Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Lidé v Olbramovicích demonstrovali za obchvat. Problém je v pozemcích

Urychleně tu chceme obchvat, demonstrovali v sobotu lidé v Olbramovicích. Obec na Benešovsku totiž rozděluje jako ostrý nůž mezinárodní tah E55. Problém je v pozemcích, na nichž má obchvat stát. Někteří majitelé se totiž domnívají, že nedostanou odpovídající cenu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J48a28n 43S50o23c77h13o16r 2794386542266

No tak budou muset vykoupit za cenu stavební a nikoli orné půdy. V těch milionech se nějaká ta kačka ztratí a tohle by nebyl žádný tunel. Prostě ta cena je trošku vyšší, no tak bude muset erár sáhnout hlouběji do pokladny. 

Víte, demonstrace obyvatel je celkem sranda, sejdou se a pak rozejdou, ale občas taková blokádička, to už žádná sranda není. To je lepší postavit obchvat, než když auta každej lepší svátek stojí v délce několika kilometrů oba směry.

0/0
30.7.2013 22:58

M78i53c77h33a13l 89K12o88n42e98č67n64ý 8909272162201

Problém je jinde. Těch dvacet let je hádání o trasu dálnice D3. Nebýt ekoteroristů, mohla stát už dávno podle projektu a Olbramovičtí by nemuseli umírat na přechodech, trpět hlukem a dýchat zplodiny.

+9/−2
25.6.2013 19:13

J58a98n 52R34o50s15e77n77a66u22e77r 2612763178413

Jasně, za všechno můžou ekoteroristi. Třeba jako u D8 přes České středohoří. Tak dlouho poukazovali na chybnost zvolené varianty, až masívní sesuv půdy ukázal, že asi na jejich námitkách bylo něco pravdy. Kdyby státní úředníci na začátku potlačili své ego, mohla dálnice podle protinávrhu ekologů už stát a nestála by ani tolik, kolik doteď státem zvolená varianta stála, a ani příroda by tolik netrpěla.

+1/−1
9.7.2013 22:28

M25i91c41h12a45l 80K82o10n54e93č15n69ý 8809622522321

Ano, máte pravdu, za všechno můžou ekoteroristi. Kdyby byla podle jejich návrhu postavena varianta o 60 km delší přes Louny, nikdo by po ní nejezdil a kamiony by bez mýtného dál brázdily přes Milešovku. Takže jaká příroda by netrpěla.

Ovšem z vašich řádků cítím, že na nějakých pár mrtvých chodců v Olbramovicích nebo Velemíně zvysoka kašlete.

+8/−1
10.7.2013 9:06

J16i66ř53í 17S36c14h13w20a11c75h 5206209347384

pro ekoteroristy je člověk největší nepřítel brouků a žab, takže se nediv, zabiješ chodce, zachráníš brouka ;-)

+1/0
16.8.2013 20:45

M34i80c10h83a74l 33K87o81n35e37č58n54ý 8589282792341

Přesně. Mrtvý chdec už brouka nezašlápne.

0/0
16.8.2013 21:22

J24a34n 43K16a21r17l68í80č37e21k 5808391369348

U těch skupin, o kterých se tu mluví pod souhrnným (a nikoliv nepřiléhavým) názvem ekoteroristi, spatřuji hlavní problém, že jsou většinou proti VŠEM variantám...

+1/0
1.8.2013 12:25

J70i57ř70í 29M22a14c85e15k 3395635504801

Už 15 let mělo vést metro D na Lhotku. Řekl bych, že na vině je neschopnost státu - stejně jako u D3. Nelze to házet na různé zájmové skupiny - ty dělají jen to, co jim stát a legislativa umožní.

0/0
7.9.2013 21:38

P38a93v62e77l 84O33b85d86r50ž76á14l23e30k 6646104728712

Jinými slovy - lokální problém, kdy se nedokáží domluvit mezi sebou sousedé.

Na normální vesnici ještě nedávno vyřešený ostřejší ruční diskusí v hospodě, v roce 2013 ale musí přijet novináři a televize sledovat demonstraci.

Prakticky totéž jako problémy při výstavbě protipovodňových hrází.

+1/0
25.6.2013 0:22

J93a92n 61N56o63v79á86k 9345458244935

Jo, v sobotu jsem stál v té koloně 50 metrů od nich - v zásadě je docela chápu, že to začali řešit takhle.

Jen jsem zvědavý, co to má být "bezpečný přechod"  - zpomalovací retardér na mezinárodní silnici určené i pro kamiony nikdo nepovolí.

+1/−1
24.6.2013 20:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.