- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jsou nesrovnatelně lepší než předcházející s karoserií od Porsche, kde si lidi v úzkých uličkách šlapou po nohách a padají ze schodů. Nedosahují sice kvality nových tramvají ve Vídni, které jsou nízkopodlažní v celé délce ve výši nástupního ostrůvku, ale aspoň něco.
Jediné co mi u těchto tram vadí jsou ty sedačky, jsou kluzký a když zastavuje lidi sklouznou dolu a když se rozjíždí tak taky - teda hlavně malé děti...Ale chápu to zhlediska údržby...
Přesně. Ty sedačky jsou hrozný. Jinak je ale svezení v tomto typu tramvaje výborné.
jezdím v centru a mám zřejmě smůlu na špatnou linku, novou tramvaj vidím asi tak často jako Eskymáci plážový volejbal... dnes na lince busu 207 přijel bus, který snad pamatoval soudruha Štěpána, když ještě chodil do pionýra... smrad, že mi to připomnělo Budapešť a tamní staré Ikarusy.... zřejmě jdeme karibicko-balkánskou cestou - tedy peníze do Karibiku a dopravní prostředky bereme na revanš z Balkánu...
To sa im to machruje „nebola to porucha na električke, ale príliš citlivo nastavený diagnostický systém“. Čo mi hovorí návod na použitie? V prípade, že diagnostika hlási poruchu je vozidlo neschopné ďalšej služby a musí byť pristavené na opravu. Ak by to DPP neurobil, lebo je to „len precitlivelá diagnostika“, tak by mu zas Škoda zrušila záruku, lebo jazdí s vozidlom signalizujúcim poruchu (jazdite autom ak svieti kontrolka servisu motora s tým, že už to robilo veľakrát a nikdy to nič dôležité nebolo a bavte sa potom so servisom o záruke). Takže milá Škodovka, nás to nezaujíma – diagnostika hlási poruchu, je tam poruch a opravuj! (Nám je jedno, či je porucha v diagnostike, alebo skutočne tá hlásená.)
Otázkou ale je, kdo tu příliš citlivou diagnostiku nastavil. Pokud Škodovka, pak máte pravdu. Pokud DPP, pak jí nemáte a chyba je (jako obvykle bývá) u uživatele...
Nevidim v tom zadny zasadni problem. U takovychto velkych projektu a novych technologii se vzdy nejake problemy najdou. Jde jen o to jak se odstrani. 15T je koncepcne celkem podarena tramvaj a da se rict, ze po neprekonatelne T3 to nejlepsi co jsme tu kdy meli.
přesně tak. Ale lobbisté jsou dobře placení a mají celkem slušné prostředky.
Je marné se rozčilovat. V dnešním korupčním prostředí to funguje IMHO takto: předražíme produkt--- zkorumpujeme hlavní politické strany zleva i zprava dodáme produkt, který ještě není odladěn, ale protože částka byla dosti vysoká a tak nelze smlouva vypovědět.... doladíme produkt (možná) na místě za prachy zákazníka.
Doporučoval bych rakouský přístup. Žádná supermoderní "kvalita" ale spolehlivost a pohodlí. Navíc k městu s bohatou historií pravděpodobně nepatří žádné kosmické lodě ale něco, co vypadá a také funguje solidně
Mluvíte o tom stejném Rakousku, jehož hlavní město jako první (a téměř i poslední) nasadilo v 90. letech do provozu neozkoušené "ULFy", dodnes vynikající svou přetechnizovanou konstrukcí? Když se objednávalo, tak ještě nebyl ani prototyp, prakticky stejné je to s 15T.
KIdyž už napíšete takoouhle naštvávací reportáž, tak vyjmenujte přesně co kde nefungovalo, a co kdo neuznal. Takhle si někteří méně rozumově vybavení jedinci hned usmyslí, že šlo určitě o nějaký podfuk a okrádání.
Máte pravdu. Co si také myslet o slmouvě, kterou nejde vypovědět.
tomu se říká hospodařit - tram maj chyby,ale nejde zrušit smlouva, skarta je na dvě věci,ale nejde zrušit smlouva.. a další a další, sakra, kolik na toto si prasklo obálek....