- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Ale v dnešní době máme jiné priority, mezi které cyklistika bohužel nepatří," říká zastupitelka a šéfka komise pro cyklistickou dopravu Monika Krobová Hášová.
Jo, to je žena na svém místě... Šéfka komise pro cyklistickou dopravu, ale cyklistika v dnešní době není její prioritou... Tak co je tedy vlastně její prioritou?
Ona se tahle paní už v minulosti projevovala jako úplně mimo.
Cyklostezky se řeší v Praze totálně nesmyslně. Je třeba, pokud to jde, oddělit cyklisty od aut. Nejde-li to,tak využít širokých chodníků, na chodníku musí být jasně vidět, že je část pro cyklisty. Co si pamatuju, tak ve Vídni byly vždycky části pro kola červené. Místo toho se dělají nesmyslně cyklopruhy na vozovce jako je u Sparty. Jen se podívejte na ten široký nevyužitý chodník. I míst na parkování zbude, stačí jen někde parkovací místa zrušit a ZÁROVEŇ na zbytečných prostranstvích zavést. Pár kytiček či pseudotrávníčků rozhodně zrušit, zbytečné starání se o to. Jsem zahradník, vím o čem mluvím.
Jednou jsem se šel jako cyklista podívat na jarní cyklojízdu. Styděl jsem se za to, jak se ti vypatlanci chovali. Červená? Matka na chodníku s kočárkem? MY JEDÉÉÉÉM, JÁ JEDU NA MRKEV!
Od té doby proti těmhle bezoohledným "cyklistům" a automatu zbrojím.
Nechci přispívat na cyklistiku v kopcovité Praze. Na Kolínsku nebo jinde s placatou krajinou, to je jiná.
Ty kopce jsou v Praze opravdu hrozné a nevyjetelné. Kam se hrabou Alpy.
Hlavně by to chtělo pokutovat řidiče postávající na cyklopruhu, jen aby nemuseli stát v modré zoně..., tohle je specialita ozvláště Žižkova...od Flory k Želivského je to k vidění téměř neustále...
Novotný, Johánek - typické chování pumpičkových teroristů
Jsou to vyhozené peníze. Cyklista patří na silnici a řidiči s ním mají počítat.
Ta závěsná lávka okolo vyšehradského titulu je podle mě zbytečně drahá a zbytečná investice. Tím tunelem prostě projdeme (je to jen asi 50m) a vesele jedeme dál. Pravda je, že tam většina cyklistů spíš projíždí než prochází...
Projít se tam nedá, pokud někdo jde proti, cyklista vedoucí kolo je podstatně širší, než cyklista jedoucí. Jediné levné řešení je tu ohleduplná jízda krokem.
Ono by stačilo na širší vozovky a širší chodníky namalovat červené pruhy, které by na sebe dokonce navazovaly, což je v Praze zřejmě nad síly projektantů. V Praze je samozřejmě problém, že v každé ulici musí být na každé straně parkoviště, protože všichni parkovat prostě musí, někteří i dvě auta. Přes město se autem prostě taky musí, a tak se investují desítky miliard do řešení automobilové dopravy, která stejně nemá jiné řešení než restikci, protože v Praze se jinak udusíme, o té špíně nemluvě. Kdyby se to investovalo do veřejné dopravy a i těch cyklostezek, na kterých není třeba vydělávat desítky milionů, tak by se většině Pražanů žilo výrazně líp. Jenže to ten rozdíl mezi východem a západem a Praha neomylně setrvává na východě.
To jste řekl přesně. Není co dodat.
no, za 25 milionu rocne namalovat par car na silnici, to je sen kazdeho malire