Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Do oprav skal u Vraného nad Vltavou půjdou stamiliony, auta neprojedou

Na opravy a zajištění skal nad cestami podél Vltavy ve středních Čechách půjde letos přes 144 milionů korun z dotací od Státního fondu životního prostředí. Dalších 137 pak chce kraj ještě stejnou cestou získat. Obyvatelé Vraného nad Vltavou budou muset do léta jezdit po objížďce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I61v71a15n 68P55r21o90c47h37á41z90k65a 3831464675845

Vzkaz pro redakci:

Proč opakovaně dáváte k článku fotku z druhého břehu Vltavy, kde žádná uzavírka není? Mystifikujete tak řadu řidičů.

0/0
13.3.2013 9:56
Foto

P19e27t46e15r 82J45a41b43l42o17n51o41v25s81k89y 1479586751811

Pre občanov Vraného n.V.je idálnym dopravným prostriedkom vlak.Nemusia strácať čas pri obchádzke ani v kolonach,vlak ich dopraví rýchle napr.na nádraží Braník / tram /,Vršovice i na hlavní nádraží

+6/0
12.3.2013 21:49

Ř44e83h89o43ř 55V54l63a14s32á90k 2834154371266

Je to tak, Vrané nad Vltavou má výborné spojení do centra vlakem.

+5/0
12.3.2013 21:54

R60o77b88e52r77t 53P25r40a71ž36á48k 4698586325540

Ano. Už vás vidím, jak stěhujete na chatu třeba kamna. Vlakem, vy yntelikente.

0/−2
13.3.2013 9:46

Ř51e53h17o17ř 63V32l11a28s82á89k 2594294401186

Nejsem si jistý, zda by Vás do vlaku s kamny pustili. Asi by záleželo na váze a velikosti.

Každopádně vyjadřoval jsem se spíš ke každodenním cestám obyvatel do práce, nikoliv k situaci, kdy Pražák s chatou ve Vraném potřebuje jednou za 25 let vyměnit kamna. Předpokládám, že ten v takovém případě pojede automobilem a objede to. Při ojedinělé jízdě to není tak dramatická zajížďka, jak by se při čtení novin zdálo.

+1/0
13.3.2013 16:54

T52o58m12á23š 24Z63e14m11a94n 3795318654145

S centrem..

0/0
13.3.2013 14:02

P22a63t94r85i94k 40Š59e80b46e76s96t73a 4923592586155

nic proti, ale před 35 lety jsem tam jezdil na chatu s rodiči a pamatuji si již tehdy, že tam padaly balvany na silnici a byla i nějakou dobu uzavřená... za 35 let s tím nikdo nic neudělal a dnes se všichni diví, cože tak náhle............

+3/−2
12.3.2013 21:24

Ř62e27h33o84ř 32V28l77a46s56á43k 2684494501576

Existuje vůbec nějaké trvalé řešení, jak zastavit rozpadání takového velkého kusu skály? Leda by prostě Zvolskou homoli odtěžili ;-D

+3/0
12.3.2013 21:53

V36l84a96d28i87m64í87r 13F64i87b80i37g15e80r 5144481311134

To je přesně ono, proč tu skálu nějak zajišťovat, prostě odrbat až na nezvětraný kus a pár let to zas vydrží. Podobné to mají v Ralsku nebo kde to je jak tam je uzavřená cesta kvůli sesouvající se skále. Proč ten uvolněný kus skály neodtěží a byl by klid.

0/0
13.3.2013 6:38

T55o94m42á62š 96Z80e81m92a84n 3575398604715

To zas vznikne dlouhá bruslo/cyklostezka jako když tu silnici zavřeli posledně...

0/0
12.3.2013 20:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.