Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Půl roku od změn v pražské MHD trvá kritika. Velké úpravy však nebudou

Ani půl roku od zavedení zbrusu nové metropolitní sítě pražské hromadné dopravy neutichly všechny protesty. Někde je to právě naopak. Vznikají petice, lidé si stěžují v desítkách dopisů. Úpravy těchto změn měly přijít v březnu, jak se ale ukázalo, skoro žádné naplánované nejsou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K90a23r86e90l 26J96a47r58o16s79l92a89v 49P21r43o37c57h83á92z88k16a 7836786952274

217 - Spojení Prahy 5 a 6 bylo bez náhrady zrušeno. Já bych naopak navrhoval spojení Suchdola a Chuchle autobusovou linkou po trase staré dobré 217. Prostě SKUTEČNÝ METROBUS !!! Alternativou je využití strahovského tunelu. Lichý spoj přes kopec, sudý tunelem. Naprostou většinu nově postavených dopravních staveb DPP/ROPID vůbec nevyužívá! Jsem velice zvědav k čemu bude uživatelům městské hromadné dopravy tunel Blanka!!! Očekával bych, že už dávno před zahájením prací na jeho projektu musela na toto téma vzniknout přinejmenším studie!!!!!

123 - Tady vůbec nejde o to aby jezdily autobusy podél kolejí. Jde o to aby čtvrti Šmukýřka, Vidoule a Cibulka měly alespoň přes den každou hodinu spojení k praktickému lékaři, do motolské nemocnice, na libovolnou stanici metra a k libovolnému velkému nákupnímu středisku, A TO  B E Z  PŘESTUPŮ !!!

S65 - Jde o to aby linka jezdila od někud někam. Přestupy na Zličíně a Knížecí jsou časově ztrátové. Měla by jezdit z Kladna nebo Slaného přes Smíchov na opačnou stranu města jako S-Bahn. Chce to oživit Prahu-Vyšehrad, vést přes Prahu hlavní nádraží. Rád bych využíval železnice ke spojení Praha-Cibulka  -  Praha - Dejvice. Mohu jet přes Hostivice (přestup a nutnost zakoupit 1.jízdenku pro trasu Praha-Zličín  -  Hostivice, a 2.jízdenku pro trasu Hostivice - Praha-Ruzyně. Mohu jet i přes centrum, ale opencard mi v rychlících neplatí, a jiné spoje přes centrum prakticky nejezdí.

Výsledky vyhledávání - http://www.ropid.cz/files/php-skripty/vlaky/index.php

Praha-Cibulka -- Hostivice 18 minut Linka S65 (jízdní řád), interval 60 minut Přestup 4 minuty Hostivice -- Praha-Dejvice 16 minut Linka S5+R5 (jízdní řád), interval 15-20 minut 38 minut Rád bych tento příspěvek poslal přímo z diskuze na maily příslušných institucí. Diskuze pro diskuzi jsou k ničemu, domnívám se, že odeslání vkládaného příspěvku na konkrétní mailové adresy může alespoň zkusit něco zlepšit!

+3/−1
20.2.2013 13:14

L88u95c32i78a67n 76P97a25p45a54z76i26a58n 5404357611125

Také patřím k nespokojeným, proč k nám do Spojovací přestala jezdit tramvaj 16? Přestup na Biskupcova je tragický, lidé se tady mačkají, tramvaje na sebe nečekají, takže obvykle mi před nosem ujede devítka, tramvaj 10 nebo 16, která jede přímo za ní snad ještě schválně zpomalí, aby tramvaj č. 9 před ní nepočkala. A když ujede před nosem ta devítka, tak velmi často přijíždí na stanici za rohem, na Ohradu tramvaj č. 1., kterou samozřejmě nemůžeme doběhnout a tak čekáme a okolo výfuky aut a namačkaní lidé. Celkově doprava v Praze se zhoršila, časy se prodloužili o cca 10% a to za cenu, že se drží cena ročního kupónu na nereálných částkách, protože rádoby pravice ODS si to prosadila do svého programu vlády nad Prahou. Asi proto, aby lidem mohli zdůvodňovat, proč jim nebude přidáno, protože ceny stojí. Ale kvalita klesá, celé Česko se propadá a propadá stále níž a níže. Kdy to skončí?

+5/−4
20.2.2013 9:38

P23a86v91e16l 88N74o43v18ý 6502501275164

Máte všichni jezdit autem. Ropid bude spokojen, sníží spoje o 1/2!!

+5/−2
20.2.2013 9:05

F24r17a43n90t73i36š10e25k 79B47e13r93d74a 5142656669211

Já už je nekritizuji, já začal jezdit autem.

+4/0
20.2.2013 8:18

P97e52t67r 36P14r70u91s 7147205109312

O to asi jde. Donutit lidi jezdit autem a pak...se zavedou emisni zony. R^:-)

+5/0
20.2.2013 8:56

P88e70t27r 35V80e18s30e47l42ý 2359848133346

Máme tu v Ostravě pár opravdových odborníků na optimalizaci dopravy, které vám nesmírně rádi přenecháme. Roz**dat celou páteř tramvajové dopravy jim šlo báječně. A citlivé rozdrbání autobusové dopravy taky nemá chybu. Jen na trolejbusy si prozatím netroufli, ty nám rozhodí v červnu. Asi se inspirovali v Praze, ubrali spojů, překopali páteřní linky a hlavně přidali přestupy. Šak co, dyť to jezdi co chvilu.

