- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jak chcete něco ušetřit, když každý měsíc měníte jízdní řády... on ten bordel taky něco stojí
Autem se po Praze už skoro jezdit nedá, a když, tak nelze na prázdné ulici zaparkovat.
MHD je také horší a jízdě na kole brání počasí/kopce a cyklostezky vedoucí odnikud nikam.
Na chození je Praha příliš velká.
Čeho chtějí naši radní dosáhnout? Kolapsu dopravy?
Připadá mi, že se někdo snaží DP zlikvidovat, a přitom je to taková dobrá dojná kráva na brebendy, takže to moc nechápu.
Nedělejte z toho drama. Bezdomovcům, kteří smrdí z konečné na konečnou, je šumák, kudy trasa vede. A jak jste si přečetli, v březnu se budou dělat změny a a jistě i v září se budou dělat další změny. Neremcejte a běžte si koupit roční tramvajenku, ono to někdy a někam pojede.
Může mi někdo vysvětlit k čemu ten ROPID vlastně je? Trvalé změny jsou několikrát do roka už několik let a za tu dobu nebyl schopen najít optimální řešení? Pak je v něm asi něco špatně...
Oni nehledaji optimalni reseni, oni maji v hlave svou ideu a chteji cestujici donutit, aby tak zacali jezdit.
Samozrejme, ze DP ma dopravni modely a data z pruzkumu, odkud kam a kdy je zajem - ale sotousi z Ropidu to ignoruji, protoze jim to nepotvrzuje jejich vznesene dopravni idealy.
ČEKAL JSTE NĚKDO S ODS VE VEDENÍ JINÝ VÝSLEDEK
je to banda diletantů ve smyslu práce pro lidi , ale naprostí odborníci na tunely , odklánění , krádeže , podvody ....................
ještě tu byla - a je a bude - šance na prodej metra, kolejí, tramvají a busů zájemcům z celého světa, za drobnou provizi pro Ivoška RIttigů.... jen 117%
No jistě. Pan Dvořák stále ještě dojí a dojí. A my budem jezdit do práce ráno a když to stihnem v půl šestý domu. Supr!!!
Proč se raději nezvýší cena jízdného, toto je jen komedie, za stejné peníze méně muziky, takže vlastně také zdražení, jen na úkor kvality. Takto to ale nejde dělat, je to chyba, je třeba žádat zvýšení mezd, nikoli jezdit s čím dál delšími intervali s čím dál horšími vozy MHD.
kalouskova metoda? jak vidíte tak nefunguje...
stejně nechápu, jak může dpp někoho nutit koupit si ( cvaknout si) lístek už dvě minuty před příjezdem daného spoje...kde mám tu jistotu, že můj spoj za ty dvě minuty skutečně dojede... cestující je povinen nastoupit do mhd s již přijatou SMSkou...která ale přijde na mobil dvě minuty po odeslání objednávky...to znamená, že já musím věřit dopravnmu podniku, že za dvě minuty ta tramvaj skutečně přijede...
Navic nikde neni receno, ze sluzba musi byti aktualne dostupna. Klidne se vam muze stat, ze SMS vam bude dorucena az za mnohem delsi dobu nez ty dve minuty.
A to jistě team,který je za celou věc zodpovědný dostal tučné prémie.Tedy ted by měl dostat padáka.Evidentně je dopravnímu podniku k ničemu tlupa takových "odborníků"