- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A ono to někomu vadí? Pražská doprava kašle na návaznosti. Oblíbeným pražským sportem je dorazit kamsi na přestupní zastávku a koukat jak váš spoj právě odjíždí a vám nezbývá než 5-10-15 minut stepovat při čekání na další. Jízdní řád MHD je v Praze jen na ozdobu a cestujícím je úplně na nic. (Snad s výjimkou spojů, co jedou 1 či 2 za hodinu.) Takže to úsilí o dodržování jízdního řádu pražské MHD mi přijde víc než komické.
Oni se tak nějak všichni blokují vzájemně, proto velkoměsta v zahraničí preferují spíše kombinaci autobus a metro, či light rail na samostatném tělese.
Ve Štrefánikově jse zvláště nebezpečná zastávka Arbesovo náměstí a to v obou směrech. Auta do zastávky najedou i když tramvaj stojí ve stanici a blokují nástup a výstup, ale už jsem i viděla, že jezdí kolem tramvaje a ohrožují chodce. U Švandova divadla je zase úzký ostrůvek, jezdí tam hodně aut a nedá se po ostrůvku chodit, protože je tam hodně lidí. K zadní tramvaji se chodec kolikrát prostě po ostrůvku ani nedostane. Ve Štefánikově bývá taková zácpa, že tramvaje jede od Švandova divadla k Andělu i 10 - 15 minut.
Je vtipné, že se nikdo nezabývá zbytečně zapnutými semafory mimo dopravní špičku. Zrovna na tý Podbabě u tramvajové smyčky, kde jsou světla zaplá i v době kdy Kaufland už má zavřeno. To samý Teronská mimo špičku rozhodně vypnout. Zúžení na kruháku je dle soudrua Pekárka z radnice správné, když každý mimo něj vidí, že je to blbost. Ty přechody co jsou u kruháku za sebou po 20 metrech je další kravina. Stačil by tam jeden. Hlavně, že si zatravnili tramvajovou trať. Takže superzklidnění stálo za houby.
V Jug.partisánů by především pomohlo, kdyby autobusy a sanitky mohly jezdit po tramvajovém svršku..
Nějak nechápu, proč jsou místa, kde auta a kamióny brzdí městkou dopravu, to mě připadá na hlavu. Třeba Radlická z Jinonic. Tak tam zakážu jezdit autům a kamiónum tak dlouho, dokud se to nevyřeší, aby městsku dopravu nebrzdily.
no mně přijde, že ty autobusy a tramwaye brzdí plynulý automobilový provoz... Když už je dražší jet do práce MHD, než sólo osobním autem..., tak ať alespoň nezdržujou...
Automobilový provoz brzdí především automobilový provoz sám. :)
Je nutne MHD oddelit od aut. Treba vystavbou rychlodrahy a prazskeho okruhu.
A6 k Vám místo v sanitě dojede záchranář busem, tak se budete divit
Z čehož pohledu jsou tragédní Evropská a její objezdy (až se některá mamina bude divit že jí projedu SUVčkem, tak na přechodu a uprostřed silnice se NESTAVÍ ), Sparta, a most Barikádníků
asi uz jsem dlouho mimo CR, ale tyhle tilky mne vzdycky pobavi, protoze to na mne pusobi tak, ze kvuli tramvajim a autobusum jsou brzdeny auta :) a ne naopak
Tak já jsem teda v ČR a působilo to na mě stejně :D Člověk vidí ty pomalý kolosy, který všechno jen zdržujou a maj svoje vyhrazený pruhy a pak to rozklikne a dozví se, že za všechno můžou osobáky :D
Co tam po zácpách, kupte si novou Octawyci:-)