete? Máte fakt přehled o "vašich vládcích".
Hlavně taky povolte konkurenci a volnou soutěž v dopravě. Zatímco do Kladna jezdí jeden bus za druhým, tak do Berouna jezdí přecpané busy jednoho dopravce. Takže kdo může, utekl do auta.
Víte snad o někom, komu zamítli licenci na linku do Berouna?