Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Z pražské Blanky rovnou do kolony? Z tunelu povede auta jen jeden pruh

Na výjezdu z budovaného pražského tunelu Blanka na Pelc-Tyrolce se mohou řidiči obávat velkého problému, varují odborníci. Na výjezdové rampě bude pouze jeden jízdní pruh, takže se tam mohou tvořit kolony popojíždějících aut.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T57o92m31á59š 11Z10e70m96a35n 3145938724855

Jeden pruh bez semaforů má větší propustnost než dva se semaforem.

Blanka odvede to, co dnes jezdí přes Letnou - tam je jeden pruh a hned troje semafory s krátkou zelenou těsně za sebou.

Špatné je, že Blanka bude (díky Suchdoláci) nějakou dobu suplovat i vnější Pražský okruh.

+5/0
5.3.2013 19:23

P92e59t65r 11Z48b76i97r59o95v33s63k94ý 3402358216527

Jenže tam budou semafory stejně, takže nejde o jeden pruh, ale o to. že je to úrovňová křižovatka.

0/0
6.3.2013 10:18

A46l18b13e84r98t 38C94e67c72h20l 3869115629221

Zase totálně lživý článek Rv  Z tunelu budou vyjíždět pruhy hned 3. Jeden pruh povede na křižovatku k novému Trojskému mostu, další dva pruhy budou pokračovat směr křižovatka s ulicí v Holešovičkách. Na této křižovatce bude jeden pruh na rampu, jak je popisováno v článku a druhý povede rovně do ulice Povltavská. Takže nikoliv jeden pruh, ale tři ....... aneb zprávy jak z rádia Jerevan Rv

+3/−2
5.3.2013 17:17
Foto

M46a58r16t97i47n 95Š74u14b88r83t 1935331614695

V tunelu jsou obecně dva průběžné pruhy. Výjezd k Trojskému mostu je klasickým výjezdem s odbočovacím pruhem a dokonce ještě z prostoru tunelu, pak MO normálně pokračuje podjezdem Trojského mostu a z tunelu tedy vyjíždějí pruhy dva a pokračují po povrchu v Troji. No a do Holešoviček budou směřovat cca 2/3 vozidel a tímto hlavním směrem skutečně povede jen 1 pruh. Druhý skutečně rovně Povltavskou. Článek mi nepřijde nijak lživý, poukazuje na reálnou skutečnost jednoho pruhu v hlavním směru. Nicméně lze očekávat kolony spíše na vjezdech do tunelu, nikoli na tomto výjezdu, který bude tak jako dnes bezkolizní.

+7/0
5.3.2013 17:34

M66a64r70t74i58n 53R88u94z89i87c86k64a 1642978386387

Souhlasim, mam pouze pripominku mimo tema, a to, ze by mel vest hlavni okruh prave holesovickami na Kbelskou a Prumyslovou, po upravach by mohla tato varianta vyrazne urychlit a zlevnit budovany mestsky okruh. Ma to samozrejme hacek a to je reseni ulice v Holesovickach, myslim, ze vhodnejsi je vest tunel od Pelc-Tyrolky smerem na Bulovku a tam navazat na soucasnou Libereckou vypadovku...

0/0
9.3.2013 14:43

R88a96d95e83k 85N14o88v42a86k 9254773419280

Naopak, vedení na Holešovičky - > Kbelskou je provizorní řešení. Plány městského okruhu počítají se zkapacitněním Povltavské k Balabence a ještě nedobudovanému pokračování Vysočanské radiály, resp. plánované SV části městského okruhu. Jenže to je hudba hodně vzdálené budoucnosti...

0/0
5.4.2013 15:26

M28i89l74a76n 35B10u18b49e22n51i19k 6323500689280

Dopravu seknou jen semafory. Pokud na tom vyjezdu a napojeni na vypadovku na Teplice zadne semafory nebudou, tak se pojede plynule. Porad lepsi nez se za*rdat na Letny...

+5/−4
5.3.2013 17:07

T21o82m40á76š 74Z60e94m96a36n 3765828614745

Nevím, kdo vám dal minus, když máte pravdu.

0/−1
5.3.2013 19:24

P38e86t43r 75Z56b76i70r96o21v86s38k96ý 3302888766547

Jenže semafory jsou tam v plánu.

0/0
6.3.2013 10:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.