Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Osobní vlak projel v Kolíně návěstí stůj a zastavil provoz na trati

Trať z Prahy na Olomouc v podvečer stála, poté co v Kolíně projela osobní souprava návěstí zakazující jízdu. Provoz byl na dvě hodiny zcela uzavřen, poté vlaky jezdily jen jedním směrem. Plně byla trať průjezdná téměř po třech hodinách..

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M39a94r57e13k 82K22o51š98n42á46ř 7371711394655

já jsem tedy vzorný. Moje manželka mi ukáže návěstí a moje souprava už stojí.

0/0
31.1.2013 11:28

J25a77n 87K77o82m65á80r51e72k 5115458679383

nechápu, proč to stálo tak dlouho;-O

+2/−2
23.1.2013 14:45

R82a41d97e67k 83J28a16n48a25t75a 9595236974742

Stavební firma neohlásila (jak měla), že bude sunutí provádět.

+1/0
23.1.2013 12:05

P55a24v47e33l 40K88u70b91e13l29k46a 8147982519860

Mě by jenom zajímalo, proč paní průvodčí celou dobu opakovala, že důvodem je porucha lokomotivy. Její "kolega" na klientské lince Českých drah byl taky trochu "mimo", protože říct platícímu zákazníkovi, že cituji: "důvod vám říct nemůžu ale zítra si ho určitě přečtete ve všech médiích", to mi přijde trochu divný no :-/ ...

+4/0
23.1.2013 9:19

I32v55a67n 25M83a67r67e43k 6784528522

Za zbytečné několika hodinové zpoždění všech dotčených vlaků pracovníkům DI ze srdce a upřímně děkují tisíce spokojených cestujících V

+2/−11
22.1.2013 21:25

J32a26n 10M12o37h63y83l90a 3358378346778

Naštěstí se našlo dost mínusů dokazujících neskonalou hloupost tohoto příspěvku.

+3/−2
22.1.2013 21:53

Z14d77e66n90ě37k 78Z30a78b29a63v60a 1922294906964

OK, cesta byla pro Jančuru, ale nás by zajímalo, čí byl ten "škodlivý" vlak?

http://provoz.szdc.cz/grapp/

0/−2
22.1.2013 21:24

L23u17k86á79š 68J79í86l65e53k 7912101901825

Investujte do zabezpečení, vyplatí se to...

+3/−1
22.1.2013 20:43

I30v18a26n 59M96a77r63e47k 6274768402

Darmošlapové z DI se snaží zasloužit si svůj chlebíček a jako vždy si vzali za rukojmí stovky cestujících ve stojících vlacích  ! ! !  Rv Rv Rv

+5/−16
22.1.2013 20:07

T63o57n72d33a 68H65e17j82l46í66k 1698833479567

Asi byste radši viděl sražené vlaky a mrtvé, zraněné lidi?

+10/0
22.1.2013 20:09

P65e96t26r 21U22l97l36m87a47n58n 2217478117942

"Darmošlapové" hlavně musí zjistit, jestli selhal opravdu člověk a ne technika. Zastavení provozu je zde určitě na místě...

+14/−1
22.1.2013 20:11

I50v37a59n 95M39a56r25e20k 6164638962

Tak to  svoje nezměrné "úsilí" měli vyvinout před léty pár dní před nehodou ve Studénce když nechali pod statunovým přes trať se sunoucím mostním kolosem zachovanou plnou traťovou rychlost ,Přes všechno tehdy jejich "intenzivní šetření" byla vina na straně těchto drážních orgánů>>>pokud poznáte výrazy "pomalá jízda" či "výluka traťové koleje" dáte mně za pravdu.

0/−9
22.1.2013 20:41

J87a84n 27K54u25č59e34r77a 2127412806463

Nezlobte se, ale nemáte pravdu a zřejmě ani informace. Drážní inspekce "pouze" šetří nehody, NIKDY NESTANOVUJE podmínky staveb a zařízení. Zjevně si ji pletete s Drážním úřadem - ten je národní bezpečností úřad pro železnici, Drážní inspekce je zase tzv. inspekční orgán.

+8/0
22.1.2013 20:54

I35v14a78n 13M75a20r24e22k 6304648212

To mně je jasné,jezdil jsem jako fíra na hlavní na štrece 28r. a o těchto "odbornících " mám své mínění a to mně nikdo nevyvrátí ,spíš to "vyšetřil" za pár minut kdejaký náměstek nebo náčelník stanice a nedělal z komára . . . a pravdu s těmi podmínkami staveb asi nemáte ,vždy když se něco okolo tratě děje přináší to jistá omezení a tam nebylo žádné ! ! !

