- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Když to by bylo na dlouhé povídání a on měl málo času
Má jediná osobní zkušenost s MP je následující: Parkoval jsem na místě, kde 30 let stály bez problémů tisíce vozidel. Přední nárazník 3,24 metru od křižovatky, šel jsem si to změřit pásmem. Přijdu k autu, podél auta je na chodníku namalovaná žlutá barva, auto od té barvy, jak to čmárali, zacákané a za stěračem lísteček, že špatně parkuji a mám přijít k projednání. Tak jsem si auto nafotil, barva byla ještě relativně čerstvá, tak šla pak naštěstí dolů. A když jsem stejně při "projednání" přestupku na ně vybalil "fotky" s tím, že já zaplatím pokutu a oni nový lak jako náhradu škody, tak sami navrhli, že to vyřešíme domluvou. To je jediná přímá zkušenost, jinak je vídám občas v parku se prohánět Hummerem (!) a dvakrát týdně slyším koňské podkovy, jak projíždí naší ulicí. A tyto aktivity mi přijdou opravdu zbytečné. Strážník by měl chodit venku, ani nesedět někde v autě nebo na služebně, protože pouze jeho fyzická přítomnost na ulicích může zmenšit kriminalitu a zlepšit veřejný pořádek.
Pane Sladovník a vy se skutečně domníváte, že tu žlutou čáru tam malovali strážníci městské policie?
Takže už ví, co strážníci dělají zbytečně, jen to nechce říct.
A co nechat jako jedinou činnost obracení značek a následné odchytávání řidičů? Případně by to šlo spojit s botičkama v modrých zónách pro auta s hodnotou pod 600k nebo obyčejnou SPZ.