- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
nechal by ridici zaplatit veskere skody vcetne zastaveni provozu na dalnici, pokud se ukaze, ze je to jeho chyba
Dovézt tank , kamion zapřáhnout za nápravu , odtáhnout do škarpy a zapálit . Provoz obnoven za chvíli , o ohořelé zbytky se postarají naši sběrači kovů , druhý den nikdo nepozná , že by se tam něco stalo ...
Takhle to dopadá, když totální amatéři bez zkušeností vytvářejí zákony. Kdysi muse řidič nákladu najezdit hodně km, než dostal rozšíření ze solo nákladu na přívěs a zase po určité době na návěs. Dneska na tom nikomu nezáleží. Dostane třeba v 21 ti řidičák na osobák, hned si udělá C a E a přepravní firma takovýho začátečníka klidně pošle třeba s velkou cisternou nebo soupravou např. až do anglie. Řidič pro ně má hodnotu jako třeba nůž na soustruh. Opotřebuje se nebo zlomí tak se prostě vymění. Náklad je pojištěn tak co?
Tak mě napadlo, když na dálnici havaruje v noci kamion tak, že jeho světla nesvítí proti přijíždějícím autům tak hrozí velké nebezpečí nárazu aut do toho kamionu, protože není vidět.
A neinteligent za volantem. Přes den blokovaný pražský okruh u sjezdu na Vary, v noci zase D1. Ať už s těma točvolantama někdo zatočí.