Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Kamion se převrátil přes dálnici D1 a hodiny blokoval provoz

Havarovaný kamion v noci na pátek skoro tři hodiny blokoval dálnici D1 na Benešovsku. Tahač se i s návěsem převrátil napříč dálnicí ve směru na Prahu. Při nehodě se nikdo nezranil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J28i32ř66í 46K54r38a23m69p33l 4226874956646

nechal by ridici zaplatit veskere skody vcetne zastaveni provozu na dalnici, pokud se ukaze, ze je to jeho chyba

+1/0
3.5.2013 10:15

R83a30d20e17k 54K65o21p56a11r 4878591772129

vskutku inteligentní logistika....

0/0
3.5.2013 9:03

P56e26t60r 96H53a98n53á20k 8751864766617

Dovézt tank , kamion zapřáhnout za nápravu , odtáhnout do škarpy a zapálit . Provoz obnoven za chvíli , o ohořelé zbytky se postarají naši sběrači kovů , druhý den nikdo nepozná , že by se tam něco stalo ...

0/0
3.5.2013 8:49

R18o30m49a15n 37P32r61o20c84h61á19z50k10a 8813400803963

Takhle to dopadá, když totální amatéři bez zkušeností vytvářejí zákony. Kdysi muse řidič nákladu najezdit hodně km, než dostal rozšíření ze solo nákladu na přívěs a zase po určité době na návěs. Dneska na tom nikomu nezáleží. Dostane třeba v 21 ti řidičák na osobák, hned si udělá C a E a přepravní firma takovýho začátečníka klidně pošle třeba s velkou cisternou nebo soupravou např. až do anglie. Řidič pro ně má hodnotu jako třeba nůž na soustruh. Opotřebuje se nebo zlomí tak se prostě vymění. Náklad je pojištěn tak co?[>-]Rv

0/0
3.5.2013 8:47

P26e44t17r 67Š52v81e95c 1182353687

Bohužel, máte pravduR^

0/0
3.5.2013 8:52

L87i52b53o18r 42B42a54š46t44ý71ř 9509731647965

Ono už taky moc řidičů co mají zkušenosti není,tohle je hodně nevděčná práce-stačí se podívat na plat a pracovní dobu.Taky na to jak jsou kamioňáci oblíbení mezi lidmi že?Rozdíl mezi platem začátečníka a řekněme někým kdo má 10 let zkušeností je minimální,ti starší mají výhody v tom že dostávají lepší práci a třeba stabilní trasy.Pár firem u nás za praxi připlácí ale nikdo vám nedá za deset let o deset tisíc víc.Radši přijme 4 nováčky než platit 2 profíky.Auto a náklad je pojištěné.Nováčci se běžně posílají kamkoli je třeba ale nováček bez praxe se vždy dává na zaučení ke zkušenému řidiči,alespoň u normální firmy.

Kamiony bourají a bourat budou,stejně jako osobáky,vlaky a letadla.Je to o lidech za volantem,dobytek za volantem kamionu je jen víc vidět ale rozhodně to nejsou všichni bezmozci a podobně jak je tady s oblibou nazývají diskutéři;-)

0/0
3.5.2013 10:39

P66e26t94r 17S20o96j70k68a 8722232589526

Přívěs a návěs dostal v jeden den po dvou letech praxe!

0/0
3.5.2013 17:14

R68o93m64a48n 52K96r11a63t72o67c40h53v75í17l 6546447946184

Tak mě napadlo, když na dálnici havaruje v noci kamion tak, že jeho světla nesvítí proti přijíždějícím autům tak hrozí velké nebezpečí nárazu aut do toho kamionu, protože není vidět.

0/0
3.5.2013 8:45

M56a51r78i19á10n 35B86é88r96e37š 1962292796404

Intelligent Logistic ... ;-)

+1/0
3.5.2013 8:27

V58á89c73l60a81v 94Z28e53l71i11n34k98a 2852500403132

A neinteligent za volantem. Přes den blokovaný pražský okruh u sjezdu na Vary, v noci zase D1. Ať už s těma točvolantama někdo zatočí.

+1/0
3.5.2013 8:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.