- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
v některých zemích je tato taškařice s trojůhelníkem zakázaná, někde se zase při nehodě/poruše pokud je to možné nesmí vystoupit z auta. pokud cítím že to je nebezpečné, tak se klidně na tuto i jakoukoliv jinou zákonnou úpravu vybodnu, protože žádné nařízení není na lidský život a zdraví. nevím proč někdo kvůli zastaralé a hloupé normě riskuje život či zdraví. před pál lety jsem taky umístil trojuhelník po nehodě (ve dne na přehledném místě) a ten trojúhelník mi přejeli přijíždějící policisté :) pro krizové případy mám v autě 2 světlice (takové co jsou občas k vidění v amerických filmech) a je mi úplně jedno, jestli to je podle zákona nebo ne. ten kdo přehlédne na cestě mne v reflexní vestě, přehlédne i tojúhelník...
Tak to vypadá, že okamžik, kdy si řidič plní svoji povinnost označit nepojízdné vozidlo, je tím NEJKRITIČTĚJŠÍM OKAMŽIKEM ! ...
Tak to snad neni takove prekvapeni, ne?
doba se zjednodušuje, tohle je čistá neopatrnost chodce. Stačí se podívat na přechod kolik lidí kouká do země a jdou co nejpomaleji, přitom dobře vědí že auto které přijíždí ještě nezastavilo. Samozřejmě viník je potom jinde, ale délku života si muže chodec pohlídat sám a nemusí se spoléhat na řidiče.
Základní pravidlo - vesta ve dvířkách řidiče a když lezu na silnici, kde se může cokoli stát, tak vždycky s vestou. Samozřejmě to není 100% (muž ji i mohl mít, stačí blbě přehledný úsek), ale mnohem lepší.
Občas si lidi vůbec neuvědomují, jak jsou neviditelní - a to i za plného poledního slunce, kdy chodec snadno splyne s okolím. A frekventovaná silnice za šera či tmy - na to je optimální blikačka, aspoň maličká z přívěsku na klíče.
Třeba vestu měl. V oktávce nejspíše jel rádoby suverén a ... však je známe.
Řidič starší než co?
to uz je podruhy v relativne kratke dobe