Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Radní povolili stavět na Masarykově nádraží, místo pro rychlodráhu zůstane

Pražští radní schválili změnu územního plánu, která umožní stavět na Masarykově nádraží. Zároveň tu ale zůstane podél ulice Na Florenci volný pozemek, který bude sloužit jako rezerva pro případnou stavbu rychlodráhy na Kladno. Změnu musí ještě schválit zastupitelstvo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ř78e49h20o53ř 15V32l89a32s81á14k 2764964441866

Byl bych podstatně klidnější kdyby na Masaryčku nesahali vůbec. Takže doufám, že to zastupitelstvem neprojde.

0/0
27.2.2013 21:58

R98o80b40e58r81t 30H14o54m34o54l17k56a 2490832542581

Jasně, všechno zastavět a draze prodat...

Ale ta rychlodráha mi uniká - proč by rychlodráha na letiště potřebovala vlastní koleje? To se nebudou stavět ve standartním rozvoru pro standartní vlaky? Kolik kolejí je aktuálně na Masaryčce? Nestačilo by jen trochu racionalizovat provoz? A opravdu je natolik nereálné propojit Hlavák a Masaryčku kolejemi?

+1/−1
26.2.2013 18:45

J39o30s76e88f 14P14o26č28t65a 2833751589797

Na Masaryčce je momentálně 8 kolejí a jsou plně vytížené, takže pokud by se postavila rychlodráha, musejí se dvě koleje přidat. Propojení Masaryčky a Hlaváku je celkem složité, stači kouknout do mapy.

+3/0
26.2.2013 19:26

J11i52r38k14a 89D30v21o62ř10á18k 4405290733948

Propojení Hlaváku a Masaryčky je zcela nemožné, už kvůli výšce (kterou na mapě neuvidíte snadno) a existujícím domům. Spodní patro pod Hlavákem je jediné možné řešení, i když je víc možností, kde to spodní patro udělat.

Racionalizace provozu na Masaryčce? A podle vás tam ještě je nějaké místo? Spíš se tam nevejde ani to, s čím se počítá při chystaném zahuštění provozu na stávajících tratích mimo té pomalodráhy.

0/0
1.3.2013 8:50

R85a97d96o74v49a47n 36B54u47b76e66n97í93č75e24k 1396255469379

Pomalu a potichu salámovou metodou Masaryčku coby nádraží zrušit, z Negrelliho viaduktu udělat lávku pro pěší, nemít Bubny přepůlené kolejemi a moct je hezky zastavět celé, to je konečný záměr.

+9/0
26.2.2013 14:55

J95a53n 52Č63e28k45a93l 7349465764304

přesně tak... rozkrájet na kousky, až se v tom každý přestane orientovat, a ve skutečnosti zmizí všechno...

0/0
26.2.2013 15:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.