+9/0
20.2.2013 7:36

V46o32j75t82ě96c41h 84O18r75á95l51e96k 7594793205466

Pak je nutné přeběhnout na tramvaj. Maminky s kočárky a s dětmi, staří lidé s taškami s nákupem (na Kavalírce nic nenakoupí) - všichni se vyhrneme z autobusu na úzký chodník, na který se nevejdeme, a honem na tramvaj,"

4 tramvaje, z nichž jedna páteřní - souhrnný interval ve špičce ani ne dvě minuty, kam spěchat?:)

+4/−7
20.2.2013 7:21

P51e85t62r 36V78e35s19e29l76ý 2239668833286

Asi jste v životě necestoval s kočárkem, druhým děckem a nákupem. To není o intervalu ale o nesmyslném přestupování. To je opravdu pošušňáníčko. Pokud ale takoví, jako vy rozhodují o dopravě, no potěš klobás.

+10/−3
20.2.2013 7:33

K33a85r23e49l 42N89a80s94t18o16u78p24i22l 3220731750381

to ti lide, kteri ziji na vesnicich musi byt skoro mrtvi, podle toho drama, ktery nadelas..... boooze, to je opruz, prestupovat, nebo nekde treba 5 minut cekat. Vis to ze nekde jezdi autobus 2x denne?

+5/−4
20.2.2013 8:06

M30i37l19a11n 89N48o31v75á55k 6215230551

a je ten bus nacpanej k prasknutí?  předpokládám, že tím autobusem jedou tak 3 lidi ...tady třeba metro jezdí co 90 vteřin, ale v každým je pár set lidí, ve špičce je i tak problém do něj někdy vůbec nastoupit ... prostě poměřujete nepoměřitelné

+5/−1
20.2.2013 8:22

P16e82t73r 11V89e52s20e37l56ý 2279888393506

Problém s chápáním psaného textu?  Nech si od někoho vysvětlit, co můj příspěvek znamená. Apak zkus rozumně, zdůrazňuji, rozumně odpovědět. A za ten hloupý výkřik do tmy si můžeš jednu lisknout.

0/−2
20.2.2013 11:01
Foto

T43e79r82e21z65a 23M45a52ť47k91o38v73á 9277425460903

Já tedy nevím, ale já bych nepřecházela, pokud chci jet jen na zastávku Na Knížecí, tak tam se stejně jednou tramvají nedostanu. Zůstala bych stát na té zastávce, kde mě vyhodila 123 a počkala bych si na 167, která ve špičce jezdí každých 5 minut. Pokud zrovna potřebuji třeba dál, než je Anděl, tak stejně někde musím přestoupit, tak proč ne zrovna na Kavalírce. Chápu, že předtím jeli přímo na ANděl, nebo na Knížecí, ale rozhodně bych nepřebíhala na tramvaj.

+6/0
20.2.2013 8:13

M72a86r78t67i48n12a 33L15e23v32á 7691620473809

Nevím, jezdím tímto busem často a to, že přestupuji z metra na tramvaj, která jezdí po 1-2 minut mi přijde uplne normalni.

+3/−1
20.2.2013 8:44

P13e47t79r 59V56e68s47e63l88ý 2969768123676

Asi bezdětná slečna?

Jinak byste tohle nikdy nenapsala. Doporučuju trénink, půjčit si kočárek, do něj dát pětikilový pytel brambor, do jedné ruky tak dvě aspoň pětikilové tašky a jedno pětileté rozjívené dítě vám jistě nějaká kamarádka půjčí. A těd můžete začít radostně trénovat přesedání z autobusu do tramvaje a naopak. Ujišťuju vás, že vám pak interval tramvaje bude naprosto šumafuk.

0/0
20.2.2013 11:04

V90o45j36t71ě19c72h 46O82r40á20l70e12k 7414553775976

Ono asi bude nejlepší zrušit uplně všechny přestupy a zavést linky na míru, podle toho, kdo kam zrovna potřebuje jet

+2/0
20.2.2013 14:11

P43e53t81r 15V66e88s89e93l67ý 2859778533196

Proč ta demagogie. já jsem jen upozorňoval, že přestupy jsou pro někoho opravdu problém.

A mimochodem, v dobách nepřestupního tarifu, byť za korunu, ty linky tak opravdu jezdily, nebyly zvláštností linky délky více jak 20km u autobusů a dokonce 22km u tramají...

0/0
20.2.2013 14:52

V96o80j89t45ě44c42h 68O86r59á59l88e11k 7964723375186

To já naprosto chápu, ale lidé musí přestupovat po celé Praze...navíc změnami se některé linky zase na druhou stranu prodloužily a spoustě lidí naopak přestupování ubylo.

A spousta tram linek stále jezdí z jednoho kraje města na druhé, stejně tak jako tangenciální autobusové linky

 (177,136,195 a další)

0/0
20.2.2013 15:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.