Diskuze

Kamion uvázl na přejezdu ve sněhu. Řidič stihl utéct, než přijel vlak

V Králově Dvoře na Berounsku na přejezdu narazil vlak do kamionu, který uvázl v navátém sněhu na přejezdu. Jeho řidič stihl před srážkou vyskočit, nikdo nebyl zraněn. Drážní inspekce vyčíslila škodu na téměř dva miliony korun. V Česku je to jen za sobotu už čtvrtý střet vlaku s autem na přejezdu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Koukám,že jste většina z Vás u toho byli... když jste tak chytří..8-o!!

0 0
možnosti

To by mě zajímalo zda od uvíznutí do srážky nebyl opravdu čas na to aby řidič vytočil např. 158 aby přes SŽDC byla zastavena doprava ( v krajním případě generálním stopem který má výpravčí k dispozici ) ......

1 0
možnosti

J87a38n 89M80o11h79y51l16a

24. 2. 2013 13:08

Záleží na situaci, pokud kamion neuvázl zcela "na tvrdo", tedy tak, že by bylo naprosto jasné, že bez externí pomoci to nepůjde, ale třeba měl tendenci se dostat pryč sám, mohl si řidič zcela oprávněně myslet, že to zvládne, jen na to prostě zrovna neměl čas vzhledem k přijíždějícímu vlaku. Málokdo nosí jízdní řád v hlavě.

1 0
možnosti
Foto

Todkaj sme jeli s kamionem ze Vsetína do Valmezu, už několik hodin nesněžilo, kde bylo posoleno tam bylo jen mokro, největší kopce v pořádku ale jak byla silnice bez kopců, tak údržba žádná, tak 1cm sněhu a zmrazků ujetých na led. Dokud se jelo, tak pohoda ale pak se muselo zastavit na červenou před přejezdem. pak sme se chtěli rozjet a už to klouzalo, kola se protáčely a auto se do kopce za přejezdem sunulo jen velmi neochotně a protáčejícími se koly. Ono uváznout na přejezdu je to nejjednodušší.

Můžete začít kecat o tom, že si má tedy řidič před přejezdem nasadit řetězy a jiné blafy, ale já bych Vám to první přál vyzkoušet. Za prvé nenasadíte je hned (blokujete dopravu), za druhé ani řetězy nejsou všemocné, za třetí - při profi řízení je to akorát aby vás někdo z protisměru přejel, za čtvrté - řetezy na prakticky na holé cestě, kde je akorát uklouzaná sklovina pěkně rozbíjí jak cestu, přejezd i pneumatiky. 

A tou jízdou v sobotu... řidiči kamionů mají 5 denní pracovní týden jako všichni ostatní ale v celkovém pojednání je velmi plovoucí, když vyjedete až v úterý, tak vám týden končí v sobotu, takto se může pracovní týden různě posouvat, jste doma ve středu a ve čtvrtek a pak jezdíte i přes týden. A ono se o víkendu jezdí lépe, je menší provoz a větší klid.

4 0
možnosti

na druhou stranu jsou řidiči, kteří než aby dali pod kopcem řetězy, radši risknou, v kopci zlomí, pustí výstažný a jsou schopni tak max. nadávat na silničáře, že silnice nevypadá jak v létě. Další věcí jsou kamiony jako takové - ono totiž tahač4x2 se třeba špatně naloženým návěsem toho moc nevyjede.......

Dělal jsem brigádně v lese a nezažil jsem, aby kamion se dřevem nevyjel. Jenže to byl 6x4 a řidič na jednu odvozenou soupravu dával a sundaval řetězy 3x. A samozřejmě se otočil několikrát za den.

Jenže některým taky řidičům je zatěžko udělat to jednou za cestu

0 1
možnosti

Všechny tyto nehody vznikají ze staletých a zastaralých drážních předpisů. Kdy už se někdo kompetentní zamyslí nad tím jestli by se přednost na přejezdech nemohla změnit? Alespoň pro začátek na méně frekventovaných tratích kde čekají desítky lidí v autech než náhodou přejede motorák, ve kterém obvykle jedou přednostně dvě baby.

1 11
možnosti

Tak to asi těžko.On se totiž i ten motorák ovládá daleko hůř z hlediska rozjezdů a brzdění než silniční vozidlo. A představa taková , že bude každý vlak u každého přejezdu zastavovat a dávat přednost silničnímu vozidlu je absurdní.

10 1
možnosti

M96a61r47e42k 84H41r59u88b98y

23. 2. 2013 17:26

koukam ze kamion opet vezl urgentni naklad, takze musel jet v sobotu Rv Kde jsou ty doby, kdy o vikendech mohly jezdit jenom potraviny a zasobovani palivem :-/

17 5
možnosti

Jakože v týdnu by se mu to stát nemohlo?

6 3
možnosti