- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Největší spojení měl spoj EC do Vídně, činilo 38 minut ? Tak to je opravdu velké spojení.-)))
to už někteří amnestovaní dorazili k pražské mědi?
I mluvčí ČD si plete spojení a zpoždění. Pak to na té dráze má k něčemu vypadat.
na dráze to nemá vypadat, na dráze to má jezdit, alespoň podl e mého....
To není mořné s vlakem vyjet (ano, pomalu a opatrně) ručně, bez funkčního zabezpečení? Ona ta technika opravdu začíná být všemocná.
Samozřejmě že lze. Ale to ručně pomalu a opatrně trvá zatraceně déle než automaticky a rychle.
Njn, Ti amnestovaní si také musí nějak vydělávat na živobytí. Tak holt občas nějaký ten kabel zmizí :-)
Fotografie je ilustrační pro ty osoby, které nikdy neviděly nádraží, což je asi případ tvůrců tohoto článku.
porucha Z Zje docela casta zavada ... nechapu, proc neexistuje zalozni reseni?
Třeba jaké? Pokud někdo uflákne kabel, že by třeba vedle byl natažený jiný kabel? Který by tam ti lumpové sběratelští nechali, a přišli si pro něj, až se zase natáhne ten, který čórli, aby tam vždycky aspoň jeden byl a vlaky mohli jezdit?
Poškozené ZZ? No nevím spíš bych to viděl jako lidský faktor, ty kabely od zabezpečovadel jsou pěkně tlusté a z atraktivního materiálu. Je to pryč za okamžik. Zajímalo by mne co je levnější jestli neustálé opravování po krádežích a prostoje nebo kdyby byla dnes již zrušená železniční policie.
OSOŽ by sice byla dobrá i dnes, ale jenom pro zajištění bezpečnosti nádražních prostor, případně ve vlacích. Jak by zabránili krádeži kabelů, to by na nich seděli při nepřetržitých službách?