Diskuze

Dřevěné sedačky mohou mít i pražské autobusy. Vyberou si cestující

Pražský Dopravní podnik chce vyměnit látková sedadla v autobusech za jiná. Ve hře jsou koženková a dřevěná. Ošuntělá látková sedadla totiž leckteré cestující přimějí raději stát. Pražané podle anket kvůli hygieně preferují nečalouněné sedačky, aby viděli, na co si sedají.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

J88a94n 58H65o22r96k65ý

3. 7. 2013 9:00

Látka? Problematická údržba, hygiena.

Koženka? Nepříjemná v létě, lehce poškoditelná.

Dřevo? Obtížně tvarovatelné, kluzké, žádné boční vedení.

U mě vítězí slast.

5 0
možnosti
JH

J70a49n 93H32o36r74k29ý

3. 7. 2013 9:01

Plast. Zatracený našeptávač.

5 0
možnosti
MK

Se divím, že tam nedali betonový...

3 0
možnosti

P27e18t25r 80Š72k16o63d23a

3. 7. 2013 8:33

Koženky ano, ale ať nejdřív vyřeší teplotu v busech, jinak se na tom v létě nedá sedět.

3 0
možnosti
RP

Zkuste po Praze narazit na tramvaj T6, která má plastové výplně místo čalouněných. Podle mě ideální varianta. Když to někdo poškodí, tak se vyhodí prakticky zanedbatelný díl sedačky a jede se dál.

U  15T musí pryč prakticky celá sedačka.

Libí se mi ilustrační foto. Oficiální dřevené sedačky do busů vypadají jako lavička...

2 0
možnosti
JK

Má to jednu potíž - žádná taková tramvaj T6 v Praze není... ;-D

1 0
možnosti
KD

K97a49r24e17l 56D51r54d60a

3. 7. 2013 8:06

Včera jsem jel 15T a testoval jsem "novinku". Sklopné dřevěné sedačky umístěné proti dveřím v prostoru pro stojící cestující či snad dokonce kočárky. Ten sedák je těžký, kovová konstrukce, váží snad tunu. Mechanizmus je úplně na pytel. Ve sklopené poloze není téměř žádná aretace a sedačka hrozí samovolným vyklopením, když třeba tramvaj vjede do zatáčky. Pokud tu váhu necháte padnout samovolně do vyklopené polohy, je to rána jak z kanónu. Málem to utrhne stěnu vagónu.

  Při představě třeba kočárku či malého děcka na které padne tahle sedačka (či celá ta řada sedaček) se mi udělalo zle.

  Fakt nechápu jak Praha může dělat zakázky za miliardy a přitom obšťastňovat cestující takovým šlendriánem? Neměl by někdo z odpovědných manažerů ROPIDu a DPP stát za "pražské sedačky v MHD" konečně už před soudem? :-/

  Ty ankety jsou stejně jen alibismem zakrývajícím mizerné a neodborné řízení pražské MHD.

3 4
možnosti
KD

K62a21r96e50l 15D90r35d93a

4. 7. 2013 7:12

Za co mám minusy? Ty sklápěcí sedačky popisuji technicky špatně nebo jsou zde fandové ROPIDu? ;-)

0 1
možnosti
KD

K66a69r43e72l 75D73r33d51a

3. 7. 2013 7:50

Připomíná to tradiční český Kocourkov. Neskutečné šarády jen proto, že DPP neumí roky kvalitně čistit vozy MHD a nutí Pražany jezdit trvale ve svinčíku. Pak to vyřeší anketou o dřevěných sedačkách a nakoupí za naše peníze dřevěné sedačky, které jsou absolutně k ničemu. To byl takový problém ty sedačky řádně otestovat u zakázky za miliardy? Podle mě je nyní v pytli především bezpečnost cestujících. Doporučoval bych při zlomenině žalobu na DPP. Třeba se to klouzající dřevo vymění za něco bezpečnějšího.

  V metru (C) látkové sedačky vcelku fungují. I když za jejich tvar a ergonomii by si návrháři zasloužili také přerazit obě ruce.

  Jenže autobusy to je jiné kafe. Odhaduji, že vagón metra se čistí v Praze tak jednou za čtvrtletí. Autobus je čistý, jen když právě vyjel z výroby. ;-D

  Ten smeták, co roky vozí řidiči autobusů v Praze v kabině odkazuje na skvělý servis DPP. Počítám, že řidič má úklid vozu ve smlouvě a bere za něj příplatek. Proto cestující kličkují kolem smetáku a pražské autobusy připomínají špatně udržovanou popelnici. ;-D

5 2
možnosti
Foto

J29a41n 85B45r54a18u95n

3. 7. 2013 7:48

Dřevěné sedačky, nejlépe z nehoblovaného dřeva. Aby neklouzaly.;-D

2 0
možnosti
FK

dřevěná sedačka je hezká věc, v tramvaji se ještě dá snést (obzvlášť ty které jsou zdrsněny proti klouzání) ale v autobuse, který drncá na pražských výmolech a zpomalovacích retardérech, to abych si do autobusu nosil vlastní polštářek. To je leda výmysl nějakého architekta nebo manažera který zásadně jezdí autem a do mhd nevleze.

3 0
možnosti
IJ

I47v65a12n 39J20i60r40e79š

3. 7. 2013 6:53

Bylo by po problému, kdyby každý kašpárek nevymýšlel hovadiny a používaly by se klasické, osvědčené, funkční, hygienické i esteticky krásné sedačky ze 60. let, u autobusů koženkové, u tramvají plastové.

6 0
možnosti
RK

U takových těch málo exponovaných linek bych nechal látkové sedačky, u těch věčně plných proč ne, třeba ta dřevěná.

0 0
možnosti
AK

Dřevo je hladké. Už jen v té tramvaji to člověka při každé zatáčce vytlačuje ze sedačky a autobus zatáčí daleko razantněji.

6 0
možnosti