Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ranní vlaky v Praze měly zpoždění, selhalo zabezpečovací zařízení

Porucha zabezpečovacího zařízení na pražském odstavném nádraží časně ráno zkomplikovala odjezdy vlaků z Prahy. Některé vlaky byly zrušeny, desítka dalších spojů odjížděla až s půlhodinovým zpožděním.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J95i45ř68í 27H54u92d64e26c 4222501389782

Největší spojení měl spoj EC do Vídně, činilo 38 minut ? Tak to je opravdu velké spojení.-)))

+1/0
4.1.2013 17:23

K30a44r28e72l 96H95a19n56o47u42s46e76k 6766417646661

to už někteří amnestovaní dorazili k pražské mědi?

+2/0
4.1.2013 12:21

T70e93r39e21z58a 81K50o17r19e93j87s13o78v51á 7603365598

I mluvčí ČD si plete spojení a zpoždění. :-( Pak to na té dráze má k něčemu vypadat.

0/−1
4.1.2013 10:36

K64a50r73e98l 90H44a45n60o90u39s63e97k 6916497236371

na dráze to nemá vypadat, na dráze to má jezdit, alespoň podl e mého....

+1/0
4.1.2013 12:22

A97l54e27x20a27n29d47r 92K21o62s13t18k16a 5769946819206

To není mořné s vlakem vyjet (ano, pomalu a opatrně) ručně, bez funkčního zabezpečení? Ona ta technika opravdu začíná být všemocná.

0/0
4.1.2013 8:39

J27i22r89i 90J66a78v58u93r59e67k 7526862182276

Samozřejmě že lze. Ale to ručně pomalu a opatrně trvá zatraceně déle než automaticky a rychle.

+1/0
4.1.2013 10:11

T53o73m75á80š 95K42n25a41i44f12l 6803870387410

Lze. Není to tak jednoduché, plynulé, a má to dost velký dopad na kapacitu tratě ... proto jsou ona zpoždění.

+1/0
4.1.2013 10:23

R36o54b23e43r81t 87H74o36m32o46l41k75a 2670252672611

Njn, Ti amnestovaní si také musí nějak vydělávat na živobytí. Tak holt občas nějaký ten kabel zmizí :-)

+5/0
4.1.2013 8:06

J94a16n12a 44S59t44e39h95l98í48k93o84v77á 2879200780506

To mě přesně také napadlo R^

0/0
4.1.2013 8:28

B19o14h29u52m26i50l 39M49á30c74a 5981732826173

Fotografie je ilustrační pro ty osoby, které nikdy neviděly nádraží, což je asi případ tvůrců tohoto článku.

0/−1
4.1.2013 8:00

L73i84b92o81r 91M24o26u43č43k93a 1888587445352

porucha Z Zje docela casta zavada ... nechapu, proc neexistuje zalozni reseni?

0/0
4.1.2013 7:39

J61a35n 50N57e61š17p85o11r 4816918426922

Třeba jaké? Pokud někdo uflákne kabel, že by třeba vedle byl natažený jiný kabel? Který by tam ti lumpové sběratelští nechali, a přišli si pro něj, až se zase natáhne ten, který čórli, aby tam vždycky aspoň jeden byl a vlaky mohli jezdit?

+6/0
4.1.2013 8:17

T98o56m78á72š 93K21n93a79i45f93l 6563450757890

Jako jaké? .) ono existuje .. jenže nemá takovou kapacitu, aby ten hustý provoz co tam panuje, byl schopen pojmout bez dopadu na dochvilnost.

0/0
4.1.2013 10:24

V36l74a70d35i63m66í16r 13F86i93b34i51g21e75r 5314711121114

Poškozené ZZ? No nevím spíš bych to viděl jako lidský faktor, ty kabely od zabezpečovadel jsou pěkně tlusté a z atraktivního materiálu. Je to pryč za okamžik. Zajímalo by mne co je levnější jestli neustálé opravování po krádežích a prostoje nebo kdyby byla dnes již zrušená železniční policie.?

0/0
4.1.2013 7:06

J48a97n 25N69e64š69p98o76r 4646648896672

OSOŽ by sice byla dobrá i dnes, ale jenom pro zajištění bezpečnosti nádražních prostor, případně ve vlacích. Jak by zabránili krádeži kabelů, to by na nich seděli při nepřetržitých službách?

+2/0
4.1.2013 7:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.