- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
10 km je z dnešního hlediska kousíček, ale když si uvědomíte, že v době otevření této dráhy byla jediná doprava vůz s koněm, který to tam a zpět jel v podstatě celý den, a navíc uvezl tak možná tunu řepy.. Tak možnost dovézt jí z pole jen na nádraží a tam přeložit na vláček byla opravdu významná úspora času a patrně i peněz. (Tuplem pokud ta lokomotiva jela na dřevo z vedlejšího lesa. Mimochodem, ono se to nezdá, ale ona je parní lokomotiva na provoz relativně úsporná i dnes, pokud jede na dřevo. Rozhodně levnější než diesel, o elektřině ani nemluvě. Až se divím, že je na některých vedlejších tratích nikdo neprovozuje, tam kde by rychlost 70 km/h nevadila. Ideální by byla symbíoza s nějakou pilou, takové ty 2 metry dlouhé krajinky, odřezky z prken by kotel parní lokomotivy žral více než ochotně.)
Dát sem tento obrázek, mohl by si mnohý myslet, že uvidí parní lokomotivu.....ale jak je v článku napsáno, soupravu potáhne DIESEL !
Je to úplně nanic 354 není ani úzkorozchodná, je to úplně protismyslné, že by neměli aspoň nějaký úzkorozchodný diesel v ilustračních obrázcích? Asi jim to moc nemyslí.