- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Železoben holt něco vydrží... daný úsek vůbec neznám, ale určitě tam měla ta záterasa nějakou funkci, pokud se tam staví, tak občas bývá zvykem že tam jsou i silničáři, tak je to chrání před podobnýma situacema. Kdyby ten řidič zabil pár dělníků, tak by se zase psalo o tom, že je nic nechrání...
Tady se není o čem bavit, jasná sebevražda ikdyby jel 130 tak než čelní náraz tak to strhnu mimo taras.. ikdybych měl urvat kola o obrubník zátarasa cca 3,5metru silnice 6,5 na každé straně 1,5m realtivní volno..zátarasa trefená přesně na střed.... každopádně je pozitivní, že nevzal sebou další...
Proč musí být zátaras na silnici který má jen znemožnit vjetí na nějaký úsek z železobetonu jako na stavbu protiatomového bunkru? Copak neexistují jiné alternativy (porobeton, tvrzený plat se spodním závažím atd.) které jsou lepší jak na manipulaci tak i pro bezpečnost?
Mě by se líbily ty dřevěné cedule, třeba dvacet za sebou, když je postupně proráží v nějakém americkém filmu ujíždějící řidič a ještě před ním někdo ve vestě uskakuje a mává vlaječkou. Poslední tabule má nápis END a pak ....
Podle stavu auta bych nárazovou rychlost odhadl alespoň na 90km/h.
Vzhledem k tomu, že se to stalo ve dne za světla, tak buď nebrzdil vůbec = sebevražda, nebo brzdil v momentě, kdy ten zátaras uviděl a pak musel jet alespoň 130km/h.
To vše v místě kde je omezení 30km/h.
V minulém roce jsem za tmy sjel dálnici od Prahy před HK a přijížděl jsem od jihu kolem Plačického rybníku (to vím až potom)....jel jsem relativně pomalu (40-50km/h), vedle mě seděla manželka a koukala před sebe....vozovka a okolí docela splývaly a velmi pravděpodobně jsem v tom soustředění na to, co je přede mnou přehlédl značku kruhový objezd....úplně nečekaně se přede mnou na vzdálenost pár metrů objevila betonová hradba, takže jsem na poslední chvíli strhl volant (doleva), těsně se vyhnul betonu a ještě jsme se se štěstím minuli s protijedoucím autem na kruháči, které muselo být hodně vyjevené.....bylo to samozřejmě moje chyba, ale ze situace viním i autory kruhového značení, protože šedá na šedé je špatně vidět a žluté čáry na betonu se dají zaměnit s čárami na vozovce....bylo to mizerně viditelné, ale samozřejmě vše má v rukách řidič.
A ty při nulové dopravě otravné značky 70, 50, 30, před kruháčem ze všech stran, navíc po obou stranách silnice jste také přehledl ? Sakra, to jste byl soustředěný, ale asi na to co plave v tom rybníce ... Vím, kruháč je tam protivný a skončilo v něm už spousta aut. Možná proto je betonový, aby ho jen tak nikdo neprojel skrz.
no jo, když ona navigace ukazovala, že se tam tudy dá jet :-(
To bylo služební auto od prodejce, s těma se jezdí jako prase.
mám stejné zkušenosti s řidiči služebních aut prodejců. Většinou jsou to mladí frajeři, prodejci aut.
Otázka 1) - kde se vzal na silnici betonový zátaras?
Otázka 2) - kde se vzalo auta na silnici s betonovým zátarasem?
Staví se zde nová silnice, půlka je hotová a půlka se bude otevírat v létě. Tam co je zátaras, je pravá zatáčka s omezením na 30 km/h a na novou silnici jsou zátarasy aby tam nikdo nejezdil. A jak se stala nehoda? Člověk asi nemusí být genius aby poznal, že pán letěl jak hovado a nevšiml si zatáčky....
Šejnoho, jestli v podobných nápadech, jako umísťovat betonové překážky na komunikaci nemáš prsty..............základní pravidlo na silnici- vidět a být vidět úplně ignoruješ, reflexní vesta a reflexní barvy jsou asi výmysl hlupáků......vždyť řidič má mít zrak jako ostříž a jezdit pomalu, tak k čemu ho upozorňovat na něco, co lze přehlédnout, že jo?