Diskuze

Půl roku od změn v pražské MHD trvá kritika. Velké úpravy však nebudou

Ani půl roku od zavedení zbrusu nové metropolitní sítě pražské hromadné dopravy neutichly všechny protesty. Někde je to právě naopak. Vznikají petice, lidé si stěžují v desítkách dopisů. Úpravy těchto změn měly přijít v březnu, jak se ale ukázalo, skoro žádné naplánované nejsou.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KJP

217 - Spojení Prahy 5 a 6 bylo bez náhrady zrušeno. Já bych naopak navrhoval spojení Suchdola a Chuchle autobusovou linkou po trase staré dobré 217. Prostě SKUTEČNÝ METROBUS !!! Alternativou je využití strahovského tunelu. Lichý spoj přes kopec, sudý tunelem. Naprostou většinu nově postavených dopravních staveb DPP/ROPID vůbec nevyužívá! Jsem velice zvědav k čemu bude uživatelům městské hromadné dopravy tunel Blanka!!! Očekával bych, že už dávno před zahájením prací na jeho projektu musela na toto téma vzniknout přinejmenším studie!!!!!

123 - Tady vůbec nejde o to aby jezdily autobusy podél kolejí. Jde o to aby čtvrti Šmukýřka, Vidoule a Cibulka měly alespoň přes den každou hodinu spojení k praktickému lékaři, do motolské nemocnice, na libovolnou stanici metra a k libovolnému velkému nákupnímu středisku, A TO  B E Z  PŘESTUPŮ !!!

S65 - Jde o to aby linka jezdila od někud někam. Přestupy na Zličíně a Knížecí jsou časově ztrátové. Měla by jezdit z Kladna nebo Slaného přes Smíchov na opačnou stranu města jako S-Bahn. Chce to oživit Prahu-Vyšehrad, vést přes Prahu hlavní nádraží. Rád bych využíval železnice ke spojení Praha-Cibulka  -  Praha - Dejvice. Mohu jet přes Hostivice (přestup a nutnost zakoupit 1.jízdenku pro trasu Praha-Zličín  -  Hostivice, a 2.jízdenku pro trasu Hostivice - Praha-Ruzyně. Mohu jet i přes centrum, ale opencard mi v rychlících neplatí, a jiné spoje přes centrum prakticky nejezdí.

Výsledky vyhledávání - http://www.ropid.cz/files/php-skripty/vlaky/index.php

Praha-Cibulka -- Hostivice 18 minut Linka S65 (jízdní řád), interval 60 minut Přestup 4 minuty Hostivice -- Praha-Dejvice 16 minut Linka S5+R5 (jízdní řád), interval 15-20 minut 38 minut Rád bych tento příspěvek poslal přímo z diskuze na maily příslušných institucí. Diskuze pro diskuzi jsou k ničemu, domnívám se, že odeslání vkládaného příspěvku na konkrétní mailové adresy může alespoň zkusit něco zlepšit!

3 1
možnosti
LP

Také patřím k nespokojeným, proč k nám do Spojovací přestala jezdit tramvaj 16? Přestup na Biskupcova je tragický, lidé se tady mačkají, tramvaje na sebe nečekají, takže obvykle mi před nosem ujede devítka, tramvaj 10 nebo 16, která jede přímo za ní snad ještě schválně zpomalí, aby tramvaj č. 9 před ní nepočkala. A když ujede před nosem ta devítka, tak velmi často přijíždí na stanici za rohem, na Ohradu tramvaj č. 1., kterou samozřejmě nemůžeme doběhnout a tak čekáme a okolo výfuky aut a namačkaní lidé. Celkově doprava v Praze se zhoršila, časy se prodloužili o cca 10% a to za cenu, že se drží cena ročního kupónu na nereálných částkách, protože rádoby pravice ODS si to prosadila do svého programu vlády nad Prahou. Asi proto, aby lidem mohli zdůvodňovat, proč jim nebude přidáno, protože ceny stojí. Ale kvalita klesá, celé Česko se propadá a propadá stále níž a níže. Kdy to skončí?

5 4
možnosti
PN

P28a15v16e81l 53N33o40v56ý

20. 2. 2013 9:05

Máte všichni jezdit autem. Ropid bude spokojen, sníží spoje o 1/2!!

5 2
možnosti
FB

Já už je nekritizuji, já začal jezdit autem.

4 0
možnosti
PP

P92e68t63r 20P72r21u41s

20. 2. 2013 8:56

O to asi jde. Donutit lidi jezdit autem a pak...se zavedou emisni zony. R^:-)

5 0
možnosti
PV

Máme tu v Ostravě pár opravdových odborníků na optimalizaci dopravy, které vám nesmírně rádi přenecháme. Roz**dat celou páteř tramvajové dopravy jim šlo báječně. A citlivé rozdrbání autobusové dopravy taky nemá chybu. Jen na trolejbusy si prozatím netroufli, ty nám rozhodí v červnu. Asi se inspirovali v Praze, ubrali spojů, překopali páteřní linky a hlavně přidali přestupy. Šak co, dyť to jezdi co chvilu.

9 0
možnosti
VO

Pak je nutné přeběhnout na tramvaj. Maminky s kočárky a s dětmi, staří lidé s taškami s nákupem (na Kavalírce nic nenakoupí) - všichni se vyhrneme z autobusu na úzký chodník, na který se nevejdeme, a honem na tramvaj,"

4 tramvaje, z nichž jedna páteřní - souhrnný interval ve špičce ani ne dvě minuty, kam spěchat?:)

4 7
možnosti
PV

Asi jste v životě necestoval s kočárkem, druhým děckem a nákupem. To není o intervalu ale o nesmyslném přestupování. To je opravdu pošušňáníčko. Pokud ale takoví, jako vy rozhodují o dopravě, no potěš klobás.

10 3
možnosti