Diskuze

Sny cyklistů Praha letos nesplní, ale lávku v Komořanech chce otevřít

Praha dá letos na nové úseky cyklostezek jen 25 milionů korun. Hlavní město šetří, a tak cyklisté příliš mnoho novinek čekat nemohou. Oproti loňským osmi milionům je to sice podstatné navýšení, ale podle odborníků by Praha potřebovala na cyklistiku peněz mnohem víc.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

"Ale v dnešní době máme jiné priority, mezi které cyklistika bohužel nepatří," říká zastupitelka a šéfka komise pro cyklistickou dopravu Monika Krobová Hášová.

Jo, to je žena na svém místě... Šéfka komise pro cyklistickou dopravu, ale cyklistika v dnešní době není její prioritou... Tak co je tedy vlastně její prioritou?

Ona se tahle paní už v minulosti projevovala jako úplně mimo.

1 0
možnosti

Cyklostezky se řeší v Praze totálně nesmyslně. Je třeba, pokud to jde, oddělit cyklisty od aut. Nejde-li to,tak využít širokých chodníků, na chodníku musí být jasně vidět, že je část pro cyklisty. Co si pamatuju, tak ve Vídni byly vždycky části pro kola červené. Místo toho se dělají nesmyslně cyklopruhy na vozovce jako je u Sparty. Jen se podívejte na ten široký nevyužitý chodník. I míst na parkování zbude, stačí jen někde parkovací místa zrušit a ZÁROVEŇ na zbytečných prostranstvích zavést. Pár kytiček či pseudotrávníčků rozhodně zrušit, zbytečné starání se o to. Jsem zahradník, vím o čem mluvím.

6 1
možnosti

Jednou jsem se šel jako cyklista podívat na jarní cyklojízdu. Styděl jsem se za to, jak se ti vypatlanci chovali. Červená? Matka na chodníku s kočárkem? MY JEDÉÉÉÉM, JÁ JEDU NA MRKEV!

Od té doby proti těmhle bezoohledným "cyklistům" a automatu zbrojím.

6 4
možnosti

J76a30n 31N17o46v57á71k

9. 4. 2013 9:34

zbrojíte nebo brojíte? :-)

2 0
možnosti

Nechci přispívat na cyklistiku v kopcovité Praze. Na Kolínsku nebo jinde s placatou krajinou, to je jiná.

2 5
možnosti

Ty kopce jsou v Praze opravdu hrozné a nevyjetelné. Kam se hrabou Alpy.

5 1
možnosti

Hlavně by to chtělo pokutovat řidiče postávající na cyklopruhu, jen aby nemuseli stát v modré zoně..., tohle je specialita ozvláště Žižkova...od Flory k Želivského je to k vidění téměř neustále...

3 1
možnosti

J18a17n 33Z63a12b11a43b13a

9. 4. 2013 8:04

Novotný, Johánek - typické chování pumpičkových teroristů

2 6
možnosti

Jsou to vyhozené peníze. Cyklista patří na silnici a řidiči s ním mají počítat.

4 4
možnosti
Foto

Ta závěsná lávka okolo vyšehradského titulu je podle mě zbytečně drahá a zbytečná investice. Tím tunelem prostě projdeme (je to jen asi 50m) a vesele jedeme dál. Pravda je, že tam většina cyklistů spíš projíždí než prochází...

2 1
možnosti

J68a55n 51F74i91a71l42a

8. 4. 2013 23:47

Projít se tam nedá, pokud někdo jde proti, cyklista vedoucí kolo je podstatně širší, než cyklista jedoucí. Jediné levné řešení je tu ohleduplná jízda krokem.

1 0
možnosti

Ono by stačilo na širší vozovky a širší chodníky namalovat červené pruhy, které by na sebe dokonce navazovaly, což je v Praze zřejmě nad síly projektantů. V Praze je samozřejmě problém, že v každé ulici musí být na každé straně parkoviště, protože všichni parkovat prostě musí, někteří i dvě auta. Přes město se autem prostě taky musí, a tak se investují desítky miliard do řešení automobilové dopravy, která stejně nemá jiné řešení než restikci, protože v Praze se jinak udusíme, o té špíně nemluvě. Kdyby se to investovalo do veřejné dopravy a i těch cyklostezek, na kterých není třeba vydělávat desítky milionů, tak by se většině Pražanů žilo výrazně líp. Jenže to ten rozdíl mezi východem a západem a Praha neomylně setrvává na východě.

12 3
možnosti

To jste řekl přesně. Není co dodat.

2 0
možnosti

no, za 25 milionu rocne namalovat par car na silnici, to je sen kazdeho malire ;-)

3 1
možnosti