- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
HAPPENING zítra 20.6.2013 od 18:00 - nepřizpůsobivé zastávky Holešovice - rekonstrukce Komunardů.
Rekonstrukci trati, která právě probíhá, zajišťuje MČ Praha 7 a pod klamavou záminkou, proč to není možné, z projektu byla opět vyřazena bezbariérová řešení rekonstruovaných zastávek, tak jako v dalších již realizovaných projektech. (Na Magistrátu či DPP snad sedí nějaký "odborník", který radí MČ jak bezbariérovost ignorovat a ušetřit.)
Projekt je realizován v součinnosti Prahy 7, Magistrátu hl. m. Prahy, TSK hl. m. Prahy, Dopravního podniku hl. m. Prahy a mj. Policie ČR. Ze žvanění a lhaní hlupáků v těchto organizacích pochází další hloupý projekt v pražské MHD.
Tady je korespondence směrovaná na starostu Prahy 7:
https://www.facebook.com/events/319750601487578/
Tady je pozvánka na zítřek: https://www.facebook.com/events/192957974195378/
A když vidím obrázek tramvaje, mám opět děsivou zkušenost s tramvajemi v Praze. Na Skalku často nejezdím. Nevím kdy tady proběhla rekonstrukce trati, ale jedu po nějaké době Na Padesátém, a říkám si, tady byl nálet, je to tady nějaké vybombardované, aha oni dělají asi opravu kolejí, tak proto je to celé rozkopané... Až pak mi došlo, že tato hrůza je cílový stav. Ten zákop z kamení, kterým jezdí tramvaje je otevřený svršek tramvajové trati po rekonstrukci. Děs. Arogantní bariéra, vrchol estetického nevkusu, neřád překážející místním...
A to mám v poště pozvánku na happening za demonstraci proti nesmyslným rekonstrukcím tramvajových tratí v Praze, které DPP buduje i v dnešní době úmyslně bariérové či spíše vytváří další a další bariéry v Praze. Čirá arogance monopolu.
Tramvajová lobby potřebuje v Praze nakopnout mezi nohy. Takovou hrůzu dělat z Prahy.
A to jako tito "umělci" žádají o vyšší jízdné? Co nejprve začít u poskytování služeb na úrovni 21. století?
Možnost zatravnit kolejový svršek samozřejmě existuje, jen by to musela městská část zainvestovat, takže se se svými stesky s důvěrou obraťte tam...
Nedělaly se změny v pražské MHD proto, aby se ušetřilo? Jízdné přece není třeba zdražovat dalších 10 let. Tak jsem pochopil snahy ROPIDu. A jen tak mimochodem, pokrytí inflace, má někdo pocit, že mu zaměstnavatel honem honem přidává na platě, aby mu pokryl inflaci?
Je hezké ukázat, jak má Vídeň drahé jízdné, ale na kupní sílu se už nikdo nepodívá.
Je zmíněna i Bratislava a Budapešť, kde rozdíl takový není.
Tak u nás v Ostravě mají naši představitelé "strany a vlády" jasné priority a ambice. Kupříkladu zcela pochybný projekt Evropské město sportu (http://pavelszturc.blog.idnes.cz/clanok.asp?cl=330341) nebo záchrana krachujícího soukromého subjektu (http://pavelszturc.blog.idnes.cz/clanok.asp?cl=341815), případně železniční spojení na v podstatě sezónní letiště (http://pavelszturc.blog.idnes.cz/clanok.asp?cl=304988). Všechno v řádu stamiliónů korun českých z peněz daňových poplatníků...Ve srovnání s těmito "pomníky mocných" je nějaká problematika místní dopravy těmto bossům v černých limuzínách se zatemněnými okny a kmotrovskými značkami zcela ukradená.
co se týče platů jsme v Brně někde mezi Ostravou a Prahou.Rozsah MHD v Praze pětinásobný+metro,Ostrava bude možná na stejno s Brnem možná krapet větší když beru celou aglomeraci.Ceny kuponů Praha Brno nachlup stejné, Ostrava na ročním dražší.Něco je špatně.A nebude to drahotou v Ostravě..
Konečně má Praha něco levnější než nějaké jiné město.
Ovšem na obláčku této levnosti se nebudeme vyhřívat dlouho. Kdyby se nehrály od roku 2010 politické hry s jízdním zdarma pro děti a důchodce. A nebyla prohlášení o nezdražování, ani kdyby bylo třeba (ODS+ČSSD) a nyní ČSSD vynuceno pokračování téhož od TOP09, tak se mohlo jít postupně poměrně bezbolestně v roce 2010 z 4750 na 5000 ročně a dneska např. na 5250 Kč, což by do roku 2016 vydrželo. Takhle budeme "nezdražovat" vlastně 5 let až do začátku roku 2015 a pak už to bude pořádná zoufalá pálka snažící se zalepit všechno, co jsme do rozpočtu nedodali průběžně. Takže vítěz voleb na konci roku 2014 bude muset zdražit naráz z nějakých 4750 až nad 6000 a to bude bolet pekelně. A nic s tím neudělají ani případné zalepené díry v únicích peněz z DPP, protože ty úniky jsou v miliónech, za Opencard utekla městu miliarda, ale tržby z jízdného jsou ročně 4 miliardy a náklady na provoz MHD nad 10 miliard. Takže bohužel i ty zlodějny, byť samozřejmě nepěkné, jsou v tomto kontextu jen "drobné" a jejich napravení problém neřeší...