0/−8
22.1.2013 21:03

J41a18n 16K72u53č90e40r54a 2897622236333

Zase si pletete inspektory ČD či SŽDC a inspektory státní Drážní inspekce.....A ano, ve Studénce nebylo opatření. Ale za to nemůže Drážní inspekce, ale stavební úřad a také Drážní úřad, který dával stanovisko. Prosím, přečtěte si na webu DI závěrečnou zprávu, kde je to jasně popsané.

http://www.dicr.cz/uploads/Zpravy/MU/DI_Studenka.pdf

+7/0
22.1.2013 21:07

I22v18a43n 31M97a86r69e97k 6634688892

Mně stačilo že všechnu vinu hodili na stavební firmu a sami sebe nenápadně "očistili" ,systém my nic my muzikanti ,"vyšetřovat" po té tragické nehodě nehodě už mohli jak o život >>>PROČ ? ? ? tam nebyla zavedena pomalá jízda a nebo výluka koleje či kolejí ? ? ? ? A tehdy při tom sunutí mostní konstrukce přes štreku byli všichni tito "odborníci " kde ?

0/−9
22.1.2013 21:16

J33a90n 60K53u49č98e91r51a 2767332736843

No na Drážním úřadu, vždyť Vám to píšu. A mimochodem, pochybení tam byla i na straně železnice, vše je v té závěrečné zprávě...

+8/0
22.1.2013 21:18

T45o19m85á79š 85K71n85a90i83f22l 6803650937420

Boha.... vy jste ale hlupák. Dvojnásobný.

0/0
31.1.2013 9:58

J88a25n 34K59u65č57e72r28a 2827812916473

Drážní inspekci byla tato mimořádná událost nahlášena téměř hodinu po jejím vzniku a za další hodinu na základě předběžně zjištěných skutečností dala souhlas s odklízením - viz jejich web. Opravdu za tak dlouhé zastavení provozu může ona?

+4/0
22.1.2013 20:24

I90v54a96n 20M46a98r48e33k 6964228222

A "odklízí"  co ? ? ? ? ? ? Rv Rv Rv

0/−5
22.1.2013 20:42

J16a82n 35K76u77č15e21r20a 2937582166203

Souhlas s odklízením následků MU znamená, že si se všemi vlaky mohou dopravci už dělat, co chtějí, už je Drážní inspekce neblokuje.

+4/0
22.1.2013 20:48

I76v26a26n 66M25a22r26e35k 6144878482

"Minusujte" si jak o život >vyšetření "projetí" návěstidla je otázka max. hodiny.

0/−3
22.1.2013 20:48

J80a40n 92K72u74č80e27r70a 2447752136283

Však to taky inspekci trvalo hodinu - oznámeno jí to bylo 18.39, souhlas dala v 19.47. Tak co Vám vadí - těch 8 minut, o které šetřila déle, než byste předpokládal?

+5/0
22.1.2013 20:56

I75v40a79n 93M22a71r70e97k 6874848442

No a proč to tam ještě doteď stojí? Jsem zvědav kolik "nadělí" Avale ktera jela po Třebovou s náskokem !

0/−4
22.1.2013 21:05

J30a93n 29K42u32č20e80r86a 2177282446543

To je správná otázka, nikoliv však na Drážní inspekci, ale na SŽDC, které řídí provoz....

+4/0
22.1.2013 21:07

P45a83v42e45l 39D75o87l70n44í72č96e49k 3368453274141

Milý pane, to, že se při jakékoliv závadě na zabezpečovacím systému zastaví v daném úseku trati veškerá doprava, je naprosto běžná věc všude na světě. Špatné stisknutí byť jen jediného tlačítka na klávesnici řídícího počítače v dopravní kanceláři může mít katastrofální důsledky. Nad tím nejde mávnout rukou. Naštěstí ten vlak vjel na volnou cestu a ne do protivky nějakému rozjetému rychlíku.

+5/0
22.1.2013 22:00

P63e43t88r 60U95l95l71m78a55n48n 2947598637882

Jo na babitronu to vypadá velice zajímavě

+3/0
22.1.2013 20:02

M94a10r41t84i44n 19K79o35t40e31k 6989233107561

Tak to bylo o fous.

+1/0
22.1.2013 19:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.