Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Řidičce ujelo od pumpy nezabrzděné auto, na silnici způsobilo nehodu

Silnici R4 zablokovalo ve čtvrtek v podvečer na Příbramsku osobní auto. Řidička ho nechala stát u pumpy, odkud vozidlo samo sjelo zpět na rychlostní silnici a zůstalo stát napříč. Navíc do něj narazilo další auto.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A18l50e50š 68N19o37v14á93k 6288640567276

No jo no.. prostě hezká blondýnka 175cm, VŠ ekonomického směru.. jaksi zapoměla použít ručku... no jo no, stane se, jednu takovou mám doma.

0/0
9.3.2013 1:58

Z60d68e92n55ě82k 17M44á92č42a24l65a 1893435589100

nj, podobnému vemenu ujelo nedávno stejně tak auto od benzíny u Řitky, což je taky R4 a zastavilo úplně stejně. Naštěstí jsem to viděl už z dálky, takže jsem do toho nevrazil.

+1/0
8.3.2013 12:36

Z93d68e42n50ě62k 57Z52a47b27a18v27a 1542524436664

Jáchyme hod ho do stroje: "Tak tady ti předávám Máňu... "

Ono je to 40 let, a nikdo se nepoučí... 

Ale na 2. stranu, taky jsem vylezl z auta na rovince, a pak jsem sprintoval, když začalo odjíždět... Měl jsem štěstí, stihnul jsem to. Holt ta rovinka asi nebyla úplně rovná. Takže, znáte to biblické - kdo je bez viny...;-)

+4/0
8.3.2013 10:48

D60a13v15i91d 32K69r56o25b 7283626973579

Občas v zaměstnání střídám auta a řekněme každé druhé, když do něj po předchozím uživateli přijdu, nemá zataženou ruční brzdu, ale má zařazenu jenom rychlost. Nerozumím tomuto pitomému zvyku. Snad by to mělo nějakou logiku na rovině ve větších mrazech, ale v podzemní garáži?? Navíc to je zvyk, který se podle mne zautomatizuje a pak ho člověk použije i tam, kde by neměl.

+2/−3
8.3.2013 10:42

Z85d92e83n59ě35k 60P36o19l34á85š23e93k 1698175303741

A proč by tedy v podzemní garáži podle vás měl řidič po zařazení rychlosti ještě zatahovat ruční brzdu? :-P

+5/−2
8.3.2013 10:51

J47a64n 61P90i58v75a62r61n84í51k 1358393473531

no sicher je sicher (jak řekla jeptiška a natáhla na svíčku .......;-D)

+4/0
8.3.2013 11:43

T24o87m63á10š 65Ž53i42t57n91ý 6921250341421

Jasně. Co to komu udělá zatáhnout ručku (jasně - když hodně mrzne tak je to jiná...)

0/0
8.3.2013 15:24

D74a88n21y 31S24c49o80t76t 8624101173978

taky nechápu nad čím se pan Krob pozastavuje... ruční brzda má význam při rozjíždění a při parkování v kopci... i tak se doporuče nechat zařazenou nejnižší rychlost, ono při neustálém namáhání jednou lanko ruční brzdy nebo jeho úponů povolí - opotřebovává se jako jakékoliv jiné neustále namáhané materiály, a tipnout kdy to zrovna povolí? Samozřejmě čím častěji mám brzdu našponovanou, tím dříve :-)

0/−1
8.3.2013 11:47

D20a39v32i74d 83K34r96o70b 7803706353399

S různými auty jsem najel zatím asi 370 tis. km a s funkčnostní ruční brzdy jsem neměl nikdy jakýkoli problém, jen dvakrát od roku 99 do teď mi přimrzla, což vyřešilo rozkývání auta vpřed a vzad a zase povolila. Bavíme se o novějších autech, ne o veteránech ála favorit apod.

O co mi šlo především je to, že člověk si automaticky zvykne brzdu nedávat a pak jednou zastaví někde z vršku a podvědomě udělá to co vždycky a malér je tu

+1/0
8.3.2013 12:07

J69a51n 75P42a89v72e68l74k34a 3437871714731

Kvůli zvyku. Špatné návyky dlouho fungují bez problému, až jednou...

0/0
9.3.2013 18:46

J29a21n 89M65o75h60y87l56a 3128558236208

Já zas nechápu, proč bych měl zatahovat ruční brzdu i v případech,kdy je to zcela bezpředmětné.

+4/−2
8.3.2013 11:25

J82i17ř67í 28H62á60j13e63k 6802614

To je ale šikulka;-D

0/0
8.3.2013 10:27

J72a72n 48K86o89m40á41r72e75k 5515598109633

to je ale kr.vk.

0/0
8.3.2013 10:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.